Hotel Best Western Valle Di Assisi

Hotel Best Western Valle Di Assisi
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Valle Di Assisi voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Best Western Valle Di Assisi in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed , maar er waren bouw werken aan de gang

Rene Van Mechelen
3-7-2018

Goed en lekker eten, maar er waren werken aan de gang in het hotel, er wordt een nieuwe vleugel bijgebouwd.

Eerst kregen we een kamer juist naast de werken. Bij de melding dat dit niet ok was, kregen een appartement toegewezen buiten het hotel.

De ligging van het appartement was super! In een wijngaard en olijfbomen plantage. Zeeer rustig. Top voor ons.

Maar in de villa/appartement waren enorme vochtplekken op de muren.

niet in oktober

Henk Wim
12-5-2015

het weer is lekker, maar in de omgeving is in oktober niet veel meer te beleven. je kunt er wel tot rust komen.

Aanrader

Martin
11-8-2014

Het hotel is gelegen aan de rand van de stad Assisi op een domein van 18 hectare groot (2 zwembaden,tennis en verschillende vakantiehuizen)

Je hebt een prachtig zicht op de stad Assisi vanuit het restaurant.

Het is er zeer rustig.

De tuin, waar het mooie en rustige zwembad aanwezig is, was nog in volle aanleg.

De kamers zijn vrij groot en volledig uitgerust (airco, tv) met een badkamer waarin zich een te kleine dochecel bevindt.

Het eten is er heerlijk (Italiaanse gerechten) en de klanten die half pension hebben geboekt mogen alle avonden in het mooie restaurant à la carte eten.

De gerechten worden bereid met, door de hoteleigenaars geproduceerde artisanaal bereide olijfolie (heerlijke smaak) en kunnen genuttigd worden met eigen geproduceerde wijnen.

Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en je favoriete koffie wordt op jou vraag à la minute gemaakt.

Enig minpuntje is het gebrek aan een bar om 's avonds met een boek en een koffie, glaasje wijn rustig te kunnen vertoeven.

Fantastisch complex, fantastische locatie

Passewaaij
11-2-2014

Uiticht op Assisi, zowel overdag als 's avonds een genot. Kamer was wat klein, wel verzorgd. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Complex ligt midden tussen zonnebloemvelden, wijngaarden etc. , echt heel bijzonder. Zwembad is ook heel fijn. Topvakantie gehad!

Misschien volgend jaar weer

Henk
7-8-2012

Prachtige locatie zeer ruim opgezet en zeer goed onderhouden. Groot zwembad. We hadden een mooi en comfortabel huisje met airco. Zeer schoon ook. Mankement met airco werd direct opgelost. Huisje een keer per week schoongemaakt. Voetbalveld en tennisbaan bescikbaar. Onze 11 jarige zoon heeft genoten. Onze 1 jarige trouwens ook. Rackets gratis beschikbaar. Ook hengels voor visvijver met knotsen van karpers die binnen drie minuten aanbeten. Personeel was vriendelijk. Grote supermarkt vlakbij. Een keer in het restaurant gegeten. We vonden prijs/kwaliteit matig. Wel uitstekende wijn gedronken van het resort zelf.

Prachtige resort

Paul Lepee
27-7-2012

Zeer mooi gelegen bungalow met alle faciliteiten van een hotel met een zalig terras in een prachtige omgeving vol met olijfbomen en zonnebloemen velden.Je kan beter logeren in een bungalow dan op het hotel want dit is vrij ver van het zwembad en de eetzaal.

Zeer mooi rustig zwembad op een mooi landgoed te bezichtigen met de fiets van het hotel, minder geschikt voor kinderen daar er niks te doen valt.

Met de auto komen is aan te raden vermits de winkels (Spar) en restaurants van de stad Maria degli Angeli ver af zijn.

In de buurt zijn tal van uitstappen mogelijk zoals Assisi, Perugia, Gubbio, Spello, Orvieto, Todi ,de mooie markt van Bastia enz;..

Kortom als je van rust kan genieten en veel wil zien is dit een prachtige vakantiebestemming zeker de moeite waard met oudere kinderen.

Nooit meer!

Bianciny
5-10-2011

De accommodatie was op zich wel heel mooi, jammer dat we eerst een invalideappartement toegewezen hebben gekregen. We waren er begin september en we waren danook de enige die een appartement huurde. Heel stil dus. Je was blij dat de schoonmaakster langs kwam. Eind van de eerste van de door ons twee weken geboekte vakantie kregen we buren. Mensen met mar lieft 13 husky`s. En er kwamen er nog veel meer. Bleek er een hondenshow op het terrein te worden gehouden. Personeel was op zich vriendelijk, maar Engels vonden sommige nogal moeilijk om te spreken. Het restaurant is niet geweldig. Je betaald veel voor niet ect bijzonder eten. Door een trouwerij was er geen tijd voor de gasten die alleen maar kwamen eten. Tijdens het opnemen van je bestelling liepen ze gewoon weg. Al met al voor ons geen Valle di Assisi meer!!

heel mooi complex met prachtig uitzicht

Henriette en Mark
21-7-2010

complex is groot opgezet veel ruimte om appartementen, huisje is erg leuk en ruim en zeer mooi uitzicht op assisi. Fijn om te rust te komen. Voor kinderen is er wat minder te doen wel een voetbalveld en tennisveld en natuurlijk een zwembad, bij het zwembad wel weinig schaduw plaatsen.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid zeker voor Italiaanse begrippen. Restaurant valt helaas tegen, en zeker niet in verhouding tot de prijzen die er voor gevraagd worden.

Grote supermarkt dichtbij, en overdekt winkelcentrum op 10 km.

prachtige zonnebloem velden rond om de huisjes.

Chique hotel

Peter1978
15-7-2010

het was even schrikken. we hadden dit hotel goedkoop geboekt.. bij aankomst hadden we dan ook even het gevoel dat we verkeerd waren. een zeer chique hotel met zeer correcte service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Valle Di Assisi in Santa Maria degli Angeli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Valle Di Assisi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Valle Di Assisi scoort een 8.14 uit 10 op basis van 11 reviews.