Géén boekingskosten

Camping Villaggio Italgest

ItaliëUmbriëSant' Arcangelo (Lago di Trasimeno)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villaggio Italgest voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 220 reviews
+77/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.3OnvoldoendeScore uit 220 reviews
  • 3.4Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aan een meer bij Sant’ Arcangelo ligt Camping Villaggio Italgest. Het meer is niet echt geschikt om in te zwemmen maar op de camping vind je wel een zwembad. Er is veel te doen voor kinderen, wat soms gepaard gaat met veel muziek. De historische stad Perugia is een bezoek waard of huur een typische Italiaanse Vespa om een dag te toeren.

220 Reviews over Villaggio Italgest

• 5Marloes18-08-2022

Voor goede nachtrust geen geschikte camping

Animatie was een ramp. Werd geleid door twee Italiaanse meiden van 20. Ze deden elke middag en avond precies, maar dan ook precies hetzelfde. Ze zetten elke avond dezelfde playlist op en deden hier dansjes op. Na 3 dagen kwam het al onze neusgaten uit. Plus het stond allemaal keihard. Ze begonnen om 23.00 met deze playlist, dus je kan niet rustig bij je tent zitten of wat vroeger naar bed. Het stond zo hard. Dan was er nog een man die elke avond met zijn gitaar wat speelde en erbij zong. Ook elke avond precies hetzelfde en precies dezelfde liedjes. Als je daar zat te eten en hij begon kon je geen normaal gesprek meer voeren zo hard. Na de animatie die 00.00/01.00 klaar was begon de disco (wel in gebouw). Als de disco af was om 2.00/3.00 gingen de tieners schreeuwend over de camping zwerven. Security guard was om 12.30 al weg dus geen handhaving hierop. Meerdere malen zelf uit bed gegaan met een zaklamp om ze weg te sturen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Roy Hessels24-07-2022

De tijd heeft stil gestaan.

12 jaar geleden zijn mijn vrouw en ik op deze camping geweest. Nu 12 jaar later en 3 kinderen rijker hebben we weer een mobile home geboekt. Bij aankomst schrok ik mij rot, niets veranderd zelfs geen likje verf hier en daar. Het is oud, verpaupert en onwijs achterstallig onderhoudt. De kinderen hebben het prima naar hun zin dat maakt deze vakantie geslaagd en leuk.

Bij het zwembad meten ze met 2 maten, tourists een badmuts op en de Italianen hoeven dit niet. Ik heb dit nagevraagd en als antwoord kreeg ik “dat is anders” ik heb sindsdien geen muts meer gedragen. Een Italiaan heeft ander haar dan de touristen.

Horeca is zwaar verouderd en onwijs duur (fles cola 4,40) nee voor mij geen italgest meer in de toekomst.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8K. Berghuis10-07-2020

Geweldig!

De camping is fantastisch, er is alleen niet een dorpje in de buurt waar je even naar toe kan lopen. Personeel is heel gastvrij.

• 6Valerie20-08-2019

Leuk, maar geen 4 sterren waardig..

Het is allen wat gedateerd maar het oogt wel schoon. Ik ben daar niet de makkelijkste in maar ik kies altijd het laatste hokje bij toiletten enz. Het stikt er van de muggen. Neem voldoende antimuggen spul mee en houd rekening met bulten die je gaat krijgen. Dus ook afterbite is geen overbodige luxe. In het zwembad is badmuts verplicht maar die had ik niet bij me. Maar ze hebben wel heerlijk koude douches rondom het zwembad om even af te koelen. Park zelf is autovrij dus heerlijk rustig met kinderen. Genoeg schaduwplekken om je auto te parkeren. Bij toiletten hebben ze geen zeep en/of handdoek dus die meenemen is zeer verstandig. Eten is goed voor op een camping. Strand is niet te zwemmen. Voor honden lijkt me het ook niet wat. Ze hebben openbare BBQs waar je heerlijk wat klaar kan maken. Maar bij tent/caravan/huisje eten is waarschijnlijk dan erg lastig. Ik vind het geen 4 sterren maar zeker niet slecht. Voor eenmalig een prima camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3R. Pross14-08-2019

Ik neem volgende keer een andere camping

De eerste indruk was goed maar naarmate je hier langer verblijft kom je toch een aantal onaangename verrassingen tegen. Toilet gebouw is gewoon niet schoon, te krappe douche ruimtes. Het zwembad is best leuk maar er zijn veel mensen goed ziek geworden van de hoeveelheid chloor wat erin zit. De camping discrimineert ook nog eens want de regels die zijn opgesteld geld voor iedereen behalve voor Italianen, iedereen heeft zich hier maar aan te passen. Ook is er een hondenstrand maar door de grote hoeveelheid keien valt hier niet te zwemmen voor honden, kleine honden zullen er daardoor zelfs verzuipen. Wanneer er een Italiaan wil gaan vissen op het hondenstrand heb je dat gewoon te slikken, met andere woorden kan je hond niet zwemmen door die ene persoon. In het reglement staat ook dat het vanaf 12 uur s'nachts stil moet zijn alleen geld dit niet wanneer de Italianen vakantie hebben dan gaan ze gewoon langer door.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Marinus13-08-2019

Heerlijk

Heerlijke vakantie gehad. Misschien zijn sommige caravans een beetje gedateerd, maar ze voldoen zeker aan hetgeen waar ze voornamelijk voor bedoeld zijn eten en slapen. Animatie was gezellig en goed echter kan een cursus Engels geen kwaad 😊. Geen massale maar gezellige knusse camping met vriendelijk personeel 👍

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Bosma08-08-2019

Gemoedelijke camping, mooi meer, sanitair is prima. Lieve mensen bij winkeltje en restaurant.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Familie met kinderen (8 en 11)01-08-2019

Gezellige camping,prachtig uitzicht op het meer

Fantastische camping!!! We hebben een kampeerplek aan het meer gehad. Prachtig uitzicht op het meer met iedere avond een mooie zonsondergang. Relaxte sfeer en leuk voor de kinderen. Fijn zwemmen in het zwembad. Het meer is natuurwater, lekker om in te zwemmen. Soms wel wat zeewier. Volgend jaar weer voor ons!

• 9Eetgelegenheden
  • 6Annet10-09-2018

Mooie camping maar eigenaren niet eerlijk

Gisterenochtend 9 september waren wij op zoek naar een camping hier in de buurt. We wilden graag een camping aan het water waar.ook nog eens de hond mocht zwemmen. Na even gezocht te hebben kwamen we uit bij camping village Italgest. Omdat er op de site stond dat er nog maar 6 standplaatsen vrij waren hebben wij vanuit onze camper online geboekt. 1 uur later kwamen we op deze camping aan en wat bleek .... er stonden in totaal nog geen 10 plekken bezet. !!! Wat een leugen . En daar houd ik niet van .! Ik weet dat het een verkoop praatje is maar ik vind dit een ware leugen. De camping ligt mooi en de hond kan er zwemmen . Al is het honden strande moeilijk bereikbaar voor zelfs honden door alle rotsen . Advies aan de campingeigenaren . Wees eerlijk want dat duurt nog altijd het langst .

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

S.C., direttrice, 20-02-2019

Dear Mrs. Annet, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future, in case you want to tell us. We hope to have you and your family as a guest again and to satisfy your request! With kind regards, the Staff of the Villaggio Italgest

• 2Mirjam Tabak09-09-2018

Eenmalig

Wij zijn er dit jaar geweest, in een ingerichte tent, geboekt en betaald voor twee weken, maar wilden eigenlijk na een aantal dagen alweer naar huis..

Op de camping is erg veel animatie, tot 'savonds laat muziek, sanitair is wel heel schoon, zwembad aanwezig waar je dan wel handdoekje leggen moet om 9 uur want alle bedjes zijn in een mum van tijd bezet (en de bedjed blijven de hele dag), alleen jammer dat je niet echt in het meer kan zwemmen, zitten oa waterplanten en slangen in.

Daarnaast viel ons op dat de campinggasten ontzettend rumoerig waren en net met mede kampeerders rekening hielden. Omgeving viel ons erg tegen, minstens 2 uur rijden voor je ergens was wanneer je erop uit wilde.

En heel erg veel muggen! Ongeacht welke kampeerplek.. Al met al wij gaan niet weer naar deze camping!

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

S.C., direttrice, 20-02-2019

Dear Mrs. Tabak, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future, in case you want to tell us. We hope to have you and your family as a guest again and to satisfy your request! With kind regards, the Staff of the Villaggio Italgest

Camping Villaggio Italgest info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar