Camping Villaggio Italgest

Camping Villaggio Italgest
6,2

Omschrijving
Aan een meer bij Sant’ Arcangelo ligt Camping Villaggio Italgest. Het meer is niet echt geschikt om in te zwemmen maar op de camping vind je wel een zwembad. Er is veel te doen voor kinderen, wat soms gepaard gaat met veel muziek. De historische stad Perugia is een bezoek waard of huur een typische Italiaanse Vespa om een dag te toeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Italgest voor je op een rij gezet:

197 reviews over Camping Villaggio Italgest in het Nederlands

Mooie camping maar eigenaren niet eerlijk

Annet,
10-9-2018

Gisterenochtend 9 september waren wij op zoek naar een camping hier in de buurt. We wilden graag een camping aan het water waar.ook nog eens de hond mocht zwemmen. Na even gezocht te hebben kwamen we uit bij camping village Italgest. Omdat er op de site stond dat er nog maar 6 standplaatsen vrij waren hebben wij vanuit onze camper online geboekt. 1 uur later kwamen we op deze camping aan en wat bleek .... er stonden in totaal nog geen 10 plekken bezet. !!! Wat een leugen . En daar houd ik niet van .! Ik weet dat het een verkoop praatje is maar ik vind dit een ware leugen. De camping ligt mooi en de hond kan er zwemmen . Al is het honden strande moeilijk bereikbaar voor zelfs honden door alle rotsen .

Advies aan de campingeigenaren . Wees eerlijk want dat duurt nog altijd het langst .

Eenmalig

Mirjam Tabak,
9-9-2018

Wij zijn er dit jaar geweest, in een ingerichte tent, geboekt en betaald voor twee weken, maar wilden eigenlijk na een aantal dagen alweer naar huis..

Op de camping is erg veel animatie, tot 'savonds laat muziek, sanitair is wel heel schoon, zwembad aanwezig waar je dan wel handdoekje leggen moet om 9 uur want alle bedjes zijn in een mum van tijd bezet (en de bedjed blijven de hele dag), alleen jammer dat je niet echt in het meer kan zwemmen, zitten oa waterplanten en slangen in.

Daarnaast viel ons op dat de campinggasten ontzettend rumoerig waren en net met mede kampeerders rekening hielden.

Omgeving viel ons erg tegen, minstens 2 uur rijden voor je ergens was wanneer je erop uit wilde.

En heel erg veel muggen! Ongeacht welke kampeerplek..

Al met al wij gaan niet weer naar deze camping!

Omgeving is echt fantastisch, camping niet

Anton de Vries,
2-9-2018

Toevallig hadden we een rustig plaats aan het einde van de camping zodat we niet teveel herrie van de animatie hadden. Onderhoud van stacaravan en hygiene ronduit slecht. Restaurant ook niet goed, we zijn eenmaal weggegaan vanwege de extreme herrie van de animatie meteen naast het restaurant. Overal wespennesten en muggen.

Nooit meer!!

Mb,
9-8-2018

Via een touroperator een accomodatie gehuurd. Op deze mensen niks aan te merken want de gebreken die er waren werden per direct opgelost, geweldig!

Maar de accomodatie is echt aan een opknapbeurt toe! Alles is zeer verouderd alsook deze camping, een en ander ziet er verpauperd uit. Verder is er in het zwembad de hele dag keiharde muziek, echt verschrikkelijk..gelukkig zaten wij aan het einde van de camping want de animatie duurt tot laat in de avond. Verder een hoop campinggasten om ons heen die met niemand rekening hielden ( denk aan harde muziek en geschreeuw 's avonds laat) ook de schoonmaaksters begonnen al om half 7 met een hoop lawaai aan hun schoonmaakrondes! Was er dan niks positiefs? Jawel....onze puber had een topweek, maar wij met gierende banden naar een rustige Agri in Le Marche!!

Helemaal prima!

Familie van den Bos,
4-8-2018

Een uitermate geschikte camping om naartoe te reizen met een jong gezin. Onze kinderen, 9 en 12, konden zich er prima vermaken. Het zwembad is niet groot maar echt prima en met voldoende ligbedden uitgerust. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de plek voor onze grote tent was ruim voldoende. TIP; ga eerst kijken naar je plaats, je mag zo een andere uitzoeken wanneer je denk dat deze niet groot genoeg is.

Het sanitair wordt 2 x daags schoongemaakt en was tijdens ons verblijf gewoon erg netjes en schoon. Het meer is inderdaad niet om in te zwemmen, dus kom je daarvoor, zoek dan een andere camping of streek. Muggen in overvloed maar wij hebben daar geen last van ondervonden omdat wij geen heldere lichtbronnen bij onze tent hadden. Nog een tip; hang klamboe's op in je tent! Al met al een prima camping met ruime plaatsen, vriendelijk personeel en leuke plaatsen om te bek

Schitterend

Fam van Daal,
1-7-2018

Voor het 4e jaar op rij hebben we weer een voortreffelijke vakantie gehad. We zijn erg blij met de accommodatie en de stacaravan van touroperator. Ondanks dat we een paar regenachtige dagen hadden, hebben we ons toch kunnen vermaken op de gezellige veranda. In de directe omgeving zijn gezellige winkels en restaurants. Het is en blijft voor ons het vaste stekkie om naar toe te gaan. Touroperator....tot in 2019!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
Dear Fam. van Daal, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Vakantie eerder afgebroken

fam,
16-1-2018

We hadden geboekt voor twee weken maar zijn met gierende banden vertrokken na 1 week. Kinderen hadden t wel prima naar hun zin.

Wat tegenviel:

* water in meer is warm, veel waterplanten, is echt niet om in te zwemmen

* klein zwembad, druk, niet fris, maar vooral keiharde muziek, echt irritant

* veel muggen, steken inderdaad niet. Iedere week spuiten ze spul, waardoor de dagen daarna niet meer zo erg was

* we hadden een grote plek geboekt. Bij aankomst zag het er prima uit, zet je de boel neer... kan je alleen nog zitten op de weg. De plek was veel te klein. Verhaal gehaald bij receptie, ze hebben de plek nagemeten en we hoefden niet extra te betalen voor een grote plek. Maar ja, alles staat wel al en we konder onze kont niet keren. Echt niet te doen. Volgende keer maar eerst even goed meten voordat we akkoord gaan met de plek....

* in de buurt is niets te beleven. Ik vind het leuk om even naar een leuk tentje (restaurant/ijsboer) te fietsen of te wandelen. Voor alles moet je in de auto stappen en zeker 30 min rijden.

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
Dear Fam. ....., first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Heerlijke vakantie

Giebeltje,
14-11-2017

We hebben twee warme zomerse weken op camping Italgest doorgebracht. Met temperaturen rond de 40 graden voelden wij ons de koning te rijk met onze airco. Ook waren we blij met de vele schaduw rond het leuke zwembad. De stacaravan Type Sienna met z’n overdekte veranda was heel comfortabel. Zo waren er zelfs een klok, tuinstoelkussens en een buitenthermometer. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. Zo vonden onze kinderen de Nederlandse rondleiding in de grotten van de stad Orvieto helemaal top. De mooiste herinneringen hebben we echter aan de geweldig mooie zonsondergangen op het meer, waarvan we elke avond vanaf het strandje van de camping genoten, terwijl onze kinderen nog lekker in hun zwemband op het meer dobberden.

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
Dear Fam. Giebeltje, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Hele leuke camping, goede animatie, goede sfeer, ietwat verwaarloost qua onderhoud, behulpzaam aan receptie, zwemmen in meer valt tegen, is meer poedelen, prachtige omgeving, veel steden om te zien binnen 2 uur rijden, klimpark binnen 1 uur, watervallen cascade della marmore moet je bekijken, en raften is ook goed te doen.

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
Dear Mrs. Caroline, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Voldoende tot goed

Verlaan,
13-9-2017

Camping Italgest is een leuke familie camping. Leuk zwembad en je kan er heerlijk eten. Wij hadden een plaats aan het water met schitterend uitzicht maar de plaatsen redelijk krap. Er leuke omgeving. Minpunt was het aantal muggen. Ze steken niet, maar ’s avonds zag de witte caravan zwart van de muggen. Echt de BBQ aanzetten was dan ook niet prettig met al dat extra vlees. Helaas kregen wij auto pech, waardoor ons helaas ons tweede minpunt hebben moeten ervaren. De dame bij de receptie is niet echt behulpzaam, toen wij meerdere malen om hulp vroegen gezien de accu leeg was, liet ze ons meer dan een uur wachten. Niet echt aangenaam, en zeker een smet op de camping.

Conclusie:

+ leuke camping, + lekker eten, + leuke omgeving.

- Muggen, - grote van de plaatsen, - receptie

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
Dear Fam. Verlaan, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Italgest in Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Italgest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.