Camping Polvese (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag11°-3°
Camping Polvese (Glamping)
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Polvese (Glamping) voor je op een rij gezet:

92 reviews over Camping Polvese (Glamping) in het Nederlands

Helaas zwaar verslechterd sinds dit jaar

Maria,
14-8-2018

Het is op zichzelf een leuke camping aan het meer. Daar waar we tot 2 jaar geleden nog positief waren is dat nu compleet omgeslagen.

Ze regelen de kampeerplekken echt op z’n Italiaans, zoek maar een plekje en waar er 4 caravans/tenten kunnen staan kunnen er ook 6 staan. Dat moet je kunnen handelen maar was altijd al zo.

Helaas is het sanitair te vies voor woorden, en als je meldingen hiervan maakt dan wordt je vriendelijk verteld dat ze dit einde dag wel even gaan schoonmaken als ze tijd hebben.

Bij het restaurant zitten ze niet te wachten op afhaal, terwijl dit wel wordt ‘aangeboden’. Met 10min een pizza in het restaurant is minimaal een uur wachten als je de pizza mee wil naar je tent. De vorige eigenaren runden een super leuk restaurant, de nieuwe heeft er geen zin in lijkt het.

En animatie is nu alleen nog gericht op de italianen van het op de camping gelegen italiaanse stacaravan park. Je wordt gewoon weggekeken.

Niet voor herhaling vatbaar, te afgelegen

Karin,
24-6-2018

Ligging mooi, sta caravans verouderd

Relaxte vakantie

Fam. Postma,
8-10-2017

Camping is kleinschalig met veel Italiaanse gasten. Animatie is echt gericht op de Italianen. Wij vonden dat niet erg. Zwembad is ideaal voor kleine kinderen. Leuk speeltoestel erin en zeer overzichtelijk! Heerlijke ligbedjes bij het zwembad en een ijsje is er niet duur. Het meer is erg mooi maar je kan er niet in zwemmen. Wij hadden stacaravan type Charmeur en die zag er top uit. Wij hebben genoten. Enige minpuntje was dat de muziek aan het zwembad soms heel hard was maar daar is een paar keer wat van gezegd en dan deden ze het zachter.

Vacanceselect

prima camping voor weinig geld

The family,
3-9-2017

Tja, wat moet je verwachten van een camping die je in het hoogseizoen boekt voor 2 weken lang in een stacaravan met airco voor nog geen 500euro.

Verwacht geen 5 sterren camping!

Het is net allemaal een beetje minder dan een cijfer 8.

We hebben ons er wel zeer zeker vermaakt aangezien onze dochter het er erg leuk vond.

Het zwembad is zeer kindvriendelijk.

+ Zeer vriendelijk personeel, proberen je het echt naar je zin te maken.

+ Schoon zwembad

+ de ligging van de camping

+ prima pizza's in het restaurant

- de animatie alleen in italiaans

- achterstallig onderhoud in verschillende objecten

- geen controle wie er op de camping komt, je hebt wel een bandje om je pols maar niemand controleert het.

Helemaal top!

Beekman,
26-8-2017

Gezellige mix van diverse nationaliteiten. Lieve animatie en een mooie omgeving.

Terecht 3 sterren

Jelle,
15-8-2017

De pluspunten zijn het erg vriendelijke personeel (o.m. een NL dame), het restaurant, het zwembad en de prachtige zonsondergangen elke avond. Met kleine kinderen is het zwembad echt super.

Wij zaten met twee kleine kinderen in een lodgetent. Deze was prima. Een mix van Nederlanders en Italianen was aanwezig toen wij er waren.

De punten die ons wat tegenvielen waren met name de verouderde aanblik, de animatie en het niet kunnen zwemmen in het meer. Sanitair hadden wij niet nodig met een lodgetent, maar zag er behoorlijk verouderd uit. Gold voor de meeste dingen, ook de vaste staanplekken en stacaravans zagen er matig onderhouden uur. Animatie was gericht op de Italianen, leuk voor hen, onze kids hadden er niks aan (ook nog te jong om Engels te verstaan). Het meer is leuk voor de zonsondergang en als je van vissen houdt, maar zwemmen is niet te doen zonder strandje en overal zeewier.

Top camping

David,
15-8-2017

prima camping, zwembad lekker optijd open. Italianen op de camping geven een leuke sfeer. Zwembad is ideaal voor kleine kinderen.

Verouderd Italiaans

fphoekstra,
9-8-2017

Accomodatie, in ons geval een caravan dekluxe van touroperator is verouderd en erg vies, de schimmel zit aan de wanden. Italianen bepalen de sfeer, nadat twee oudjes klaagden over ballen in het zwembad was het uit met de pret, geen ballen meer in het zwembad. Vele mensen klaagden hierover maar helaas, ga maar naar het meer was het antwoord. Personeel van het restaurant is erg vriendelijk en het eten is prima. Aanzicht van de camping is onverzorgd en oud, weinig onderhoud aan de camping. Voordeel van de kleine camping is dat de kinderen snel aansluiting vinden en die hebben zich dan ook geen minuut verveel in de avonduren. Deze camping voor herhaling?? Puur voor de kinderen, anders nooit weer.

Dezelfde dag vertrokken

Marlies kokshoorn,
7-8-2017

Wij waren hier half juni en kwamen aan op een uitgestorven camping, geen kinderen om mee te spelen voor onze dochters. Overal waar we keken, lege tenten en caravans. Beetje spooky.. De camping is slecht onderhouden. Samen met de weggeroeste bbq-s, omgevallen en kapotte stoelen en parasols en de tenten naast ons die bedolven waren onder vuil van lange tijd vonden wij het er zo treurig en ongezellig uitzien dat we enkele uren na t uitpakken weer zijn gaan inpakken en vertrokken. De glamping tent die wij hadden gehuurd was redelijk schoon maar op lampen en kasten was t erg stoffig en zaten spinnenwebben. Het zwembad ziet er goed uit, de ligweide is oke. Je kan vanaf de camping niet t meer in. Het restaurant heeft lekkere pizza's maar ziet er ook zo versleten uit.

Heerlijke camping

Inge
15-9-2016

Wij hadden via touroperator een lodgetent gehuurd, deze was top!

Camping zelf vonden wij zeer aangenaam, kleinschalig, mooie schone zwembaden, heerlijk restaurant en het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig!

Wij hebben vanaf deze plek zeer veel uistapjes gemaakt, Rome, Siena, Assisi, Perugia, Cortona, Montepulciano en natuurlijk de stadjes rondom het meer. Goede uitvalsbasis!!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polvese (Glamping) in Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polvese (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.