Camping Polvese (Glamping)

7Goed

Italië, Umbrië, Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno)

7Goed

• 6.4Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Polvese (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

98 reviews over Camping Polvese (Glamping)

• 9Josef Suilen11-09-2019

Fantastisch!

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Afgelopen zomer 2019 hebben we onze zomervakantie voor de 6e keer op rij doorgebracht op Camping & Village Polvese. Het is een prachtige plek in een prachtig gebied met veel bezienswaardige steden / plaatsen op korte afstand. De locatie van de camping - direct aan de oevers van het meer van Trasimeno is uniek en mooi. Fantastisch uitzicht en ongelooflijk mooie zonsondergangen, die elke dag anders zijn. De ene avond nog spectaculairder dan de andere. We kamperen met de caravan en de kampeerplaatsen zijn mooi, schoon en zeer ruim en de meeste met veel schaduw. Entertainment voor kinderen is elke dag / avond, maar op zo'n locatie op de site dat u geen geluidsoverlast zult ervaren. Een royaal zwembad maakt het helemaal compleet! Last but not least: het team op de camping zijn zeer aardige en gastvrije mensen, waardoor u zich echt thuis voelt! Sterk aanbevolen!!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Nuyttens - Vandenberghe10-06-2019

ZALIG

Zeer vriendelijk onthaal . Al voor de 5 maal gaan we dit jaar naar camping polvese met ons eigen caravan. Staan er voor 6 a 7 weken .ZALIG. Rust is al wat we nodig hebben en dan ook vinden. Prachtige zonsondergang ,iedere avond ! Enige minpunt:had graag voor de mannen in het zwembad een gewone zwembroek gezien in plaats van zwemsjorts met hun onderbroek er nog onderaan

Groetjes .Marc en Marleen

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Fam. Debackere17-05-2019

We komen zeker terug!!

Kleinschalige camping met alle voorzieningen. Mooi zwembad met recent kinderbad. Nieuwe sanitair blok. Goeie uitvalbasis voor bezoeken aan Perugia, Orvieto, Arezzo, Assisi,...

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2018
    2Maria14-08-2018

Helaas zwaar verslechterd sinds dit jaar

Het is op zichzelf een leuke camping aan het meer. Daar waar we tot 2 jaar geleden nog positief waren is dat nu compleet omgeslagen.

Ze regelen de kampeerplekken echt op z’n Italiaans, zoek maar een plekje en waar er 4 caravans/tenten kunnen staan kunnen er ook 6 staan. Dat moet je kunnen handelen maar was altijd al zo.

Helaas is het sanitair te vies voor woorden, en als je meldingen hiervan maakt dan wordt je vriendelijk verteld dat ze dit einde dag wel even gaan schoonmaken als ze tijd hebben.

Bij het restaurant zitten ze niet te wachten op afhaal, terwijl dit wel wordt ‘aangeboden’. Met 10min een pizza in het restaurant is minimaal een uur wachten als je de pizza mee wil naar je tent. De vorige eigenaren runden een super leuk restaurant, de nieuwe heeft er geen zin in lijkt het.

En animatie is nu alleen nog gericht op de italianen van het op de camping gelegen italiaanse stacaravan park. Je wordt gewoon weggekeken.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 7Karin24-06-2018

Niet voor herhaling vatbaar, te afgelegen

Ligging mooi, sta caravans verouderd

• 7Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2017
    9Fam. Postma08-10-2017

Relaxte vakantie

Camping is kleinschalig met veel Italiaanse gasten. Animatie is echt gericht op de Italianen. Wij vonden dat niet erg. Zwembad is ideaal voor kleine kinderen. Leuk speeltoestel erin en zeer overzichtelijk! Heerlijke ligbedjes bij het zwembad en een ijsje is er niet duur. Het meer is erg mooi maar je kan er niet in zwemmen. Wij hadden stacaravan type Charmeur en die zag er top uit. Wij hebben genoten. Enige minpuntje was dat de muziek aan het zwembad soms heel hard was maar daar is een paar keer wat van gezegd en dan deden ze het zachter.

• 8The family03-09-2017

prima camping voor weinig geld

Tja, wat moet je verwachten van een camping die je in het hoogseizoen boekt voor 2 weken lang in een stacaravan met airco voor nog geen 500euro. Verwacht geen 5 sterren camping! Het is net allemaal een beetje minder dan een cijfer 8. We hebben ons er wel zeer zeker vermaakt aangezien onze dochter het er erg leuk vond. Het zwembad is zeer kindvriendelijk.

• Zeer vriendelijk personeel, proberen je het echt naar je zin te maken.
    • Schoon zwembad
    • de ligging van de camping
    • prima pizza's in het restaurant

• de animatie alleen in italiaans
    • achterstallig onderhoud in verschillende objecten
    • geen controle wie er op de camping komt, je hebt wel een bandje om je pols maar niemand controleert het.

• 9Beekman26-08-2017

Helemaal top!

Gezellige mix van diverse nationaliteiten. Lieve animatie en een mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Jelle15-08-2017

Terecht 3 sterren

De pluspunten zijn het erg vriendelijke personeel (o.m. een NL dame), het restaurant, het zwembad en de prachtige zonsondergangen elke avond. Met kleine kinderen is het zwembad echt super.

Wij zaten met twee kleine kinderen in een lodgetent. Deze was prima. Een mix van Nederlanders en Italianen was aanwezig toen wij er waren.

De punten die ons wat tegenvielen waren met name de verouderde aanblik, de animatie en het niet kunnen zwemmen in het meer. Sanitair hadden wij niet nodig met een lodgetent, maar zag er behoorlijk verouderd uit. Gold voor de meeste dingen, ook de vaste staanplekken en stacaravans zagen er matig onderhouden uur. Animatie was gericht op de Italianen, leuk voor hen, onze kids hadden er niks aan (ook nog te jong om Engels te verstaan). Het meer is leuk voor de zonsondergang en als je van vissen houdt, maar zwemmen is niet te doen zonder strandje en overal zeewier.

• 6Staat v/h sanitair

• 8David15-08-2017

Top camping

prima camping, zwembad lekker optijd open. Italianen op de camping geven een leuke sfeer. Zwembad is ideaal voor kleine kinderen.

Vacanceselect

10 tips over Camping Polvese (Glamping)

• Eline en Lander, 23-09-2013

Best gaan eind augustus voor klimaatzekerheid

• Richard Stam, 16-09-2013

bezoek de prachtige dorpjes in de omgeving

• Geraldine, 07-08-2013

Bagni San Philippo is erg mooi, kalkrotsen met zeer warm water!

11 vragen over Camping Polvese (Glamping)

• diana, 26-07-2017

animatie in hoogseizoen

is er iemand die kan vertellen of er animatie is in het hoogseizoen?

• Anne Fleur, 13-01-2017

Vaste gasten 'merkbaar' aanwezig?

Gekke vraag: ik lees op diverse sites dat deze camping maar liefst 90 vaste standplaatsen heeft. Is het op de een of andere manier 'merkbaar' dat hier mensen komen die hier een vaste plek hebben? Voel je je wel welkom?

• Chantal, 22-07-2016

zwembad

Wij zullen in augustus op deze camping verblijven. Kan iemand mij vertellen hoe het staat met de bouw van het nieuwe zwembad en toiletgebouw?

Carlijn, 04-08-2016

Ik zou even bellen met de camping zelf. De touroperator (vacanceselect) zei begin juni tegen ons ook al dat het zwembad af was, maar helaas hebben we de hele vakantie naar een betonmolen moeten luisteren.

Chantal, 23-07-2016

Dat is fijn!

sjannie, 05-08-2016

@Carlijn Dankjewel voor je tip, maar ik lees in de laatste review dat het zwembad vernieuwd is

Natasja, 22-07-2016

Ik heb net gebeld met Vacancesoleil en daar geven ze aan dat het zwembad gereed is.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats