Hotel Alla Posta dei Donini

Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Hotel Alla Posta dei Donini
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Alla Posta dei Donini voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Alla Posta dei Donini in het Nederlands

luxe hotel in umbrie

Gino
28-7-2013

prachtige villa gelegen in umbrie. deze villa ligt in een prachtige tuin. parkeren is gratis maar je moet uw auto wel net buiten hotel parkeren op een plaats die voorzien is voor de hotel gasten . goede ontvangst al is engels niet hun sterkste kant. we vroegen of we een wijn domein konden afzien en ze hebben die voor ons gratis geboekt. was zeker een aanrader , ze rijden met u met golfkarretjes naar hun wijnstokken door een mooie omgeving en achteraf kan je proeven. kamer was ruim met een zeer goed bed en badkamer was voorzien van bad en een regendouche . eten kan je ook in hotel maar is extra te betalen maar is wel vrij lekker. ontbijt was zeer uitgebreid en is in een mooie koepel te doen. in de buurt ligt het prachtige stadje Assisi en dat was het mooiste stadje van onze reis door toscane en stukje umbrie.is wel op een dikke 20min. rijden van hotel

Gereisd Met partner in mei 2013

Goede kwaliteit in een kunstmatige sfeer

JVD
15-7-2009

We verbleven 3 nachten in HP. Onpersoonlijkheid typeert bijna alle personeel.(dit ondanks het feit dat ik Italiaans spreek). Kamer is enorm kwalitatief ingericht, echter enkele problemen met airco. Toen wij er waren was zwembad leeggemaakt want lek :-( Het eten in resto Pantagruel is om je vingers af te likken : Italiaanse haute cuisine. Ontbijt OK, maar je moet veel zelf vragen. In de nabije omgeving (te voet) valt niets te beleven.

Gereisd Met partner in Wed Jul 15 2009 19:39:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel in een niet mooie omgeving

Beuvink en Hofmans
24-5-2009

Goed; bij een afrit van de autoweg dus goede uitvalsbasis om tripjes met de auto te maken.In mei waren beide zwembaden niet beschikbaar, geen internet mogelijk, veel externe feestjes(geboortefeest etc) Soms wordt de lokatie(landgoed) gebruikt als decore. De gastheer(vermoedelijk eigenaar) was wat opdringerig. Goed restarant en eten. -1- nacht waren we met z'n beiden en dus was het ontbijt al geserveerd(geen buffet). Omdat het zwembad niet te gebruiken was, had je geen zin om van de tuin gebruik te maken. Kamer en gebruik van materiaal zonder meer goed en verzorgd. Personeel wat afstandelijk. Spa en binnenzwenbad beneden(klein en warm). Spa is niet gratis en duur.

Gereisd Met partner in mei 2009

2008

Prachtig complex

Jan en Joke Ruis
2-7-2008

Wij zijn hier een week geweest. Gweldig hotel alleen waren wij soms de enige gasten. Er worden geregeld trouwerijen en congressen gegeven.Men is bezig een spa te bouwen. Deze was nog niet klaar maar men verwacht binnen 2 maanden.Het eten is helemaal top. De bediening ook. Personeel was erg aardig en deed alles voor ons om het ons naar de zin te maken. Ligt heel centraal voor uitstapjes. In de omgeving niets te beleven. Ligt afgelegen. Zwembad en tuin prachtig maar hier zijn dus de trouwerijen ook. Waarschijnlijk als Spa klaar is nog een 2e zwembad die je dan kan gebruiken tijdens de trouwerijen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

We verbleven in dit hotel twee nachten en we waren tevreden

Nele
28-6-2007

We verbleven in dit hotel twee nachten en we waren tevreden. Ontvangst eerder onpersoonlijk, maar de kamer was ruim en mooi ingericht. Badkamer praktisch en goed. Ookal stond op de brochure van het hotel dat we internet konden gebruiken, bleek dit onmogelijk en onbespreekbaar. Het restaurant is zeer chic en het eten is heel nouvelle cuisine en dientengevolge heerlijk! Echt om je vingers van af te likken! Vriendelijk personeel in het restaurant. Mooi green resort met een buitenzwembad. Een privé-parking. Ontbijtbuffet in de veranda: gezellig en uitgebreid, echter soms een paar tekortkomingen. Maar ondanks ietsje negatief te spreken, zeker de moeite waard om erheen te gaan bij een rondreis door Italië (één van de betere hotels).

Gereisd Anders in Thu Jun 28 2007 16:58:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alla Posta dei Donini in San Martino in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alla Posta dei Donini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.