Camping Villaggio Parco dei Pini

ItaliëUmbriëSan Feliciano

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Villaggio Parco dei Pini voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 4 reviews

7.9GoedScore uit 4 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

4 Reviews over Villaggio Parco dei Pini

• 8Koen15-08-2020

Heerlijk Italiaans

Echte Italiaanse camping met veel huisjes, een aantal camperplaatsen en een paar plekken voor kampeerders op een strook grond direct aan het meer. Prachtige zonsondergang elke avond bij de (zeer betaalbare!) prijs inbegrepen. Alleen maar Italiaanse toeristen met een hele rustige relaxte sfeer. Fantastisch groot zwembad direct aan het meer! Gebruik van ligstoelen en parasols in de ligweide inbegrepen. Leuk restaurant met bijzonder vriendelijk personeel. Er wordt geen woord Engels gesproken en dat maakt het extra charmant. Sanitair is redelijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Francesca17-04-2014

Un'oasi di pace

La posizione del campeggio è perfetta e rispetto a quelli a fianco questo ha il vantaggio di affacciarsi tutto direttamente sul lago , anche le piazzole dei camper sono in continuità al lago! Ancora deve iniziare questa stagione ma la nuova gestione sembra promettere molto bene... Il campeggio è stato messo a nuovo, molto più accogliente! Tramonto mozzafiato e ospitalità fantastica. Lo consiglio per l'estate e le belle giornate

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Cor grootjes05-08-2013

Rustige camping, veel vaste plaatsen

Camping bestaat uit het merendeel vaste gasten. Restaurant serveert erg een eenvoudige menu. Ontspannen sfeer. De drie leukste tent plekken aan het water worden wel door de camping houder als een plek gezien, maar zijn niet toe gestaan volgens politie . Wij mochten ons boeltje inpakken, op het heetst van de dag. Campinghouder stak geen vinger uit( hij had ons daar wel geplaatst.). Leuk voor een paar dagen, of als vertrekpunt voor bezoeken van de omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6H.Habers27-08-2006

Kleine eenvoudige camping met een aantal huur-stacaravans, ten dele gelegen onder pijnbomen. Directe ligging aan het meer van Trassimeno. Fantastische zonsondergangen! Weinig overige kampeerplaatsen. Veel vaste (Italiaanse) gasten. Zwembad op de camping aanwezig, wel openbaar toegangkelijk. Italiaans gastvrij!!!!

• 7Eetgelegenheden

• BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij