ItaliëUmbriëSan FelicianoResorts San FelicianoVakantiepark Villaggio Le Tre Isole

Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole

ItaliëUmbriëSan Feliciano

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 41 reviews

• 6.1Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

42 Reviews over Villaggio Le Tre Isole

• 8Marcel20-08-2017

Prima kwaliteit prijs verhouding

Het is 'basic' alles is er, echter is het gedateerd. Het is kleinschalig, overzichtelijk, leuke animatie (Engels/Italiaans), geen last van files zoals bij Gardameer! Parkeergarage(na 23:00 afgesloten) bovenliggend parkeerplek in- en uitrijden te allen tijde mogelijk, in de buurt meer dan voldoende goede restaurants (check hierbij internet) zeker voor herhaling vatbaar!

• 6Eetgelegenheden
  • 5sandra04-08-2016

nooit meer

We hebben via touroperator geboekt. Aan de hand van de afbeeldingen en informatie zag het er goed uit. Helaas waren de appartementen en gebouwen aan een renovatie toe. Het was er wel schoon maar de bedden en inventaris waren heel erg verouderd. Daarbij kwam dat er elke middag bij het zwembad harde muziek werd gedraaid. Maar wij begrepen niet voor wie? Het dorpje was dichtbij maar als je met 3 jonge kinderen in het gras langs een doorgaande weg moet lopen is dat niet heel handig. We zijn er 3 dagen geweest en hebben toen wat anders geboekt.(hadden wel voor 1 week geboekt)

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 8Kejan05-09-2015

Kleinschalig vakantiepark in mooie omgeving

Kleinschalig vakantiecomplex met eenvoudig zwembad (diepste deel is 130cm en een peuterbadje). Volleybalveld, tennisbanen, jeu-de-boulesbanen, koffiebarretje met magnetronmaaltijden, kleine recreatieruimte. Eenvoudig ingerichte appartementen, voorzien van raamhorren. Veel muggen, maar als je de deur dicht houdt heb je er binnen geen last van. Onhandige douche. Goed gelegen voor leuke uitstapjes. Vriendelijke en hulpvaardige mensen bij de receptie. Fietsverhuur (waaronder tenminste één fiets voor een kind van 8/9 jaar). Gratis parkeergarage en open parkeerplaatsen. Betaalde WiFi (bij het zwembad gratis, maar zeer traag). Je mag ook gebruik maken van het zwembad bij Zocco Beach, maar dat hebben wij niet gedaan.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Last minute19-08-2015

Goede reiservaring !

Prijs versus kwaliteit echt wel de moeite ! Kids 9 en 11 vonden animatie leuk, hebben zich daar goed geamuseerd :-) Appartement was eenvoudig, gewoon goed. Alleen de matrassen waren idd aan vernieuwing toe, de rest was zeker OK. Ideale uitvalsbasis om rest van Italie te bezoeken. :-D

• 8Renate08-08-2015

Fantastische plek

Wij zijn dit jaar voor het eerst in Umbrië geweest. Echt fantastisch. Door het zeer hete weer niet veel gedaan vandaar dat we volgend jaar weer terug gaan. We zijn 12 nachten verbleven in Le Tre Isole, prijs/kwaliteit is prima! Het animatie team is super! Voor de kinderen is er iedere dag wat te doen, vooral leuk als je kinderen van sport houden. Wij hebben ons prima vermaakt! Alleen de matrassen zijn wel aan vernieuwing toe! Verder alles prima naar wens!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8meneer Spadafino25-09-2014

Top vakantie

Interessante omgeving,lekker eten en vriendelijk mensen.

• 7Activiteiten
  • 8marc hesselmans01-09-2014

geweldig, kom graag terug

Ik zou gezinnen met kleine kinderen aanraden om naar dit klein parkje te gaan. Sfeer is fantastisch, mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Goede uitvalbasis om de omgeving te gaan bekijken. De huisjes zijn wel wat gedateerd maar wel schoon en compleet. Animatieteam is echt Italiaans. Fantastisch om deze parel ontdekt te hebben.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 7Rokus26-07-2014

Prima plek!

Door een leuke aanbieding van een reisorganisatie viel ons oog op dit parkje. Eenvoudige appartementen. Een opknapbeurt zou het comfort verhogen. Verder prima. Door de aanbieding was de prijs/kwaliteit meer dan goed. Zwembad werd elke dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Animatieteam was aanwezig. Wij zaten in huisje C5 aan het zwembad. Wanneer het animatieteam activiteiten had in het zwembad (groepsdans, aquagym) was dat op ons balkon goed te horen. Een keer wat van gezegd en geluid werd vanaf dat moment minder hard aan gezet. Er is een basketbalveld, voetbalveld en mogelijkheid voor beachvolleybal. Er waren meerdere nederlandse gasten waardoor onze zoons van 15 en 13 ook met andere jongens konden optrekken. Wat betreft het zwembad: het 'handdoekje leggen, niemand zeggen' is hier ook volop aan de orde. Kon het niet laten een foto hiervan te maken en te plaatsen. Verder bij de foto's het prachtige uitzicht vanaf ons balkon.

• 5Activiteiten
  • 8J20-08-2012

Genieten!

Gedateerd appartement, maar netjes en schoon. Voor de kinderen een geweldig annimatieteam en heel veel te doen. Heerlijk zwembad en prachtig meer, waar helaas niet in gezwommen wordt. Je kunt kitesurfen of varen. Wel zijn er verderop enkele strandjes waar je wel kunt zwemmen in het meer. Veel muggen, maar ze steken niet; kortom geen last van gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel gasten die al vele jaren terugkomen. Prachtige omgeving met genoeg te zien; kortom genieten!!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Iris24-07-2012

leuk!

Wij zijn in juni geweest en zaten in appartement B4. Begane grond op een hoek. Uitzicht op gras, boompjes en een stukje verderop zag je een stukje Lago de Trasimeno.'s Avonds zagen we vanaf ons terras de zon mooi ondergaan.En qua muggen, insmeren met anti muggenlotion met Deet. In onze tuin (Nederland) hebben we behalve muggen ook last van allerlei insekten als het warm is .Dus dat kan de pret niet drukken. Het was niet te druk qua gasten (voorseizoen). Verder prima appartement. De schuttingen, ijzeren hekken tussen de buren vonden we wel erg lelijk. Als die vervangen zouden worden door stenen muurtjes of hout zou het appartementencomplex een vriendelijker aanzien krijgen. Vriendelijk personeel op het park.Lekker zwembad, werd iedere ochtend schoongemaakt. Nog lekker dorps in de plaatselijke buurtsuper.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen