Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

122 reviews over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

• 2019
    9Marten Werkman11-09-2019

Fantastisch!

Het verblijf in deze oude boerderij is eenvoudig maar smaakvol ingericht. Het uitzicht vanuit de goed onderhouden tuin is spectaculair: weilanden met koeien in de diepte, bergen met stadjes in de verte en dan die rust!

• 10Tjeerd Schaafsma03-09-2019

Geen yogamatje nodig.....

Alweer voor de vierde keer naar het idyllische plekje waar ik zo verknocht aan ben geraakt, in het beeldschone Umbrië. Mijn zoontje van 8 kan niet wachten om de lieve honden weer te aaien en in het zwembadje te spelen. En zoals altijd als ik bij Polmone aankom, daalt er een ontspannen gevoel over me waar ik zo enorm van opknap na weer een jaar van noeste arbeid. Er gebeurt iets met je, zonder daar een yogamatje voor te hoeven gebruiken, als je snapt wat ik bedoel. Is het de frisse lucht? Het magnifieke uitzicht, de serene stilte of de geweldige gastvrijheid van Roos & Nico? En ja, als je voor jezelf een lekkere hap gemaakt hebt ’s avonds, met een mooie Italiaanse rode wijn erbij en ook nog eens getrakteerd wordt op een oranjekleurige horizon bij zonsondergang, dan waan je je met recht even in het paradijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Brenda de Jong01-09-2019

Verrukkelijk: rust, natuur én historie verkennen

Heerlijke plek! Zo stil - en 's nachts zo donker, met de mooiste sterrenhemels - heb je het nergens meer. Bovenop een heuvel, met uitzicht over de prachtige groene omgeving, ligt de verbouwde boerderij, met koele, comfortabele appartementen, en ruime mogelijkheden om op eigen terras of in de tuin te zitten. Dit jaar voor de tweede keer, en weer echt genieten, ondanks het koude weer. Zo weglopen vanuit het huis en de omgeving verkennen. Of in de buurt op bezoek in historische stadjes. Dit jaar zelfs stekelvarkens gezien! Een echte aanrader voor mensen die rust zoeken / willen uitrusten, genieten van een mooie omgeving en de zeer hartelijke, behulpzame gastvrouw en gastheer Roos en Nico.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Dick van der Horst30-08-2019

Dit is dé plek om te genieten.

Met een vriend ben ik in mei naar Polmone gegaan. Beiden kenden we Roos en Nico al sinds veeele jaren, maar we hadden elkaar ook al heel lang niet meer gezien, dus erheen gaan was meer dan alleen maar naar een hele mooi plek gaan. Wát een schitterende plek hebben ze uitgekozen zeg, boven op een heuvel met pure, heldere lucht. De longen (polmone=long) van Umbrië. En wát een geweldig resort hebben ze er op gezet! Prachtige appartementen, zwembad, grote weide, noem maar op.
    En wát een lieverds zijn die twee toch. Super hartelijk en altijd klaar voor advies of hulp. We hebben volop genoten van Polmone én de omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Karin30-08-2019

Fantastisch!

Wat heerlijk blijft het hier! In alle rust wakker worden, mooi uitzicht. Elke dag ontdek en zie je weer iets nieuws. Ook de vriendelijkheid en gastvrijheid van Roos en Nico is zo fijn! Na een flinke wandeling in de omgeving is het heerlijke zwembad daar. Om vervolgens een heerlijke pasta te maken onder het genot van een goed wijntje. En vooral te genieten van de stilte. In het donker verrast worden met vuurvliegjes...ja mijn zus en ik raden Polmone zeer aan voor iedereen die op zoek is naar rust, ruimte en mooie uitzichten! Tot in 2020 mooi en lief Polmone!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Henk Sieben29-08-2019

Heerlijk op Polmone, een echte aanrader!

Polmone is schitterend gelegen in het hart van Umbrië. Alle bezienswaardigheden van Umbrië (en dat zijn er vele!) zijn goed bereikbaar. Polmone zelf is een met smaak verbouwde boerderij die zeer rustig is gelegen en een prachtig uitzicht biedt op het Umbrische landschap. De appartementen zijn keurig ingericht, niet 'over de top', maar passend bij het karakter van de voormalige boerderij. De eigenaren zijn uiterst gastvrij en behulpzaam. De wekelijks pizza-avond met alle gasten is heel genoeglijk!

• 9Rosé Eggen23-08-2019

Ook na zeker al 8 bezoeken aan Polmone willen we n

Heerlijke rustige plaats, midden in de natuur. het Is een feest om in Polmone te zijn. Genieten van het zwembad, het uitzicht en de gastvrijheid van Roos en Nico. Ook al zijn we er vaak geweest, er zijn altijd nog nieuwe uitstapjes te vinden.

• 10Marij23-08-2019

De ideale plek om te genieten van de stilte.

Polmone is goed voor een heerlijke vakantie in een oase van rust in het oude Umbrische landschap, waar de geschiedenis voelbaar is. Roos en Nico zijn zeer gastvrij en altijd behulpzaam. Regelmatig trakteren ze de gasten op heerlijke pizza's, gebakken in hun houtgestookte oven. Polmone is een plek waar je geniet van de natuur om je heen, de wisselende lichtval, waardoor het landschap er steeds weer net even anders uitziet. Als je gelukt hebt zie je een hop of een steenarend voorbij vliegen. En dan is er nog het prachtige zwembad voor een koele duik.

• 10Petra22-08-2019

Fantastisch dekt zelfs niet helemaal de lading!

Polmone ligt wat afgelegen. Een onverharde weg leidt je naar een hartelijk ontvangst van Roos en Nico en honden. De appartementen zijn knus en authentiek met houtkachel. Je waant je ver van alles, maar toch is er genoeg te doen. Wij waren er één week in het voorseizoen en hebben veel kunnen en zien en doen en toch kwamen we opgeladen thuis. Dan heb ik het nog niet gehad over de overheerlijke pizza die Nico bakt (nergens meer lekkerder gegeten! ) en de hulpvaardigheid.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Renée Boogers22-08-2019

Fantastische vakantie gehad en voor herhaling vatb

Een bijzondere plek met een geweldig uitzicht. Prachtige natuur, rust, heerlijke pizza en gezelligheid. Wie een mooie plek zoekt om te genieten in een fijn appartement, hoeft niet langer te zoeken! Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door de gastvrijheid van de verhuurders.

11 tips over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

• w. bakker, 16-07-2014

Dit gedeelte is rustiger dan Toscane, minder toeristisch en veel mogelijkheden voor culturele dagtochten.

• Renate , 19-08-2013

De Nederlandstalige rondleiding door Perugia is wat ons betreft een echte aanrader.

• Chris Coolsma, 16-06-2013

Kijk of 'Cinema' beschikbaar is, maar de andere appartementen zijn ook prima. Doe boodschappen voor een paar dagen voordat je naar Polmone rijdt (grote supermarkt in Marsciano bijvoorbeeld). Je krijgt verder al genoeg tips van de eigenaars over alles dat je wilt weten. Onze favorieten zijn het klooster en de ideale stad, restaurant Il Gattogiallo, de dom, de markt en de Rocca van Orvieto, het Etruskische museum in Chiusi en de Percorso dei Vicoli in Cittta delle Pieve, de stad van rode baksteen.

0 vragen over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

Vakantiehuis info