Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

Vakantiehuis Polmone Turismo Verde
9,4

69 reviews over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische plek om te genieten van Italië

Bob en Hanne
20-7-2018

De ligging is fantastisch, heerlijk rustig afgelegen op een heuvel met aan alle kanten uitzicht op een geweldig Italiaans landschap! Daardoor is de dichtstbijzijnde winkel natuurlijk niet om de hoek.

Het was voor ons jonge ouders leuk om te zien hoe onze kleine deze vakantie beleefde. De tuin is een fijne veilige ruimte om te spelen en de twee aanwezige honden zijn zeer kindvriendelijk.

Ook de zelfgemaakte broden en pizza's vielen in de smaak.

We hopen er ooit nog terug te komen.

onvergetelijk, ook in filosofishe zin.

Frank Bakker
19-7-2018

Neem een dongel of iets dergelijks mee.

Realiseer je dat je bijna een uur rijdt om een stad te komen. De rust op Polmone maakt dat ruimschoots goed, die is bijna tastbaar. Als je vliegtuig het toelaat, neem een echt mes mee. Vraag Roos om tenminste één dag voor je komst de frigidaire aan te zetten. Koop geen water, het water is boven iedere verwachting.

Ik ga nog een keer!

Tjeerd
24-6-2018

Na een half jaar van op z'n zachtst gezegd wat tegenvallers, vertrok ik tamelijk gespannen naar Roos en Nico.... Wat er met je gebeurt op het moment dat je bij Polmone aankomt, blijft iets magisch. De frisse lucht, de stilte, het uitzicht en de gastvrijheid veranderden een week waar ik tegenop had gezien in een ontspannen verblijf waar ik me ondanks m'n persoonlijke malaise me even helemaal ontspannen voelde. Dát doet Polmone met je!

O ja, nog een tip, niet zover van Polmone vandaan is een restaurantje waar op zaterdag Italiaanse families komen eten. In een woord geweldig! Lekker lawaaiig, maar lekkerrrrrrrrrrrr... echt een belevenis. Zoals alles hier!

Fam. den Engelsman
17-6-2018

De gastvrijheid, de ongelooflijk mooie omgeving, de gezelligheid, het mooie (privé)zwembad, de mooie apartmenten en de briljante “er-op-uit tips” die o.a. een onvergetelijke trip naar een schoenenfabriek opleverde incl custommade nieuwe schoenen 👍🏻

Wat een rust, heerlijk!

Suzanne Koek
17-6-2018

Onwijs mooie plek om tot rust te komen, midden in het groene hart van Italië! Fijn wandelen in de prachtige natuur rondom Polmone. Roos en Nico zijn hele fijne mensen, ontzettend gastvrij! Kortom, absoluut een aanrader!!

Fantastische, zeer gastvrije accommodatie.

Dick Pieren
17-6-2018

Logeren op Polmone is logeren bij Roos en Nico. Twee zeer gastvrije Nederlanders die jaren geleden een prachtig verblijf hebben opgebouwd uit de restanten van een boerderij. Ze hebben de vier appartementen een eigen karakter gegeven en een zodanige indeling gemaakt dat elk appartement een kant van het gebouw heeft. Hierdoor is privacy gewaarborgd. Het piece de resistance is een schitterend zwembad a la een Romeins badhuis. Op Polmone heb je een auto nodig als je er wilt komen en als je de omgeving wilt verkennen. Het licht op een heuveltop, is zeer rustig en een goede uitvalsbasis voor trekpleisters als Orvieto, Assisi, Perugia en de vele andere wonderschone plaatsen in Umbrie. O ja, wij zijn al vijf keer geweest...….

heel goed

Sjaak
16-6-2018

De ligging is mooi en zeer rustig. Prachtig uitzicht van alle 3 de terrassen die bij het appartement hoorden. Het appartement Cinema is heel ruim en schoon. Het heeft een goed groot bed. De eigenaars organiseerden een middag met zelfgebakken pizza's en een echt Italiaans etentje waar we erg van genoten hebben en niet snel zullen vergeten.

Voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Annet Olyhoek
16-6-2018

Polmone is een fantastische plek voor diegenen die van rust, natuur en stilte houden. We hebben enorm genoten van de prachtige avondluchten, het uitzicht, eindeloos. En dat op je eigen terras met een mooi glas wijn! We hebben de boeken eindelijk eens kunnen lezen, heerlijk bij het appartement of bij het zwembad.

Het ruime appartement, er zijn er 4, is onderdeel van een mooi oud Italiaans huis. We voelden ons direct omarmd door de prachtige sfeer.

In de buurt zijn genoeg uitstapjes te maken naar Assisi of Perugia bijvoorbeeld. Een auto is wel echt nodig wat dat betreft.

En vanaf het huis zijn er vele mooie wandelingen te maken.

Roos en Nico, de eigenaren, wonen ook op het terrein en hebben ons zeer gastvrij ontvangen. Ontzettend lieve mensen!

Kortom een heerlijk verblijf!

Prachtige plek, comfortabel en gezellig.

Saskia
16-6-2018

Prachtig middenin het platteland, comfortabel prima ingericht huis met goede bedden, aardige ontvangst en gezellige honden en katten. De eigenaren geven graag informatie, bakken pizza's, organiseren eventueel een uitstapje of etentje en hebben zelfs een broodje voor je als je dat vergeet... Schoon zwembad.

Wel rekening houden met vrij veel rijden als je ergens heen wilt, slingerwegen maken het iets verder dan je denkt. Plan de boodschappen. Minpuntje; vanuit Polmone kun je niet direct gaan wandelen, wandelroutes zijn overgroeid. Maar niet al te ver zijn er prachtige natuurgebieden en daar kun je wel er op uit met de wandelschoenen. Mooie steden en aardige dorpjes in de wijde omgeving.

Een paradijs !

Daniella en Vincent van Meeteren
15-6-2018

Echt geweldig !!! Nico en Roos zijn echt fantastische mensen en je kan met al je vragen terecht en heel gezellig en zeer gastvrij. Het uitzicht is in één woord fantastisch en de rust op polmone eenmalig. De honden waren zeer lief , en voor onze kleine Zoë 🐾 was het geweldig !!! Die heeft er twee vrienden bij.

De omgeving is prachtig en er was een super gezellige pizza middag met Roos en Nico. Mijn verjaardag was er één om te onthouden .... we hebben in de buurt gegeten bij geweldig lieve mensen en het eten was top !!! Er zijn leuke stadjes in de omgeving en Rome is twee uurtjes rijden .... we hadden een super week en voor iedereen aan te raden als je de drukte even wil ontvluchten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in Pornello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Polmone Turismo Verde scoort een 9.42 uit 10 op basis van 83 reviews.