Vakantiehuis
9,3

92 reviews over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in het Nederlands

Een goed verblijf in een serene omgeving

Katinka en Bram van Roo,
26-12-2018

De mensen moeten echt weten dat zij rust en gastvrijheid ontmoeten, die nauwelijks te evenaren is

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Karin,
21-12-2018

In september, in de laatste mooie warme week, zijn mijn zus en ik te gast geweest bij Polmone. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Een mooi appartement met eigen balkonnetje waar we elke avond heerlijke hapjes aten en wijntjes dronken. Veel privacy ook, heel fijn. En de omgeving is erg mooi! Een auto moet je huren maar je rijdt door mooie landschappen, wij vonden het prachtig. En de onverharde weg is prima te doen!!! Op een middag werden er pizza's voor ons gebakken en zaten we aan een lange tafel met andere gasten; heel gezellig. En natuurlijk lekker....aangezien wij nog mooi weer hadden, konden we na een dagje wandelen in de omgeving een plons nemen in het zwembad. De eigenaren staan altijd voor je klaar; geven tips en gewoon heel ongedwongen. Mijn zus en ik gaan dit jaar weer heen hadden we al besloten op de 1e dag dat we al aankwamen!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Ons perfecte vakantie adres in Italië

Marika Meijer,
17-12-2018

Afgelopen jaren zijn we al heel wat keren naar Polmone afgereisd. Lang geleden nog met zijn 2-en en daarna met de kinderen. Het leukste is om te merken dat naarmate de kinderen ouder worden (oudste is nu 20 jaar) ze nog altijd graag mee gaan naar Polmone. Dat is zeker de verdienste van Roos en Nico die er iedere keer weer een super verblijf van weten te maken. Gecombineerd met de unieke locatie maakt het dat we hier met veel plezier blijven terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch, gezellig en zeker de moeite waard.

Rafaella,
10-12-2018

Ik ben in de herfstvakantie met mijn gezin naar Polmone geweest en wij vonden het geweldig. De ligging is prachtig met een adembenemende uitzicht. Het appartement waarin wij hebben gelogeerd, is goed onderhouden. Het appartement zag er keurig uit. De sfeer op Polmone was heel fijn. De kinderen (13 en 9 jaar oud) hebben het ook ontzettend naar hun gezin gehad met de kinderen van andere gezinnen die op dat moment ook aanwezig waren.

Wat de kinderen het meest is bij gebleven, is het bakken van heerlijke pizza's met Nico, het gezamenlijk eten van heerlijke pannenkoeken en het rijden in de tractor (ook met Nico). Ze vonden het geweldig!!

We zullen zeker weer een keer op vakantie gaan naar Polmone!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Gelegen in een groene oase van rust en daarmee een perfecte plek om te ontspannen. Hier hoor je letterlijk de stilte. De oude boerderij is prachtig opgeknapt tot een fijn vakantieverblijf en is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Roos en Nico zijn super gastheer/dame en kunnen je alles vertellen over de omgeving. Daar over gesproken, in Umbrië is veel te ontdekken op cultureel, historisch en culinair gebied.

Als je op zoek bent naar een locatie met om de hoek een café of supermarkt ben je hier verkeerd, maar wil je genieten van de rust, de natuur en de regio dan zit je hier perfect.

Gereisd met partner in oktober 2018

de mooiste plaats die we kennen in Italie

Ad Corten,
4-12-2018

Een heerlijke plek om tot rust te komen, bovenop een heuvel met prachtig uitzicht over de omringende dalen; ver weg van alle verkeer en met alleen vogelgeluiden. Je hebt geen drang meer om je e-mail te lezen (hoewel dat mogelijk is als je het per se wilt). Volop mogelijkheden om te wandelen in de buurt of om een dagje naar de kleine stadjes in de buurt te gaan. Bijzonder aardige eigenaren die je meteen het gevoel geven thuis te zijn. Smaakvol ingerichte studio's met elk hun eigen karakter.

Gereisd met partner in augustus 2018

absolute aanrader

Wypke,
12-11-2018

We hebben ontzettend genoten van een weekje Polmone. Naast de geweldige locatie is vooral de hartelijkheid van Roos en Nico heel bijzonder.

We hebben dankbaar gebruik gemaakt van alle tips en de kennis die ze van de omgeving hebben en zijn op prachtige plekken geweest.

Verder hechten ze belang aan duurzaamheid, wat oa is terug te zien in het feit dat ze biologisch verbouwen, afval scheiden en je er met bronwater doucht.

Er is genoeg te zien en doen in de omgeving, maar het is ook heerlijk genieten aan/in het zwembad of in de tuin.

Een absolute aanrader vinden wij!

Gereisd met vrienden in september 2018

Polmone: prachtige en rustige omgeving!

Jolanda,
17-10-2018

De eigenaren Roos en Nico zijn super lieve, aardige, gastvrije mensen die je verblijf op Polmone tot iets bijzonders maken (tijdens ons verblijf was de WK finale voetbal en we mochten zelfs in het huis van Roos en Nico de wedstrijd kijken!). Ze dringen zich niet op, alles is vrijblijvend, de gezamenlijke pizza avond op zondag met de rest van de gasten was erg gezellig en de pizza's waren heerlijk! Onze twee puberdochters van 13 en 15 hebben het heel erg naar hun zin gehad! Heerlijk zwembad (wat ze vaak voor hun alleen hadden) en ze waren (net als wij) dol op de 2 honden. Het appartement is fijn, niet echt luxe maar dat is ook niet nodig, prachtig uitzicht! Polmone ligt wel afgelegen als je ergens een bakje koffie wil gaan drinken ben je een tijdje onderweg. En waar word je nog door de eigenaren uitgezwaaid als je weer vertrekt? Op Polmone! Dat vonden we ook zo bijzonder!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Liefst het hele jaar door!

Marten Werkman,
11-10-2018

Heerlijke stilte in ruige en groene omgeving. Grote tuin rondom het verblijf met prachtige vergezichten en zeer vriendelijke, toegankelijke eigenaren. We hebben hier twee schitterende weken doorgebracht!

Gereisd met partner in september 2018

Een heerlijk Italiaans rustoord

Rob de Bruijn,
8-10-2018

1. Op Polmone vind je rust, maar ook de gezelligheid. Roos en Nico doen hun uiterste best om het de gasten naar het zin te maken. De zondagse gezamenlijke pizza maaltijd is een ware happening.

2. De doucheruimte moet écht aangepakt worden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in Pornello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.