Vakantiehuis Polmone Turismo Verde ****

Vakantiehuis Polmone Turismo Verde
Vakantiehuis Polmone Turismo Verde
9,5

56 reviews over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in het Nederlands

Aangename plek en mensen in verstilde omgeving

Christa, 26-11-2017

Nico en Roos zijn fijne, lieve mensen. De plek is geweldig rustig van waar een mooi uitzicht op het omliggende (dieren)bos. Heerlijk nazomeren in de oktobermaand. Helaas was het zwembad net dicht; t ziet er bijzonder mooi uit. De bedden kunnen wat langer (lange partner).

Onvergetelijk

Katalin Brandsma, 2-11-2017

Herfst in Umbrië is echt een aanrader, 20 graden maar ook lekker fris in de avond, geen bergen touristen in de stadjes, tuffel op je pasta! Roos en Nico zijn geweldig, de appartementen zijn ruim, goed voorzien en hebben een geweldige houtkachel. Lekkere terrassen met goed tuinmeubilair. Het mooiste uitzicht ooit! Zoo stil, als je geluk hebt hoor je s nachts een wolf huilen. Mooie witte koeien lopen dromerig voorbij, je ziet overal kleine vlinders. Pittige wandelingen vanaf het huis maken. Met Roos en Nico naar een concert en uit eten bij de boer. Scrabbleverslaving. Brood van Roos en verse eitjes. Heerlijke koffie in kleine barretjes, de fresco's in Spoleto. Gewoon in de verte staren. Bijna niemand tegenkomen op de slingerwegen. Op adem komen, het mooiste uitzicht vanuit de douche ever. Ik wil terug!

Rust, gastheerschap en ruimte!

Carel Jose, 24-9-2017

Een heerlijke plek voor ons en onze honden! Roos en Nico zijn top gastheren die je de ruimte geven en tevens belangstellend zijn. Natuur,...rust,... pizza en lieve mensen !!

Genieten!

Vincent, 10-8-2017

We waren hier reeds voor de tweede keer. Het was net als thuis komen. Roos en Nico zijn fijne mensen die je graag tips geven voor leuke uitjes en ze desgewenst voor je regelen. De kinderen vonden het weer fantastisch: het zwembad, de honden, het ritje op de tractor... Dat de kinderen huilden toen we terug naar huis moesten zegt alles... Je kan er urenlang wandelen in de omgeving zonder iemand tegen te komen, dieren spotten. 's Avonds heerlijk genieten van de zonsondergang, de sterrenhemel... En vooral de stilte.

Het ligt hééél afgelegen (even wennen voor wie het niet gewend is), maar op 45 minuutjes rijden liggen verschillende mooie dorpjes/steden.

Heel veel gasten komen al jaren terug. Dit zegt voldoende zekers?

Geweldig

Ingrid, 23-7-2017

Polmone, wat een heerlijke plek. Roos en Nico zijn super gastvrij en niet vergeten de honden die elke dag even bij je komen kijken. In de appartementen is echt ALLES aanwezig, zelfs een witte wijn koeler in het vriesvakje! Heerlijk bed en overal horren ,wij hebben niet zoveel last gehad van muggen hoor maar het is lekker om frisse lucht binnen te krijgen en geen rare beestjes :) De zondag pizza avond is super en wij hebben nog een keer zo'n avond meegemaakt maar dan met muziek en zang. Echt een "bertolli" gevoel.

De toegangsweg, jah voor mij een dingetje maar mijn vriendin vond het geen probleem en ik moet zeggen: het went ! Roos had voor ons een rondleiding bij La Scarzuola geregeld, echt een aanrader. Het zwembad is heerlijk, we konden er tot zeker 18.30 uur in de zon liggen. Kortom : niet over nadenken, gewoon boeken !

Primavera in Polmone

L&L, 18-4-2017

Het is zeker de moeite om eens in de lente naar Umbrië te gaan. We zagen het landschap, door een kantwerk van takken.s ' Avonds was het frisjes, maar bij aankomst had de gastvrouw ons houtkacheltje al aangestoken.

Als kers op de taart kregen we een uitnodiging van Roos en Nico om mee te gaan naar de vespers van Monteverdi. Adembenemend!

Wij houden veel warme herinneringen over aan Roos en Nico en hopen zeker nog eens terug te gaan. Misschien in autunno !

Jaarlijks vaste prik

Marijn, 4-9-2016

Zulke aardige eigenaren. Lekkere pizza's en gezellig....

Meer dan fantastisch

Andre & Irene, 2-9-2016

Na alle regen in Nederland besloten wij toch nog snel even een weekje naar Italië te gaan. Op het internet gezocht en al snel hadden wij Polmone gevonden. Via de mail contact gezocht en we kregen supersnel reactie. Zoals wij op hun site al gezien hadden...er was nog een plekje vrij tijdens de voor ons geplande week. Wij hebben direct geboekt en een tweetal weken later zijn wij vertrokken richting Italië.

Toen wij arriveerden viel ons direct de enorm rustige omgeving op en de schitterende natuur.

Polmone is schitterend gelegen en heeft 4 appartementen. Elk appartement heeft zijn eigen uitzicht met veel privacy. De sanitaire voorzieningen zijn goed en ons appartement was smaakvol en met gevoel voor detail ingericht. Overigens...het hele complex is keurig onderhouden..ook de tuin en het mooie zwembad.

De omgeving biedt veel mogelijkheden om te wandelen, te fietsen en om leuke steden en dorpjes te bezoeken.

De eigenaren Roos en Nico zijn de perfecte gastvrouw en gastheer... altijd behulpzaam en ze staan altijd klaar om goede tips te geven.

En Nico...je bakt fantastische pizza's!

Kortom... wij hebben een meer dan fantastische week gehad!

Een heerlijke belevenis!

Mariette & Kees, 24-8-2016

De rust en prachtige omgeving zijn overweldigend. De eigenaren, Roos en Nico ,geven je een thuis gevoel en niets is hen te veel. Echt een aanrader!

Fantastisch!!!

martemeeuws, 18-8-2016

Het fijne gezelschap, het zwembad, de pizza's, de honden, het appartement,........

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in Pornello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Polmone Turismo Verde scoort een 9.53 uit 10 op basis van 71 reviews.