ItaliëUmbriëPornelloVakantiehuizen PornelloVakantiehuis Polmone Turismo Verde

9.9FenomenaalScore uit 125 reviews
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

125 Reviews over Polmone Turismo Verde

• 10Gert10-10-2020

Fantastische vakantie beleving

In 2002 gingen wij voor het eerst naar Polmone. Onze kinderen waren destijds 10 en 12 jaar oud. Wij hadden beiden een drukke baan en waren ook nog druk bezig met een nieuw huis dus kozen we voor een rustige vakantie. Lekker lezen, eten, slapen, spelletjes doen en zonnen. De kinderen vermaakten zich uitstekend in de grote tuin rondom de appartementen.

Alle appartementen hebben een eigen terras dus veel privacy. Maar als je zin had in een praatje altijd wel gezellige mede vakantiegangers in de buurt!

Genoeg leuke plaatsen in de buurt om te bezoeken en een prachtig gebied om op de fiets-mountainbike te verkennen.

En dan niet te vergeten de fantastische pizza avonden die Roos en Nico wekelijks organiseren. De kinderen hielpen Nico mee met kruiden plukken, houtsprokkelen en het deeg te rollen.

Inmiddels zijn onze kinderen zelf al papa en hebben ze het nog steeds over die vakantie in Polmone. In 2018 is onze oudste zoon terug geweest naar

• 10Niels Hoogervorst08-10-2020

Polmone Verde voelt als thuiskomen

We zijn met onze drie jongens van negen, zeven en vijf voor het tweede opeenvolgende jaar naar Polmone Verde gegaan.
    Wat Polmone Verde uniek maakt is de totale rust en ontspanning met lieve, ontzorgende eigenaren waar alles kan als het maar leuk is. Naast cultuur vinden we het heerlijk om met de kinderen op avontuur gaan, de heuvel af, naar weides, kreekjes, beekjes, bloemenpracht en wilde dieren. Dit tweede jaar waren drie weken eigenlijk nog te kort. Met een rugzak vol ervaring en levenslessen gingen onze kinderen naar huis. Ons gekozen appartement Camino is sfeervol en ruim. Twee slaapkamers met fijne bedden, een grote woonkamer met keuken en een nieuwe badkamer. Het heeft een extra terras naast de vijver, overschaduwd door druivenranken en met een schitterend uitzicht over de vallei.
    Na een dag op pad is de verkoeling van het zwembad welkom voor jong en oud. Extra vermelding: de pizza-avond!

• 10Renée Boogers01-10-2020

Een unieke en geweldige ervaring!

Wij zijn echte Italië gangers en komen al jaren naar dit mooie en gastvrije land. Wij zijn graag op onszelf en vinden het heerlijk om niet zo dicht bij een stad te zitten. We houden van natuur, rust en stilte. Dat is wat Polmone biedt; kleinschalig en midden in de natuur. Dat Umbrie nog niet zo toeristisch is vinden wij een groot pluspunt. We hebben de prachtige steden Orvieto, Todi, Perugia en Spello bezocht. Ook de talrijke kleine dorpjes zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Daar waar geen Engels gesproken wordt en waar je de authentieke sfeer van Italië kunt proeven. De ligging van het complex, 3 km van de verharde weg heeft een prachtig uitzicht. Het is er echt stil. Er is een fijn zwembad. Roos en Nico, de eigenaren van het complex Polmone, zijn fantastisch, innemend en erg gastvrij. Echt een unieke ervaring! Echt een aanrader!

• 9Marten Werkman11-09-2019

Fantastisch!

Het verblijf in deze oude boerderij is eenvoudig maar smaakvol ingericht. Het uitzicht vanuit de goed onderhouden tuin is spectaculair: weilanden met koeien in de diepte, bergen met stadjes in de verte en dan die rust!

• 10Tjeerd Schaafsma03-09-2019

Geen yogamatje nodig.....

Alweer voor de vierde keer naar het idyllische plekje waar ik zo verknocht aan ben geraakt, in het beeldschone Umbrië. Mijn zoontje van 8 kan niet wachten om de lieve honden weer te aaien en in het zwembadje te spelen. En zoals altijd als ik bij Polmone aankom, daalt er een ontspannen gevoel over me waar ik zo enorm van opknap na weer een jaar van noeste arbeid. Er gebeurt iets met je, zonder daar een yogamatje voor te hoeven gebruiken, als je snapt wat ik bedoel. Is het de frisse lucht? Het magnifieke uitzicht, de serene stilte of de geweldige gastvrijheid van Roos & Nico? En ja, als je voor jezelf een lekkere hap gemaakt hebt ’s avonds, met een mooie Italiaanse rode wijn erbij en ook nog eens getrakteerd wordt op een oranjekleurige horizon bij zonsondergang, dan waan je je met recht even in het paradijs.

• 9Brenda de Jong01-09-2019

Verrukkelijk: rust, natuur én historie verkennen

Heerlijke plek! Zo stil - en 's nachts zo donker, met de mooiste sterrenhemels - heb je het nergens meer. Bovenop een heuvel, met uitzicht over de prachtige groene omgeving, ligt de verbouwde boerderij, met koele, comfortabele appartementen, en ruime mogelijkheden om op eigen terras of in de tuin te zitten. Dit jaar voor de tweede keer, en weer echt genieten, ondanks het koude weer. Zo weglopen vanuit het huis en de omgeving verkennen. Of in de buurt op bezoek in historische stadjes. Dit jaar zelfs stekelvarkens gezien! Een echte aanrader voor mensen die rust zoeken / willen uitrusten, genieten van een mooie omgeving en de zeer hartelijke, behulpzame gastvrouw en gastheer Roos en Nico.

• 9Dick van der Horst30-08-2019

Dit is dé plek om te genieten.

Met een vriend ben ik in mei naar Polmone gegaan. Beiden kenden we Roos en Nico al sinds veeele jaren, maar we hadden elkaar ook al heel lang niet meer gezien, dus erheen gaan was meer dan alleen maar naar een hele mooi plek gaan. Wát een schitterende plek hebben ze uitgekozen zeg, boven op een heuvel met pure, heldere lucht. De longen (polmone=long) van Umbrië. En wát een geweldig resort hebben ze er op gezet! Prachtige appartementen, zwembad, grote weide, noem maar op.
    En wát een lieverds zijn die twee toch. Super hartelijk en altijd klaar voor advies of hulp. We hebben volop genoten van Polmone én de omgeving

• 10Karin30-08-2019

Fantastisch!

Wat heerlijk blijft het hier! In alle rust wakker worden, mooi uitzicht. Elke dag ontdek en zie je weer iets nieuws. Ook de vriendelijkheid en gastvrijheid van Roos en Nico is zo fijn! Na een flinke wandeling in de omgeving is het heerlijke zwembad daar. Om vervolgens een heerlijke pasta te maken onder het genot van een goed wijntje. En vooral te genieten van de stilte. In het donker verrast worden met vuurvliegjes...ja mijn zus en ik raden Polmone zeer aan voor iedereen die op zoek is naar rust, ruimte en mooie uitzichten! Tot in 2020 mooi en lief Polmone!

• 9Henk Sieben29-08-2019

Heerlijk op Polmone, een echte aanrader!

Polmone is schitterend gelegen in het hart van Umbrië. Alle bezienswaardigheden van Umbrië (en dat zijn er vele!) zijn goed bereikbaar. Polmone zelf is een met smaak verbouwde boerderij die zeer rustig is gelegen en een prachtig uitzicht biedt op het Umbrische landschap. De appartementen zijn keurig ingericht, niet 'over de top', maar passend bij het karakter van de voormalige boerderij. De eigenaren zijn uiterst gastvrij en behulpzaam. De wekelijks pizza-avond met alle gasten is heel genoeglijk!

• 9Rosé Eggen23-08-2019

Ook na zeker al 8 bezoeken aan Polmone willen we n

Heerlijke rustige plaats, midden in de natuur. het Is een feest om in Polmone te zijn. Genieten van het zwembad, het uitzicht en de gastvrijheid van Roos en Nico. Ook al zijn we er vaak geweest, er zijn altijd nog nieuwe uitstapjes te vinden.

Vakantiehuis Polmone Turismo Verde info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij