Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

86 reviews over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in het Nederlands

absolute aanrader

Wypke
12-11-2018

We hebben ontzettend genoten van een weekje Polmone. Naast de geweldige locatie is vooral de hartelijkheid van Roos en Nico heel bijzonder.

We hebben dankbaar gebruik gemaakt van alle tips en de kennis die ze van de omgeving hebben en zijn op prachtige plekken geweest.

Verder hechten ze belang aan duurzaamheid, wat oa is terug te zien in het feit dat ze biologisch verbouwen, afval scheiden en je er met bronwater doucht.

Er is genoeg te zien en doen in de omgeving, maar het is ook heerlijk genieten aan/in het zwembad of in de tuin.

Een absolute aanrader vinden wij!

Polmone: prachtige en rustige omgeving!

Jolanda
17-10-2018

De eigenaren Roos en Nico zijn super lieve, aardige, gastvrije mensen die je verblijf op Polmone tot iets bijzonders maken (tijdens ons verblijf was de WK finale voetbal en we mochten zelfs in het huis van Roos en Nico de wedstrijd kijken!). Ze dringen zich niet op, alles is vrijblijvend, de gezamenlijke pizza avond op zondag met de rest van de gasten was erg gezellig en de pizza's waren heerlijk! Onze twee puberdochters van 13 en 15 hebben het heel erg naar hun zin gehad! Heerlijk zwembad (wat ze vaak voor hun alleen hadden) en ze waren (net als wij) dol op de 2 honden. Het appartement is fijn, niet echt luxe maar dat is ook niet nodig, prachtig uitzicht! Polmone ligt wel afgelegen als je ergens een bakje koffie wil gaan drinken ben je een tijdje onderweg. En waar word je nog door de eigenaren uitgezwaaid als je weer vertrekt? Op Polmone! Dat vonden we ook zo bijzonder!

Liefst het hele jaar door!

Marten Werkman
11-10-2018

Heerlijke stilte in ruige en groene omgeving. Grote tuin rondom het verblijf met prachtige vergezichten en zeer vriendelijke, toegankelijke eigenaren. We hebben hier twee schitterende weken doorgebracht!

Een heerlijk Italiaans rustoord

Rob de Bruijn
8-10-2018

1. Op Polmone vind je rust, maar ook de gezelligheid. Roos en Nico doen hun uiterste best om het de gasten naar het zin te maken. De zondagse gezamenlijke pizza maaltijd is een ware happening.

2. De doucheruimte moet écht aangepakt worden.

Ontzettend genieten!

Bjorn & Shanice
1-10-2018

a er 16 jaar niet te zijn geweest zijn wij weer terug naar Polmone gegaan. Als jochie van 12 had het al zoveel indruk gemaakt dat ik Polmone en Roos en Nico nooit ben vergeten. Dit jaar wederom geweldig genoten van het schitterende uitzicht, de rust en de gastvrijheid van Roos en Nico. Een ontzettend leuke pizzamiddag gehad met de heerlijke zelfgemaakte pizza’s van Nico. Ze hebben leuke tips voor plaatsjes in de buurt die zeker het bezoeken waard zijn. Wij zijn heerlijk onthaast bij Polmone en komen zeker weten weer terug!

Paradijselijk

Anne Mieke Eggenkamp
25-9-2018

Dit is een heerlijke rustige plek met prachtig uitzicht op het Umbrische landschap. De witte zandweg van 3 km vanaf de weg (die ook niet druk is) maakt dat het écht stil is en je volop kunt genieten van de natuurgeluiden van oa. krekels, cicaden en allerlei vogels. De sfeer van de appartementen is een mix van Italiaans en Nederlands met lekker veel ruimte, goede keuken en fijne bedden. En super-plus is het sfeervolle zwembad, de pizza oven en de gastvrije (en behulpzame) eigenaren. Ieder appartement zit op een windrichting in het gebouw, dus privacy wordt door een ieder gerespecteerd. Je zit redelijk ver van af van winkels ed. Maar daardoor plan je uitstapjes en boodschappen goed en geniet je nog meer van 'het zijn' op Polmone zelf. En dan ook nog prachtige zonsondergangen en heldere sterrenhemels. Genieten dus!

Heerlijke week !

Jac en Grada
12-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad. De lieve ontvangst een heerlijke pizza-avond, gezellige andere gasten, de groenten uit eigen tuin, zwembad, de centrale ligging in Umbrie en de rust maakten deze vakantieweek helemaal top !

Weg van de snelweg

Noor
10-9-2018

Wat blijft het toch iedere keer opnieuw een heerlijk plek...Fijn om er weer te zijn. Zodra je de asfalt weg afslaat en de laatste 3 kilometer op de zandweg rijdt heb je meteen het “Polmonegevoel”. Lekker weg van de snelweg, rust, ruimte en zon. Daarna bij het hek de hartelijke begroeting van Roos en Nico en de kwispelende honden. Zo’n vakantie op Polmone vliegt voorbij. Daarna heimwee en....verlangen om weer terug te keren.

Gastvrij en rust omgeving in een prachtige

Willem
9-9-2018

Gastvrij. Prachtig gelegen monumentale boerderij. Warm, maar met het zwembad er bij is dat goed vol tehouden. Hier kom je nogwel eens terug.

Liefst elk jaar weer!

Esther Vellekoop
8-9-2018

Polmone is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. De natuur is prachtig, de steden en dorpjes zeer mooi. Roos en Nico zorgen voor een warm welkom en doen veel moeite om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen.

Het zwembad brengt verkoeling op warme dagen en het uitzicht vanaf de zwembadrand is adembenemend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in Pornello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.