Vakantiehuis Polmone Turismo Verde

80 reviews over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in het Nederlands

Heerlijke week !

Jac en Grada
12-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad. De lieve ontvangst een heerlijke pizza-avond, gezellige andere gasten, de groenten uit eigen tuin, zwembad, de centrale ligging in Umbrie en de rust maakten deze vakantieweek helemaal top !

Weg van de snelweg

Noor
10-9-2018

Wat blijft het toch iedere keer opnieuw een heerlijk plek...Fijn om er weer te zijn. Zodra je de asfalt weg afslaat en de laatste 3 kilometer op de zandweg rijdt heb je meteen het “Polmonegevoel”. Lekker weg van de snelweg, rust, ruimte en zon. Daarna bij het hek de hartelijke begroeting van Roos en Nico en de kwispelende honden. Zo’n vakantie op Polmone vliegt voorbij. Daarna heimwee en....verlangen om weer terug te keren.

Gastvrij en rust omgeving in een prachtige

Willem
9-9-2018

Gastvrij. Prachtig gelegen monumentale boerderij. Warm, maar met het zwembad er bij is dat goed vol tehouden. Hier kom je nogwel eens terug.

Liefst elk jaar weer!

Esther Vellekoop
8-9-2018

Polmone is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. De natuur is prachtig, de steden en dorpjes zeer mooi. Roos en Nico zorgen voor een warm welkom en doen veel moeite om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen.

Het zwembad brengt verkoeling op warme dagen en het uitzicht vanaf de zwembadrand is adembenemend!

De beste plek in Umbrië

Bart
8-9-2018

Dit is zonder twijfel de best denkbaar uitvalsbasis om Umbrë te verkennen. Op een heuveltop in the middle of nowhere, bereikbaar via een spannend stoffig weggetje, ligt een oude boerderij met aan elke zijde een appartement in verschillende maten, allemaal met magnifiek uitzicht. De appartementen zijn voorzien van alle benodigdheden. Daarnaast is er een zwembad, dat op hete dagen nodig is voor wat verkoeling!

Op twee uur rijden van Rome en Florence, één uur rijden naar Orvieto of Perugia zijn Umbrië en Toscane makkelijk te ontdekken. En dan zijn er nog alle kleinere plaatsjes in de buurt met onontdekte schatten.

Dat Polmone veel regelmatig terugkerende gasten telt heeft alles te maken met de (Nederlandse) gastvrouw en -heer, die zeer gastvrij en relaxed zijn en een sfeer weten te creëren zoals je die maar zelden treft in vakantie-appartementen.

Een absolute aanrader!

Hele bijzondere plek! Aanrader

Djoeke Leistra
7-9-2018

Roos en Nico hebben een geweldige plek met het mooiste uitzicht over Umbrie. Appartement is echt gezellig en sfeervol ingericht en ruim. Wij zaten in cinema. Onze kinderen ( 10 en 11) vonden het er heerlijk en de twee labradors Kiki en Nico waren voor de kinderen ook erg leuk. Bezoek ook La Scarzuola, de ideale stad, een magische plek waar je alleen op afspraak langsmag, maar dat regelt Roos voor de gasten. De grootste watervallen van Europa liggen op een uurtje rijden en alle mooiste steden in de buurt. Zwembad is ruim en rustig en je hebt je eigen terras tuin en veel privacy en ruimte. Zondag bakt Nico samen met de kinderen de allerlekkerste pizza s in de houtoven. Als je naar Italie/ Umbrië wilt , is dit DE plek om naartoe te gaan. Wij gaan zeker een keer terug!

Letterlijk op adem komen :-)

Hedy
3-9-2018

Prachtig, goed onderhouden domein. Roos en Nico zijn geweldig lieve eigenaren, in voor een praatje, maar geven je ook zeker de ruimte om te doen wat je zelf wilt.

Het zwembad is schoon en heeft voldoende ligstoelen en schaduw. De twee honden zijn lief en goed opgevoed. Ze hebben hun eigen plek en komen weinig bij het huisje. Qua ligging een 8, veel groen, bijzondere uitzichten, hier tegenover staat dat je een kronkelweggetje van 3 km op moet om bij het huis te komen.

Wij hebben al meerdere soortgelijke accommodaties bezocht en deze is er eentje met een dikke ster! Een echte aanrader voor wie houdt van rust, prachtige uitzichten, natuur en het niet erg vindt om wat verder te rijden om de meer toeristische plaatsen als Perugia en Assisi (ruim 1,5 uur) te bezoeken. Op een half uurtje rijden zijn er gezellige plaatsjes met weekmarkten en verschillende supermarkten.

Droomvakantie!!

Dries Pattyn
6-8-2018

Roos en Nico ontvangen hun gasten super goed. We voelden er ons onmiddellijk thuis. We kregen heel veel tips voor leuke uitjes. De kinderen vonden het fantastisch om Nico te helpen met pizza's te maken. De sterrenhemel is er prachtig. Ben je op zoek naar rust dan is dit the place to be! Wij hebben er een super fijne vakantie beleefd en gaan zeker nog eens terug!!!

Accu opladen in Casa Polmone

Agnes Wesselius en Inge Breugem
4-8-2018

Tweede helft juni namen wij onze intrek in appartement Bibliotheca van Casa Polmone. Reisgenoot Inge kende het adres van twee eerdere bezoeken, voor mij was de plek nieuw. Wat een weelde, zo'n bezit middenin de heuvels van het groene(re) en ruige "broertje" van Toscane: Umbrië. Wat een rijkdom aan prachtige grotere en kleine plaatsen. En wat een fijne plek om te zijn, met lieve en gastvrije eigenaars en dito huisdieren en slechts het geluid van de wind in de bomen rondom. Het geluk te ervaren van een overvliegende hop overdag, van 's avonds vuurvliegjes in de struiken, van prachtige sterrenluchten om lang naar te kijken. Een pure, welhaast magische en spirituele plaats, deze "Long" (Polmone). Een plek om volledig tot rust te komen!

Heerlijk!

Sabine
1-8-2018

Wat een rust en wat een ruimte! Heerlijk ontspannen, je hoefde er het terrein niet voor af. Een keertje pizza's bakken met Nico en verder lekker plonzen in het zwembad, een boekje lezen, gezellig met familie kletsen of een spelletje doen. Ondanks de warmte buiten was de temperatuur binnen nog erg aangenaam en hebben we goed geslapen.

Het uitstapje naar de rivier was de enorme klim- en klauterpartij méér dan de waard. We hebben ons er samen met de kinderen goed vermaakt met zwemmen en dammetjes bouwen. Ook de rondleiding bij La Scarzuola was erg leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Polmone Turismo Verde in Pornello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Polmone Turismo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.