Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 27 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 27 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over La Coccinella

• 10Hans23-09-2022

Oase van rust middenin Umbrië

Een oase van rust middenin Umbrië. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes naar alle bezienswaardigheden van Umbrië en Lazio. Mathijs en Gigi zijn de perfecte gastheren die je verblijf helemaal afmaken met tips en reserveringen bij restaurants in de buurt, wine tastings, etc. De grote villa is perfect voor grotere gezelschappen met vijf slaapkamers en twee badkamers, een riante veranda en een grote tuin. Een goed voorziene keuken maken het helemaal af. De bedden slapen lekker en je hoort hier echt alleen de geluiden van de natuur. Heerlijk!

• 9Anne16-07-2022

Een droom...

Wij hadden het geluk 2 weken te mogen verblijven is appartement Menthe. We werden ontzettend hartelijk ontvangen door Mathijs en Gigi. De agriturismo is pure idylle met een lange cipressenlaan, olijfbomen zover het oog reikt, wildlife, een heerlijk zwembad en prachtige zonsondergangen. In het appartement vind je alles wat je nodig hebt én het is schoon! Voor ons het hoogtepunt van iedere dag was het geluid van de ape, waarmee Mathijs het heerlijke ontbijt met o.a. verse eitjes, warm brood en homemade jam kwam brengen en het bezoek aan de geitjes die de restjes brood mochten verorberen. Wanneer je erop uit wilt heeft Mathijs een onuitputtelijke hoeveelheid aan tips voor de mooiste locaties en lekkerste restaurants. Hoe langer je hier mag blijven, hoe minder je naar huis wilt...

• 10Lia Goené04-05-2022

Geweldig!!!

Een heerlijke bestemming! Natuur, cultuur, restaurantjes, zwembad...alles binnen redelijk bereik. Geweldig appartement, mooi zwembad, zéér vriendelijke eigenaren. AANRADER!!!! IK GA ZEKER WEER. we waren met een groep familieleden, van 0 tot 70+. Een onvergetelijke vakantie!

• 10Cindy Teunissen22-10-2021

Super

Heerlijk appartement en super lieve gastheren. Het ontbijt is echt genieten. Het ligt iets verder van de bewoonde wereld af waardoor je alle rust hebt. Maar binnen 30/45/60 min ben je bij leuke plaatsjes , supermarkt evt. Het landgoed is enorm en je wandeld vanaf je appartement zo het bos in. Er ligt volop info in het huisje en anders helpt Marthijs of gigi je wel op weg, zij weten echt heel veel over de omgeving. Bijkomend voordeel ze spreken Nederland engels en Italiaans.

• 10Dana13-09-2021

Heerlijk

De rust, het uitzicht, het heerlijke ontbijt, het zwembad en natuurlijk de hartelijkheid van Mathijs en Gigi. Wij zijn helemaal opgeladen in La Coccinella. Als je tot rust wilt komen en wil genieten van het authentieke Italië moet je hier zijn!

• 9Marianne Groenland02-09-2021

Hier wil je verblijven, om niet meer weg te gaan.

Prachtig gelegen accomodatie met rondom vergezichten. Vriendelijke gastheren, die elke morgen voor een heerlijk ontbijt met verse producten zorgen. In het appartement ligt een map met alle documentatie die je nodig hebt. Prima bedden en een kompleet ingerichte badkamer en keuken. Kortom hier blijft niets te wensen over.

• 10Mieke10-08-2021

Super!

Prachtige plek in de natuur, die zoveel rust uitstraalt!Geweldig ontbijt elke morgen; supervriendelijke gastheren die alles voor je regelen wat je maar wenst; verfrissend zwembad. Je moet weten dat uitstapjes een tripje met de wagen vereisen, maar dat vinden wij niet erg. Een pizzeria en heerlijk restaurantje zijn wel nabij. Wij gaan vast en zeker terug!

• 10Mieke en Dirk27-07-2021

Een plek om terug te komen !

We verbleven met onze kinderen en kleinkinderen in juli gedurende 11 dagen in Villa Lavanda in La Coccinella. Het is een bijzondere plek : een fantastisch domein, rust en natuur, fijne gastheren die je willen verwennen, een mooi gelegen zwembad... In de Villa zit je met een groep een beetje afgelegen met heel veel privacy, dat maakt het heel fijn. Het is een plek om aan te bevelen en zeker ook een plek om opnieuw te bezoeken. We hebben heel erg genoten van dit samenzijn op deze mooie locatie.

• 10Mirjam Meijer16-11-2020

Rust, ruimte en gastvrijheid

Wat een prachtige plek om helemaal tot rust te komen! We hebben zo genoten van ons prachtige appartement met de eveneens prachtige uitzichten en zonsondergangen :) Overal om je heen is de natuur en je hoort alleen de krekels en vogels (oja en 's avonds wilde varkens), kortom Genieten met de grote G. Ook maken de jongens, op verzoek, heerlijke maaltijden tegen een goeie prijs. Iedere ochtend staat er een picknickmandje klaar bij de deur met allerlei zelfgemaakte en/of lokale producten voor het ontbijt, wat een verwennerij!! Superlieve, gastvrije gastheren. We kwamen als gasten en zijn vertrokken als vrienden......

• 10Joren Vandamme01-10-2020

Fantastische plek!

Rustig gelegen. Uitzonderlijk uitzicht. Ongekend vriendelijke gastheren. Heel mooi huisje. We keken elke ochtend uit naar het geluid van de Piaggio die ons ontbijtmand kwam leveren en te ontdekken wat voor lekkers er deze keer allemaal inzat.

Het vers gebakken brood was een topper!

Bed & Breakfast La Coccinella info

• Adresgegevens