Pornello

Reviews over Pornello

Heel mooie plek

J.Polman,
    2-2-2015

Pornello dorp in Umbrië prachtige natuur ongerept, Rolling hills. Wijngaarden en topwijnhuizen met respect voor het land en gebaseerd op eeuwen oude traditie.

Prachtige historische dorpen en steden, Omgeving Todi , Orvieto, Monte Pulciano ,Assisi.Op de grens van Toscane en Umbrie ,

Zeer rijk aan cultuur ,kastelen , musea, kerken maar ook wandelen zwemmen, top wijnen de beste olijfolie en heel lekker eten betaalbaar en in sfeervolle restaurants. Maar Umbrië bruist ook van het leven .

Concerten en feesten in de zomer van Vivaldi tot de blues brothers.

Aardige mensen , leuke marktjes en authentiek. Italië is hier nog puur ,piazzas terrasjes goddelijk lekkere cappucianos en dolces genieten tot en met.

Maar ook spiritueel en rustgevend het land van Sint Franciscus en de Etrusken.

De plek om uit te rusten en volop te genieten van het goede leven voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in mei 2014
Pornello scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews