Reviews over Pornello

Ons perfecte vakantie adres in Italië

Marika Meijer,
    17-12-2018

Afgelopen jaren zijn we al heel wat keren naar Polmone afgereisd. Lang geleden nog met zijn 2-en en daarna met de kinderen. Het leukste is om te merken dat naarmate de kinderen ouder worden (oudste is nu 20 jaar) ze nog altijd graag mee gaan naar Polmone. Dat is zeker de verdienste van Roos en Nico die er iedere keer weer een super verblijf van weten te maken. Gecombineerd met de unieke locatie maakt het dat we hier met veel plezier blijven terugkeren.

Fantastisch, gezellig en zeker de moeite waard.

Rafaella,
    10-12-2018

Ik ben in de herfstvakantie met mijn gezin naar Polmone geweest en wij vonden het geweldig. De ligging is prachtig met een adembenemende uitzicht. Het appartement waarin wij hebben gelogeerd, is goed onderhouden. Het appartement zag er keurig uit. De sfeer op Polmone was heel fijn. De kinderen (13 en 9 jaar oud) hebben het ook ontzettend naar hun gezin gehad met de kinderen van andere gezinnen die op dat moment ook aanwezig waren.

Wat de kinderen het meest is bij gebleven, is het bakken van heerlijke pizza's met Nico, het gezamenlijk eten van heerlijke pannenkoeken en het rijden in de tractor (ook met Nico). Ze vonden het geweldig!!

We zullen zeker weer een keer op vakantie gaan naar Polmone!!

Prachtig gelegen locatie om tot rust te komen

Joey,
    7-12-2018

Gelegen in een groene oase van rust en daarmee een perfecte plek om te ontspannen. Hier hoor je letterlijk de stilte. De oude boerderij is prachtig opgeknapt tot een fijn vakantieverblijf en is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Roos en Nico zijn super gastheer/dame en kunnen je alles vertellen over de omgeving. Daar over gesproken, in Umbrië is veel te ontdekken op cultureel, historisch en culinair gebied.

Als je op zoek bent naar een locatie met om de hoek een café of supermarkt ben je hier verkeerd, maar wil je genieten van de rust, de natuur en de regio dan zit je hier perfect.

de mooiste plaats die we kennen in Italie

Ad Corten,
    4-12-2018

Een heerlijke plek om tot rust te komen, bovenop een heuvel met prachtig uitzicht over de omringende dalen; ver weg van alle verkeer en met alleen vogelgeluiden. Je hebt geen drang meer om je e-mail te lezen (hoewel dat mogelijk is als je het per se wilt). Volop mogelijkheden om te wandelen in de buurt of om een dagje naar de kleine stadjes in de buurt te gaan. Bijzonder aardige eigenaren die je meteen het gevoel geven thuis te zijn. Smaakvol ingerichte studio's met elk hun eigen karakter.

absolute aanrader

Wypke,
    12-11-2018

We hebben ontzettend genoten van een weekje Polmone. Naast de geweldige locatie is vooral de hartelijkheid van Roos en Nico heel bijzonder.

We hebben dankbaar gebruik gemaakt van alle tips en de kennis die ze van de omgeving hebben en zijn op prachtige plekken geweest.

Verder hechten ze belang aan duurzaamheid, wat oa is terug te zien in het feit dat ze biologisch verbouwen, afval scheiden en je er met bronwater doucht.

Er is genoeg te zien en doen in de omgeving, maar het is ook heerlijk genieten aan/in het zwembad of in de tuin.

Een absolute aanrader vinden wij!

Pornello scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews