Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement)
9,5

203 reviews over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) in het Nederlands

Buitengewoon

Tessa De Vrieze
17-8-2018

Een absolute aanrader voor elke levensgenieter die houdt van rust, ontspanning en gezelligheid. Een uitermate enthousiaste gastvrouw en -heer.

Heerlijk ontbijt, als ook ontzettend lekkere diners voor wie wil.

Wij vinden het top; komen hier al verschillende jaren naartoe en kunnen er maar geen genoeg van krijgen...

Eenmaal je het zelf hebt kunnen ervaren... is er absoluut niets dat een verblijf op Vista sull’Oliveto kan overstijgen.

Fantastisch, mooi, gezellig!

N. Boeije
13-8-2018

Ze zijn heel gastvrij en je wordt welkom geheten met een drankje en een hapje. Ze geven ook tips als je iets wilt bezoeken. Een paar keer moet je zelf koken of uit eten maar de gastvrouw kookt ook. Je kunt je dan opgeven tijdens het ontbijt. Dit is niet verplicht naar wel gezellig om samen te zitten met andere gasten. En het is iedere keer heerlijk! We hebben ook zelf pizza gemaakt. Umbrië is een mooie streek waar je vele kleine dorpjes hebt om door te rijden of om iets te eten. Ook sta je zo in Rome, ongeveer 1 uurtje rijden.

Wij hebben genoten en vinden het een aanrader om daar te verblijven.

Ultiem genieten in alle opzichten!

Familie Zwartendijk
10-8-2018

Als je de poort van Vista sull'oliveto binnenkomt word je meteen hartelijk ontvangen door de eigenaren Ed & Heleen. Het fenomenale uitzicht over de omgeving van Umbrie geeft je direct het "wauw" gevoel en blijft je gedurende je verblijf verbazen omdat het telkens weer zo mooi is. De locatie ziet er prachtig uit, een mooi terras waar je kunt genieten van het super mooie uitzicht, een fijn zwembad en een heerlijk appartement. Ed & Heleen zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Iedere morgen mag je aanschuiven voor een heerlijk ontbijt en enkele dagen per week heb je de mogelijkheid om te dineren. In de omgeving is voldoende te doen, Rome, klimpark, watervallen, raften enz. Onze kinderen van 14 en 17 hebben zich prima vermaakt. Kortom wij hebben enorm genoten en komen graag nog een keer terug!

Het ultieme vakantiegevoel.

Frans en Ada Schelbergen
9-8-2018

Wat een feest om hier weer te zijn. Zelfs na de 4e keer (iets wat we elders nooit doen) weer nieuwe dingen ontdekt zowel binnen- als buitenshuis. De gastvrijheid van Ed en Heleen kent geen grenzen.

Het gezellige ontbijt aan de lange tafel, de heerlijke diners, het geweldige uitzicht en heerlijke zwembad geven een echt vakantiegevoel. Hier kom je tot rust.....

Thuiskomen!

Cynthia Snoeren
7-8-2018

Vista Sull'Oliveto is een paradijs op aarde. De gastvrijheid van Ed en Heleen geeft je een familiegevoel. Gezelligheid ten top!

Overweldigend

Arnold ten Teije
7-8-2018

Kan echt serieus niet bedenken wat er niet goed was.Zo mooi uitzicht ,zwembad geweldig met uitzicht ongelooflijk .Heleen en Ed zijn zo gastvrij ,je voel meteen het thuisgevoel .Je kan actie ondernemen krijg tips bijvoorbeeld voor Rome.Maar als je echt wil ontspannen en tot rust wil komen voor lichaam en geest of inspiratie wil opdoen moet je daarheen gaan

Super vakantie!

Yikke
7-8-2018

Een geweldige plek met een geweldig uitzicht. De eigenaren zijn super lieve en gezellige mensen. Het voelde als thuiskomen! Zeker een aanrader!!

Super!

Zanna
7-8-2018

Super lieve eigenaren, gezellige sfeer en leuke accomodatie met een prachtig uitzicht. Heerlijk tot rust gekomen. We voelden ons echt thuis en zouden het aan iedereen aanraden!

Een Italiaanse droom wordt hier werkelijkheid!

Sas Döll
7-8-2018

Zoek niet verder! Dit is een fantastisch verblijf met een schitterend uitzicht. Voor je ontspanning en een basis voor al je mooie uitstapjes. Hele aardige en gastvrije eigenaren.

Fantastische en rustige b&b

Familie Landerie-Verdonckt
1-8-2018

Juist terug van een heerlijke vakantie in Zuid-Umbriė.

Wij hadden een appartement op de eerste verdieping voor 4 personen. Deze is met alle nodige comfort uitgerust. Het privétuintje met overdekt (druivelaar) terras, en een uitzicht waar iedereen van droomt, is fantastisch. Zelfde met het zwembad, je kan uren naar het uitzicht blijven kijken.

Ed en Heleen zijn zeer aangename mensen. Je mag alles aan hen vragen. Zoals een reservatie doen om te raften, welke uitstappen je moet doen....

Het eten is er ook prima, Heleen doet dat zeer goed. Zeker de zelfgemaakte producten proeven (limoncello, olijfolie, vijgenconfituur,...)

Het is een zeer rustige omgeving maar toch is er zoveel te doen. Rome is op een uurtje rijden, in de buurt zijn heerlijke restaurants. Er ligt een boek met de nodige uitleg op de kamer.

Wij komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) in Poggiolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) scoort een 9.5 uit 10 op basis van 203 reviews.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement)

Populaire bestemmingen