Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)stersterster

9.6Fenomenaal

Italië, Umbrië, Poggiolo

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Adults only
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

248 reviews over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• 2019
    9Peter Schets09-04-2019

Daar moet je geweest zijn.

Wat je allemaal bij dat mooie uitzicht erbij krijgt is bijzonder. Vista Sull’ Oliveto is een zeer aantrekkelijke B&B in een prachtige omgeving. De kamers zijn niet luxe maar erg leuk ingericht en hebben alles wat je nodig hebt. Je slaapt er heerlijk in de goede bedden en ook de stilte draagt daar aan bij. Heleen en Ed zijn het gastechtpaar die er voor zorgen dat je niets te kort komt. Geen enkele vraag is te veel.

Wij hebben echt genoten van de B&B en de omgeving en gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Loes Thomassen06-04-2019

Een plek om jaloers op te zijn

Op de website zag het er al mooi uit, maar toen ik het in het echt zag, was ik blij verrast. Het uitzicht was prachtig en onze kamer zag er zo gezellig uit. Fijne ruimte, prima bed, en alles aanwezig. Een warm onthaal van Ed en Heleen met een glaasje prosecco. Ze weten zoveel van de omgeving dat we er ons snel thuisvoelden. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Els, Maarten en Roel Simons06-04-2019

Super geweldig!!

We zijn met zn vieren naar de benb ven Heleen en Ed geweest van 26 Maart tot 2April. Het was fantastisch!! Heerlijk appartement ,geweldige omgeving, zalig ontbeten en Heleen kan ook geweldig koken. Het was Heerlijk,dit weekje bij hen!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Hubert06-04-2019

Vooral rust en gastvrijheid!

Na de feestdagen in Nederland even heerlijk bijkomen in Italië. Alleen daar kom ik er toe om een boek te lezen. (fijne bibliotheek aldaar aanwezig)

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Piet & Lenie05-10-2018

Wij waren van woensdag tot zaterdag in Vista sull'oliveto. We werden zeer hartelijk ontvangen door Heleen en ED met prosecco en hapjes. Op het terras bij de bar genoten we meteen van het prachtige uitzicht. En dat bleven we doen: sochtends vanaf het ontbijtterras en de hele dag door vanaf ons eigen terras, vanuit de bibliotheek en vanaf het hele complex. Het appartement was prima, comfortabel en gezellig. Het ontbijt uitgebreid en lekker en het 3 gangendiner dat Heleen en Ed op vrijdagavond voor ons bereidden was voortreffelijk. En bovendien erg gezellig. De nabije en verre omgeving is zeer de moeite waard. Bovendien is er in de bibliotheek uitgebreide informatie te vinden. En Heleen en Ed zijn beiden geweldige gastvrouw/gastheer, bereid om je over alles te informeren.

• 9Hans van Walen29-09-2018

Ed en Heleen zijn hele gastvrije mensen.

Alles was perfect. Schitterende ligging.

• 10Van Nuffel Carina25-09-2018

Logeren in Vista sull' Oliveto is Top!

Wij zijn dit jaar voor het zesde jaar op rij op vakantie geweest in Vista sull'oliveto. Daar logeren is nog altijd genieten en nog steeds zijn we onder de indruk van de schoonheid die je daar rondom je ziet. Het uitzicht daar is fenomenaal, de omgeving prachtig. Ed en Heleen doen er alles aan om het hun gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Ook het concept dat zij aanbieden vinden wij fantastisch. Aankomen bij Ed en Heleen is ondertussen een klein beetje thuiskomen geworden voor ons. Een aanrader !

• 10Marcel Ros22-09-2018

Onvergetelijk !

Wat een super mooie lokatie. De eigenaren Ed en Heleen maken je verblijf echt fantastisch. Ze ontvangen je met een drankje en hapje, ze hebben een heerlijk ontbijt en je kan er savonds heerlijk italiaans eten. Ze nemen je mee, organiseren een olijf en wijnproeverij en zorgen ervoor dat jij een super relaxe vakantie krijgt. Ze zwaaien je ook nog uit, wat een toppers ! 😍

• 9Loes20-09-2018

Heerlijke plek om vakantie te vieren!

Mooie locatie, super uitzicht en heerlijk rustig!

• 9Maarten en Annette08-09-2018

Groots met een hoofdletter G!

Normaal gesproken gaan we nooit vaker achter elkaar naar hetzelfde adres maar het is hier 'gewoon' al voor de 4e keer Genieten.....en hoe! We raken er maar niet op uitgekeken.....het adembenemende uitzicht vanaf ons terras of heerlijk relaxed aan het randje van het lekkere zwembad. Met ook iedere avond weer een verrassend mooie zonsondergang. Genieten van het uitgebreide ontbijt in de ochtend en van de kookkunsten tijdens het diner van Heleen. Genieten van de omgeving, en nóg hebben we niet alles gezien! Genieten van het gezelschap van de andere gasten. Maar bovenal ook genieten van de service van Ed en Heleen, van het onthaal aan het begin en het uitzwaaien aan het einde van de vakantie, tips over eet-adresjes of bezienswaardigheden/activiteiten in de buurt tot het meedenken of zoeken naar oplossingen bij evt problemen......kortom wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Direct boeken

25 tips over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• Marjolein, 10-06-2014

Ga een dagje naar Rome en huur daar een gewone fiets vlakbij het station, dat is goed te doen in Rome en je kunt zo veel meer zien dan al wandelend. Ga een dagje naar Orvieto of naar de watervallen, Heleen en Ed hebben overal boekjes van en kunnen je raad geven!

• lenie, 03-07-2013

Bezoek de vele mooie, kleine, oude dorpjes in de omgeving en vooral Rome is vanaf deze locatie prima te doen (stap op de trein in een van de kleine plaatsjes die ten noorden van Rome liggen, de auto kan daar prima geparkeerd worden)

• Wim en Ria, 22-06-2013

Vanuit dit geweldig verblijf zit je in ongeveer een uur rijden in onder andere: Rome, Assisi, Orvieto, Spoleto en Tivoli. In de omgeving zitten prima restaurants met prima italiaans eten voor relatief weinig geld!

0 vragen over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed and Breakfast info

• Adults onlyJa