Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)stersterster

9.6Fenomenaal

Italië, Umbrië, Poggiolo

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Adults only
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

248 reviews over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• 2019
    10Ann20-06-2019

Elk jaar, al 4 jaar lang, een rustpauze ....

Vista Sull’Oliveto is een superleuke plek om helemaal af te loggen, te genieten van de stilte en het adembenemende uitzicht... Heleen en Ed doen er alles aan om je het naar je zin te maken... en lieve Belgen laat jullie niet tegenhouden omwille van de nationaliteit (grapje hoor) ... Heleen en Ed zijn echt supergeweldige mensen!!!! 😉😉😉

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Margret en Henk16-06-2019

Uit de kunst.

De B&B van Ed en Heleen is prachtig. Van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht. En het is al eens vaker gezegd Ed en Heleen zijn fantastisch gastheer en gastvrouw. We genoten van het ontbijt en het lekkere Italiaans eten en de wijn en de limoncello na afloop. Tijdens ons verblijf was het koud en regenachtig . Gelukkig kregen we van hun een gas kacheltje zodat we 's avonds toch nog wat warmte hadden. Ondanks dat het koud en regenachtig was hebben we toch nog veel gezien in de omgeving. Ze gaven ons tips waar we even heen konden gaan. Het was voor ons een mooie en niet te vergeten vakantie.

• 10MARI15-06-2019

Het plaatje klopt helemaal

Een authentiek stukje Italië, de rust van het platteland, een warm onthaal.

• 9Paul15-06-2019

Aanrader, voor herhaling vatbaar!

Geweldig mooi uitzicht, heerlijk ontbijt en de avondmaaltijden zijn een aanrader. Heerlijk zwembad, lekkere ligbedden. Rustige ligging en toch binnen een uur in Rome.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Rachel11-06-2019

Een schitterende plek om naar terug te keren!

Met mijn nicht heb ik bij Ed en Heleen de culinaire reis geboekt. De hoogtepunten voor mij waren de kookworkshop bij Michaela en het truffel zoeken. Maar het was ook erg leuk om te zien hoe mozzarella werd gemaakt. Voor iedere dag staat een culinaire uitstap gepland. Ed en/of Heleen rijden je erheen. De service is werkelijk fantastisch, niets is teveel moeite voor Ed en Heleen. Als je ergens wilt eten (als er eens een maaltijd niet bij de reis is inbegrepen), brengen ze je naar een restaurant in de buurt en halen ze je na een telefoontje weer op. Een eigen auto heb je tijdens deze trip niet nodig. De B&B is werkelijk prachtig gelegen, overal heb je fantastisch uitzicht, ook vanuit de prima kamers. Er zijn verschillende zitjes: bij het huis, je eigen terras, het zwembad of de olijfgaard. De omgeving is ook schitterend met leuke stadjes en dorpjes nabij, zoals bijvoorbeeld het pittoreske Calvi. Vista Sull'Oliveto is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Marcel Romijn11-06-2019

Heerlijk genieten en tot rust komen

Ruimte, rust en een hele mooie natuur. Maar zeker ook heerlijk eten en de lekkerste wijnen. Eerste indruk bij aankomst is heerlijk weg uit alle drukte! Direct hartelijk verwelkomd door Heleen en Ed, zeer geïnteresseerd naar wie wij zijn en waarom we bij hun hadden geboekt. Het is toch ook wel prettig dat er Nederlands-talige gasten zijn waarmee je ervaringen kunt delen. Daarnaast hebben Heleen en Ed ook voldoende tips en staan veel bezichtigingen goed beschreven. Een huurauto is wel een must, omdat je in het zuiden van Umbrië in het heuvellandschap voor de meeste bezichtigingen minimaal 1 uurtje moet rijden. Heleen kookt om de avond een heerlijk diner waar je je op in kunt schrijven. Ook al weet je dan al wat je die avond gaat eten, bij het uitserveren wordt je toch opnieuw verrast door de uitstekende wijze waarop alles verzorgt is. En Ed bekommerd zich zorgzaam om de dorstige mens met diverse heerlijke rode en witte wijnen. Genieten!

• 9Linda meulenhoff01-06-2019

Geweldig😍

Wat kan ik zeggen als ik niet teveel woorden wil gebruiken...... ons verblijf was wederom Geweldig. Natuurlijk het uitzicht is grandioos! Dat is al een cadeautje op zich, elke dag, elk uur is anders.... heerlijk! En verder Ed en Heleen zijn fantastische gastheer en gastvrouw... het eten steeds lekkerder en heerlijke wijntjes. Ondanks dat het weer een beetje koud was hebben we heerlijk van de gezamenlijke maaltijden kunnen genieten. ‘S morgens lekker buiten als het kon en s’avonds binnen als het te koud was. Tja het was nog vroeg in het seizoen...., maar och,och, wat is het ook dan mooi daar! Kortom we bevelen graag aan en komen zeker weer!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Emiel Lindeman01-06-2019

Heerlijk!

We hebben genoten van de vriendelijkheid en gastvrijheid van onze gastheer en gastvrouw. De heerlijke maaltijden hebben ons weer verrast. Alles word prima verzorgd en de ligging van het B&B i s prachtig.
    Ook de tips voor bijzonder mooie locaties om te bezoeken hielpen ons verblijf aangenaam te maken, tijdens het toch ietwat minder warme weer. De rust die er heerst werkt uiterst ontspannend. Het was heerlijk om bij hen te zijn. Een geweldige aanrader!

• 10Suzanne11-04-2019

Compleet (positief) verrast

Na jaren vakantie in Toscane nu Umbrië geprobeerd. Geen spijt van. Meer authentiek. Mooie omgeving. Veel cultuur. Vistasuloliveto is prima basis om omgeving te verkennen. Het dikke boek met tips is heel handig. Ed en Heleen kunnen smakelijk vertellen en koken. Heel gastvrij. Kamer netjes en van alle gemakken voorzien. Rustig. Prachtig uitzicht. Zeker vanuit zwembad. Volgende keer blijven we langer.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Ans Geertsma09-04-2019

Wat een fijne beleving.

Weekje Umbrië Het was een heerlijke week in de B&B van Ed en Heleen Mooi appartement, met mooi uitzicht, met zwembad. Jammer dat het daarvoor nog iets te koud was maar daarom een reden om zeker een keer terug te komen. Prachtige omgeving, leuke dorpjes en je kunt er fijn wandelen. Niets dan lof voor gastvrouw en gastheer. Lekker ontbijt, heerlijk gegeten. Jullie zien ons zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in maart 2019

Direct boeken

25 tips over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• Marjolein, 10-06-2014

Ga een dagje naar Rome en huur daar een gewone fiets vlakbij het station, dat is goed te doen in Rome en je kunt zo veel meer zien dan al wandelend. Ga een dagje naar Orvieto of naar de watervallen, Heleen en Ed hebben overal boekjes van en kunnen je raad geven!

• lenie, 03-07-2013

Bezoek de vele mooie, kleine, oude dorpjes in de omgeving en vooral Rome is vanaf deze locatie prima te doen (stap op de trein in een van de kleine plaatsjes die ten noorden van Rome liggen, de auto kan daar prima geparkeerd worden)

• Wim en Ria, 22-06-2013

Vanuit dit geweldig verblijf zit je in ongeveer een uur rijden in onder andere: Rome, Assisi, Orvieto, Spoleto en Tivoli. In de omgeving zitten prima restaurants met prima italiaans eten voor relatief weinig geld!

0 vragen over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed and Breakfast info

• Adults onlyJa