Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)stersterster

9.6Fenomenaal

Italië, Umbrië, Poggiolo

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Adults only
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

248 reviews over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• 10Mirjam Blok28-09-2019

Een geweldig ontvangst met een drankje en een hapje. Je voelt je in één klap super welkom. De appartementen zijn schoon, en prima qua ruimte. Het uitzicht is fenomenaal! Heerlijk buiten ontbijten of dineren, tenzij het weer het echt niet toe laat. Verder denken Heleen en Ed erg met je mee, om je in Umbrië goed te vermaken. Ook kunnen zij een heerlijke olijfolie en wijnproeverij bieden. Gegarandeerd een top avond! Wij kwamen hier erg tot rust en hadden de mogelijkheid om een paar dagen bij te boeken.... ik zeg: DOEN!!!

• 10Maria27-09-2019

Werkelijk geweldige locatie en enorme gastvrijheid

Enorm mooie locatie, je voelt je meteen welkom. De gastvrijheid van de eigenaren, het welkom, de mooie schone appartementen, het waanzinnige uitzicht, een bibliotheek, mooi zwembad, heerlijk ontbijt buiten en de vele mogelijkheden aan excursies wanneer je daar gebruik van wilt maken zijn fantastisch. Ed en Heleen (eigenaren) verstaan de kunst om je optimaal te laten genieten van dit verblijf.

• 10C&H16-09-2019

Geweldig genoten!

Wat een heerlijkheid hier! Vanaf het moment van aankomst tot aan vertrek wordt je in de watten gelegd. Bij aankomst ontvangst met een hapje en een drankje. Ontbijten samen met de andere gasten aan een lange tafel, paar keer per week diners met fantastisch uitzicht op de ondergaande zon. Het appartementen was ruim en schoon, met goede bedden. Kortom het ontbreekt je aan niets bij Ed en Heleen.

• 10Margreet25-08-2019

Heerlijk verblijf!

Wij verbleven van 8-18 juni in appartement Frantoio. We hebben het heerlijk gehad! Een schitterende locatie, mooi zwembad en wat een lieve mensen zijn Ed en Heleen. Elke ochtend zorgde Ed voor een heerlijk ontbijt en een paar avonden per week kookt Heleen voor de gasten. De omgeving is prachtig: er zijn zoveel leuke stadjes om te bezoeken en de natuur is schitterend. Als je na een dagtocht thuiskomt is het goed toeven aan het zwembad onder het genot van een lekker drankje. Ed en Heleen geven veel tips over uitstapjes...........en verder kun je er gewoon heel goed tot rust komen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Veerle22-08-2019

Prachtige plek voor leuke dagtrips

Prachtig rustig gelegen locatie voor een B&B. Vanaf je eigen terras of vanuit het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de vallei. Het is een goeie basisplek voor diverse day trips. Wij zijn oa naar Rome en Assisi geweest maar je kan ook een dag naar zee of naar een mooi meer. De kamers zijn erg gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Tot slot zijn de hondjes Guusje en Sjuultje super lief!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Pol en Inge18-08-2019

Vista sull'oliveto voelt als een warm bad!

Deze zomer verbleven we voor de derde keer bij Vista sull'oliveto. Een prachtig gelegen accommodatie in Poggiolo inclusief ontbijt. Ed en Heleen, gastheer en gastvrouw, ontvingen ons bij aankomst met een hapje en drankje en een gezellig praatje. Het appartement was compact en bevatte alles wat we nodig hadden. Een eigen terras met onder andere een hangmat waarbij we uitkeken over de vallei. Een fijn zwembad met prachtig uitzicht, voorzien van ligbedden. Elke ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt geserveerd op het gezamenlijk terras. Heleen kookt enkele keren per week voor de gasten, dus we schoven drie avonden aan voor een smakelijk diner bij ondergaande zon! Vanuit hier is het prima te doen om de omgeving te verkennen. Kleine dorpjes en stadjes met hun eigen karakteristieke kenmerken, maar ook een grote stad als bijvoorbeeld Rome is goed te bereiken. Ed en Heleen kennen de omgeving goed, denken met je mee en geven bruikbare tips!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Henk & Petra12-08-2019

Perfect!

Twijfel niet om deze prachtige,sfeervolle B&B te boeken! Op deze magnefieke plek en te gast bij Ed & Heleen start je vakantie vanaf minuut 1... Alles klopt hier,je eigen kamer welke met stijl en gevoel voor sfeer is ingericht, het ontbijt aan de lange tafel met een schitterend uitzicht waar je nooit genoeg van krijgt....fijn zonnen aan het zwembad waar parasols stilte en vergezichten je dagje tot een Topdag maken. Pak een flesje wijn uit de koelkast,een zakje pinda's erbij aan alles is gedacht hier! Leuk om andere Nederlanders te ontmoeten en samen mee te dineren ( Heleen kookt fantastisch) En dan Umbrie ....een meer dan prachtige omgeving! Wij hebben genoten van vele mooie tochten, en de aardige mensen die hier wonen. Kotom; ben je op zoek naar een relaxte vakantie waarbij alles klopt ? Reserveer bij Ed & Heleen! Hier is het genieten met de grote G....

• 10Fam Damen04-08-2019

Mooie B&B met prachtig uitzicht. We hebben genoten van de rust, de gastvrijheid, de gezelligheid, de kookkunsten van Heleen en de prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Frans & Ada Schelbergen03-08-2019

Een fantastische plek waar je tot rust komt

Opnieuw hebben we in Vista sull'Oliveto genoten van de gastvrijheid van Ed en Heleen; zij zorgen er voor dat je niets tekort komt. Elke ochtend verzorgen ze een heerlijk ontbijt en om de andere dag bieden zij de gasten de mogelijkheid 's-avonds aan de lange tafel aan te schuiven bij het diner. Dat laatste is een prettige afwisseling (niet meer rijden) met het buiten de deur eten in een van de restaurants in de omgeving. De appartementen hebben elk een eigen douche en toilet alsmede een goed ingericht keukentje waar je zelf desgewenst iets kunt klaarmaken en ook een koelkast en een eigen terras ontbreekt niet. Het uitzicht vanuit de accommodatie over de heuvels in Umbrië is fantastisch. Ed en Heleen hebben de afgelopen jaren veel kennis opgebouwd van de omgeving en weten je telkens weer te verrassen met nieuwe suggesties voor een uitstapje, lunch, apperitivo of een diner. Kortom, een zeer sfeervolle plek waar we echt to rust komen.

• 9Alaine29-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Fantastische locatie waar je ontzettend verwend wordt door de gastheer en gastvrouw. Ruimte genoeg om je eigen plekje op te zoeken of te voegen bij de andere gasten. Het appartement is ruim genoeg en er zijn zat plekken waar je buiten in of uit de zon kunt zitten. De omgeving nodigt uit om op pad te gaan en daar is een heleboel te zien. Het ene nog mooier dan het andere. Bij terugkomst wordt er om de dag gekookt door Heleen en kun je aanschuiven bij het avondeten. Kortom zowel qua accommodatie als omgeving een aanrader!

Direct boeken

25 tips over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• Marjolein, 10-06-2014

Ga een dagje naar Rome en huur daar een gewone fiets vlakbij het station, dat is goed te doen in Rome en je kunt zo veel meer zien dan al wandelend. Ga een dagje naar Orvieto of naar de watervallen, Heleen en Ed hebben overal boekjes van en kunnen je raad geven!

• lenie, 03-07-2013

Bezoek de vele mooie, kleine, oude dorpjes in de omgeving en vooral Rome is vanaf deze locatie prima te doen (stap op de trein in een van de kleine plaatsjes die ten noorden van Rome liggen, de auto kan daar prima geparkeerd worden)

• Wim en Ria, 22-06-2013

Vanuit dit geweldig verblijf zit je in ongeveer een uur rijden in onder andere: Rome, Assisi, Orvieto, Spoleto en Tivoli. In de omgeving zitten prima restaurants met prima italiaans eten voor relatief weinig geld!

0 vragen over Bed and Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed and Breakfast info

• Adults onlyJa