Géén boekingskosten
ItaliëUmbriëPoggioloBed & Breakfasts PoggioloBed & Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

Bed & Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

ItaliëUmbriëPoggiolo
9.6FenomenaalScore uit 319 reviews
+123/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 319 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

319 Reviews over Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only)

• 10Mayke04-09-2022

HEERLIJK *****

Voor de 3e keer te gast bij Ed en Heleen. Het voelt als thuis komen wat voor ons een heel fijn gevoel geeft. Ed en Heleen zijn top gastheer en gastvrouw. Heet ontbijt is heerlijk en als er gekookt wordt is het smullen geblazen. Met z’n allen aan een lange tafel eten geeft leuke gesprekken en een hoop gezelligheid. De locatie is top. Inmiddels hebben wij diverse appartementen “bewoond” en alles heeft zijn charme. Overal kun je genieten van een prachtig uitzicht. Ook aan het zwembad geniet je van het uitzicht en vooral van de rust. Er is voldoende ruimte voor iedereen. Wij gaan weer terug en raden ECHT aan om een keer hier gast te gaan zijn en dit zelf te ervaren. Dank Ed en Heleen voor weer een heerlijk week!

• 9Monique Björn en Joep24-08-2022

Authentieke gastvrijheid in een prachtige omgeving

Vanaf het moment dat je aankomt zorgen Ed en Heleen dat je je meer dan welkom voelt. Een ontzettend warm en gezellig welkom met een glaasje en lekkere hapjes. Een prachtige locatie waar je zelf bepaald of je in alle rust geniet of het gezelschap opzoekt. Heerlijk ontbijt tot in de puntjes verzorgd en zo fijn dat Ed en Heleen zorgen dat je je meer dan thuis voelt. Schone authentieke appartementen en wat een geweldige olijfgaard.

Geniet van het authentieke Italië bij Ed en Heleen afgewisseld met de mogelijkheden in de omgeving.

• 10Charel en Nelly24-08-2022

Adembenemend uitzicht en super verblijf.

Voor de tweede keer vonden wij het weer fantastisch en een super plekje in Italië. Gezellig ontvangst met een borrel onder de boom bij de bar. Het heerlijke eten van Heleen ( als je wilt kun je enkele keren per week aanschuiven). Daarbij de lekkere wijntjes ( geserveerd door Ed). Het uitzicht iedere ochtend weer vanuit de appartementen met terras is adembenemend evenals de zonsondergangen. Het zwembad is ook heerlijk en relaxed met het uitzicht als je over de rand kijkt in het dal. Er wordt s morgens een uitgebreid en gevarieerd ontbijt geserveerd ( met verse jus) en zit je met de andere gasten aan een lange eettafel waar ideeën over dagtrips uitgewisseld kunnen worden. En anders hebben Ed en Heleen ook diverse adviezen, ook over routes daar in de buurt en voor de terugweg. Kortom: we hebben voor de 2de keer een fantastische week gehad. Ed en Heleen super bedankt daarvoor.

• 10Rob en Marga17-08-2022

Een super week gehad en in de watten gelegd!

We kregen een heel leuk welkom, waarbij je je meteen thuis voelde. Ze hadden alle tijd voor ons. Als je informatie wilde over waar je heen kon gaan, kreeg je uitgebreide informatie, ze hadden dorpen, steden en andere bezienswaardigheden ook zelf allemaal bezocht. Zeker een aanbeveling voor een ieder die naar Umbrie wil.

• 9Jurgen ,Sylvia,noa17-08-2022

Dit moet je zelf qua beleving zelf ontdekken

Ontvangst allerhartelijkst, bij Ed en Heleen voel je je meteen thuis. Heleen kookt ondertussen als een echte Italiaanse,heerlijk! Ontbijtjes met zijn allen gezellig en de ligging van de B&B is rustig gelegen, auto is wel absoluut nodig. Kortom,een heerlijke vakantie gehad.

• 10Annette14-08-2022

Wat is het toch een fantastisch mooie plek!!

Inmiddels staat onze teller nu op 8. Nog nooit zijn we zó vaak naar dezelfde plek terug geweest maar hier voelt het écht als thuiskomen in Italië. Je hoort er echt de stilte, je wordt er spontaan relaxt van. Maar dat komt ook omdat Ed en Heleen echte lieverds zijn die hun uiterste best doen om je het naar de zin te maken. Zo kun je om de dag evt 's avonds gezellig mee-eten en dit jaar was er voor de lunch ook een kleine kaart waar je iets van kon bestellen óf je kon wat broodjes kopen dus je hoeft niet altijd op zoek naar een winkel als je daar geen zin in hebt. De B&B ligt centraal gelegen voor diverse uitstapjes en ook Rome is makkelijk en snel met de auto te bereiken. Dit jaar hebben we Rome overgeslagen want het was simpelweg gewoon té heet. We hebben telkens korte uitstapjes gemaakt om daarna heerlijk af te koelen in het zwembad en dan meteen te genieten van het magische uitzicht en van de zwaluwtjes die een dansje weggaven.

• 10Dirk K10-08-2022

Heerlijk verlblijf in een

Eerste maal in deze uitzonderlijke B&B met magnifiek uitzicht in een rustgevende omgeving. Je wordt er warm ontvangen door fantastische mensen Ed & Heleen. Alles is tip top in orde (appartement,, zwembad, service, ...). Het is er heeerlijk te vertoeven, een aanrader!!

• 10Marian01-07-2022

Al voor de achtste keer en nog steeds geweldig!

De ongedwongen sfeer, de enorme gastvrijheid en gezelligheid, de schitterende ligging, het heerlijke zwembad ... verleiden ons nog steeds om hier regelmatig terug te keren. We hopen dit nog vaak te kunnen herhalen!

• 9Ton30-06-2022

Heerlijk vertoeven in een schilderij!

Heleen en Ed zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer. Elke morgen lekker compleet ontbijt aan de grote tafel met fantastisch uitzicht wat nooit verveeld. Ook was het erg leuk en lekker om een aantal avonden met elkaar te mogen genieten van de kookkunsten van Heleen. Heerlijk relaxen in en bij het mooie zwembad is goed af te wisselen met leuke uitstapjes in de buurt. Natuurlijk mag een bezoek aan Piano Grande of de Gran Sasso niet ontbreken. De tips van Ed en Heleen waren hierbij handig en zeer bruikbaar. Vista sull'oliveto is een heerlijke vakantiestek!

• 9Herma Uil26-06-2022

Geweldig!!

Wat hebben wij genoten van van de ligging, ons appartement en vooral van de gastvrijheid van Ed en Heleen. Niets is hun teveel ,staan altijd voor je klaar en ze zijn volledig zichzelf. Genoten van Ed zijn humor en de rust van Heleen. Wat een fijne mensen.

Bed & Breakfast Vista sull'oliveto (in eigen Appartement) (Adults Only) info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

Afstand in meters