Appartement Residence La Villa

Meer appartement info

34 reviews over Appartement Residence La Villa

• 10Bartek & Agnieszka07-09-2013

Een echte aanrader

Wij waren twee weken lang gasten van eigenaren Ans en Simon in het tweepersoons appartementje Caifem. Werkelijk een schitterende vakantie gehad. Iedereen die op zoek is naar een rustige vakantieplek met een leuk uitzicht is hier op het juiste adres. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Er bevindt zich ook een wijnkelder waar je een heerlijk wijntje kan pakken. Op slechts 2km afstand ligt het dorpje Pietralunga waar je lekker en goedkoop van lokale gerechten kan genieten. Vakantie bij La Villa heeft zeker aan al onze verwachtingen voldaan en wij zijn van plan om in de toekomst Ans en Simon nog een keer te gaan bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Y aan de Stegge31-08-2013

Fijn appartement in prachtige villa

Mooi appartement in een prachtige villa. Ans en Simon zijn de vriendelijke en gastvrije eigenaren die oa een heerlijke pizza avond verzorgden. De villa ligt in een mooie rustige niet toeristische omgeving, maar op relatief korte afstand van leuke dorpjes en steden als Perugia en Assisi. Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10joop andriolo14-08-2013

een perfecte start voor een vakantie in Umbrie

De eigenaren hebben deze ruïne met oog voor detail verbouwd tot een prachtige locatie. Bij aankomst werden wij aller hartelijkst verwelkomd door Ans en Simon. Ver van huis een huiselijk gevoel kunnen creëren is niet voor velen weggelegd. Een prachtig uitzicht, de wijnkelder voor gemeenschappelijk gebruik en de vuurplaats zijn zomaar een paar ingrediënten. De traditionele Umbrische maaltijd maken dit gevoel compleet.

De dag beginnen met het halen van vers brood in het nabijgelegen Pietralunga en het drinken van een heerlijke espresso in een van de barretjes. La Villa is een perfecte uitvalsbasis voor tripjes naar nabijgelegen middeleeuwse stadjes, zoals Gubbio, Montone en Umbertide. Relaxen aan het zwembad en 's-avonds heerlijk eten in Pietralunga. Nagenieten van een heerlijke dag met een goed glas wijn en een knapperend haardvuur. Het ultieme vakantiegevoel!

Wij komen zeker een keer terug!

Juli 2013, Mariska, Rogier en Jurre

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10familie senden29-06-2013

Prachtplek voor cultuur- en rustzoekers

Wij hebben een week gelogeerd in appartement La Terrazza. Voldeed aan alle verwachtingen qua ligging en inrichting. De eigenaren zijn zeer vriendelijk, gastvrij en indien nodig behulpzaam. De plek is weliswaar wat afgelegen, maar er zijn vele leuke steden te bezoeken zoals Gubbio, Urbino, Arrezzo etc. Daarnaast hebben we genoten van het huis, het zwembad en de prachtige omgeving. Wij vinden het zeker een plek om nog eens terug te komen. familie Senden

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Martijn en Monique19-09-2012

Sfeervol relaxen in Umbrie...

Wij verbleven 10 dagen met ons tweetjes in het stijlvolle appartement Il Loggiato in Residence la Villa. Een klein maar fijn appartement met een mooi uitzicht op de natuur. Een prima plek om heerlijk in een rustige omgeving te relaxen op je eigen prive terras, aan het zwembad of te loungen bij de open haard in de buitenlucht. Maar ook geschikt als uitvalsbasis voor het maken van leuke dagtripjes naar bv Gubbio, Perugia, Assisi. We hebben ook erg genoten van het heerlijke culinaire Italiaanse diner bij Ans en Simon samen met de andere gasten, een gezellige avond en een leuke manier om zo andere mensen te leren kennen. Kortom Residence La Villa is een prima plek om sfeervol te relaxen en te genieten van al het moois in Umbrie!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Maarten Klaassen04-07-2012

Fantastiche plek in landelijk Umbrië

Op een prachtige plek met een fantastisch uitzicht ligt de schitterend gerenoveerde Residence La Villa waar wij twee weken lang heerlijk uitgerust hebben in appartement La Terazza. Het appartement is heerlijk, het zwembad schitterend, en de wijkelder goed gevuld... De aardige Nederlandse eigenaren weten precies de goede balans te vinden tussen hartelijk contact (en een gezamenlijke maaltijd!) en voldoende privacy. Wij kregen een prachtig kinderbedje, commode en een mooie kinderstoel voor onze dochter. De enige reden dat La Terazza misschien iets minder geschikt zou zijn voor kinderen is de stenen trap naar het zwembad, maar daar vonden we al snel een inventief 'traphekje' voor. Onze dochter van anderhalf vond het heerlijk op het gras bij het zwembad en er in. De plek is een redelijk goede uitvalsbasis voor het bezoeken van Perugia, Florence, en de kleinere mooie plaatsjes in de omgeving. Let er wel op dat een goed restaurant op een eindje rijden (20 minuten) kan liggen. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 10Peter Swinkelsen30-06-2012

Heerlijk appartement op een schitterende plek!

Wij hebben met ons gezin twee weken vakantie gevierd in appartement La Terrazza..heerlijk gehad..de kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad. Wij hebben genoten van het super grote prive terras, de mooie natuur, de vriendelijke eigenaren, de buiten open haard en dat we ons wijntje konden pakken in de cantina van La Villa. Het appartement is zeer ruim, twee slaapkamers met ieder een eigen badkamer, een grote woonkamer, een keuken met vaatwasser en zelfs Nederlandse tv..eigenlijk is aan alles gedacht! Zeer aan te raden voor een vakantie in Umbrie

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Marianen van de Ven23-08-2011

Fantastisch. Gastvrij, privacy.

We hebben genoten. Op aanraden van vrienden adres gekregen. Weer was minder dan normaal in Italie maar de Villa maakte dit ruimschoots goed. Leuke omgeving, stadjes om te bezoeken. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Fam van Gogh-Jegerings08-08-2011

mooie plek wel afgelegen

wij zijn een week bij La Villa geweest een erg mooie accomodatie. Wij logeerden in het app. voor 2 personen. De ligging was prachtig echter als je iets wilt ondernemen is het wel ver/ lastig rijden. De wegen in de omgeving zijn erg slecht, gaten hobbels en vaak erg stijl. Wij vonden ons appartement aan de krappe kant zeker als je een paar dagen zoals wij deze zomer slechter weer had en binnen moest zitten. La villa ligt wel afgelegen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Grotenhuis27-06-2011

Heerlijk genieten!

Mooi appartement, leuke mensen, schitterende en rustige omgeving, genoeg privacy, heerlijk zwembad! Op en top genieten!

Gereisd met partner in juni 2011

Appartement Residence La Villa info