Appartement Greppocornio

Appartement
4,7

Matig

3 reviews over Appartement Greppocornio in het Nederlands

Het ECHTE Italië!!!!Prachtig plekje!

Melchior en Anette
27-9-2012

Heerlijk ruim appartement, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, prachtig uitzicht!!! Bij aankomst heel gastvrij ontvangen ondanks dat we bijna midden in de nacht aankwamen. Wij hebben echt het gevoel gehad ons eigen gang te kunnen gaan op het terrein en in het huis, heel gastvrij dus! Alles staat tot je beschikking. Voor tips en informatie kan je heel goed terecht bij Andrea en Rinie, zij weten als geen ander wat er te doen is in de omgeving en waar je heerlijk kan eten. We hebben hier dus ook goed gebruik van gemaakt en veel mooie uitstapjes gemaakt en heerlijk gegeten. Het appartement is echt een authentiek plekje in een boerderij op het platteland van Umbrië, dus als je het gevoel van het ECHTE Italië wil ervaren moet je hierheen gaan! Groot zwembad met ligbedjes, parasols en een zitje onder de gazebo. Een auto is hier wel nodig, er is geen dorpje vlakbij waar je snel te voet heen kan voor een boodschapje. Voor ons geen enkel bezwaar, maar houd er rekening mee.

Gereisd Met partner in januari 2012
2008

Grote tegenvaller

Daisybel
31-8-2008

Aangetrokken door de website: prive zwembad, airco in app. en rustig gelegen.Helaas:bij eigenaren in huis verbleven ook familieleden uit NL. Niks privacy,niks privezwembad,niks rust. Het app. was niet schoon: resten van de vorige bewoners in de koelkast, spinnenwebben,dode insekten. Veel rommel,niet opgeruimd (stapels gedateerde kranten, tijdschriften en infofolders)Geen airco gezien,we sliepen slecht in de stikkend benauwde ruimte,zonder ramen voor ventilatie. Matras was beschimmeld aan onderzijde, douchegordijn zwart van de schimmel. Zwembad was prachtig,maar ook in de tuin overal rommel van de niet van te voren aangekondigde bezoekers. (rondslingerende handdoeken, zwembroek, speelgoed, tuinmaterialen, etc.) Het plafond van het app. was niet gestuct.Er vielen regelmatig zand en kevertjes naar beneden. Halverwege de vakantie zijn we naar huis gegaan, wat een tegenvaller !

Gereisd Met partner in augustus 2008

Grote tegenvaller

Daisybel
17-8-2008

We werden aangetrokken door de website: privezwembad, airco in app. en rustig gelegen. Helaas: bij de eigenaren in huis woonde een vriend en in de weken dat wij er waren verbleef er ook familie uit NL bij hen in huis. Niks privacy, niks privezwembad, niks rust. Het appartement was niet schoon, er lagen zelfs nog resten van de vorige bewoners in de koelkast! Spinnenwebben, veel dode insekten. Veel rommel, niet opgeruimd (stapels gedateerde kranten, tijdschriften en infofolders) Geen airco gezien, we sliepen slecht in de stikkend benauwde ruimte, zonder ramen voor ventilatie. Matras was beschimmeld aan onderzijde, douchegordijn zwart van de schimmel. Zwembad was prachtig, maar ook in de tuin weer overal rommel van de aanwezige bezoekers. (rondslingerende handdoeken, zwembroek, opblaasspeelgoed, tuinmaterialen, etc.) Het plafond van het app. was niet gestuct. Er vielen regelmatig zand en kevertjes naar beneden. Halverwege de vakantie zijn we naar huis gegaan, wat een tegenvaller !

Gereisd Met partner in juli 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Greppocornio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Greppocornio in Piegaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Greppocornio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.