Villa

4 reviews over Villa Casa Millestelle in het Nederlands

Topper

Fam. de Munnik
11-6-2018

Doe na een verblijf niet gauw een review schrijven : Maar na vier keer een verblijf gehad te hebben op Casa Millestelle waardoor je echt wel weet waarover het gaat het volgende, alles wat je hier mee maakt is fantastisch Het huis met zwembad , de ligging , de rust en de gastvrijheid met het schilderachtige uitzicht is Top. Daarom Martin en Josje chapeau.

Een verblijf om nooit te vergeten!

Myrna
5-11-2013

Deze vakantie van vijf dagen, leek wel op een vakantie van twee weken. Werkelijk alles klopte! Het fantastische huis, de tuin, het uitzicht, de ligging en de prachtige omgeving. Wij hebben met volle teugen genoten. Het huis is sfeervol, de bedden slapen geweldig, alles is met smaak ingericht en goed onderhouden en heel erg schoon. 's Avonds heerlijk genieten met een goed glas wijn in de tuin bij een knappend haardvuurtje en overdag heerlijk op pad om alle leuke dorpjes en steden in de omgeving te bezoeken. Het was een vakantie om nog heel erg lang van na te genieten!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Het paradijs op aarde

W.P. Bakker
11-8-2012

Het paradijs op aarde? Volgens mij ligt dit in Piegaro! De beheerder doet er werkelijk alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Een schitterend huis met uitzicht op het dorp, heerlijk zwembad, het geluid van de schaapsherder met zijn kudde, de absolute stilte in de avond, dit is La Dolce Vita! Het huis is compleet ingericht, je kunt het zo gek niet verzinnen of het is in het huis aanwezig. Gezellige woonkamer, een keuken waar Herman den Blijker jaloers van wordt, fijne slaapkamers, 2 badkamers, wat wil je nog meer? In de omgeving is voldoende te zien, zeker voor cultuurliefhebbers is dit een ideale locatie. Piegaro, Panicale, Asissi, Todi, Lago di Trasimeno, Perugia en zelfs Rome of Florence is goed bereikbaar (tip: pak de trein naar deze 2 mooie steden) Dit was het 2e opeenvolgende jaar dat Casa Millestelle ons huis was en om eerlijk te zijn, het voelde echt als thuiskomen! Mille grazie!!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

mooi, compleet en luxe huis fantastisch uitzicht

Schuitemaker
29-7-2012

Dit is werkelijk het paradijs op aarde. Dit is echt het meest complete en luxe vakantiehuis, alles klopt, is op elkaar afgestemd en aanwezig. De locatie is top, het uitzicht formidabel en we hebben enorm genoten. Mooie uitvalsbasis voor oa Perugia, Orvieto, Assisi en tal van leuke dorpjes in Umbrie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Casa Millestelle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Millestelle in Piegaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Millestelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.