Bed and Breakfast Casa d'Oro

160 reviews over Bed and Breakfast Casa d'Oro in het Nederlands

Warm welkom

Ruud en Elize
5-9-2018

Bij Filip en Jan is het top. Genoten van hun warme gastvrijheid, de leuke ontvangst, gezelligheid, mooie schone kamer en de heerlijke culinaire gerechten. Alles is tot in de puntjes verzorgd met veel oog voor detail. Zo wil je vakantie vieren. Een aanrader met een grote A. Dank voor alles Filip en Jan😘

Fantastisch!!

Sophie De Jonghe
8-9-2017

Voor de vijfde keer kwamen naar hier terug. De vijfde keer, zegt dat niet genoeg? Het is een hemelse plaats, niet voor niets noem ik het zo graag 'mijn kleine paradijsje'. Met 2 gastheren die je de tijd van je leven bezorgen, je verwennen van de eerste stap die je 's morgens buiten stapt, tot de laatste voor je slapen gaat, en dit steeds met een breedste glimlach.

De mooiste woorden ontbreken om uit te kunnen drukken hoe goed het hier is. Filip en Jan, jullie zijn twee schatten, die deze vakantie weer top hebben gemaakt. Ik zie al uit naar de volgende, tot in oktober, tot binnenkort!

Heerlijk thuiskomen

Lucas
30-7-2017

Zoals steeds een hartelijke ontvangst, gezellig en lekker dineren met lekkere aangepaste wijnen, mooie kamer, zalige jacuzzi, samen aperitieven, een tripje met de 500 om een ijsje te gaan eten, lekker en uitgebreid ontbijt, .... dus ... wij komen zeker terug volgend jaar!!

Ideaal gelegen als uitvalsbasis.

Dolce far niente

Ludo Debever
31-10-2016

* locatie ideaal om vele historische plaatsen in Zuid Toscane en Noord-Umbrië te bezoeken

* verzorgd zwembad en jaccussi, maar maak er niet te veel gebruik, daarvoor is de streek te mooi

* Oog voor detail. Persoonlijke verwelkoming. Cinque cento voor de deur.

* Fantastische keuken met veel zelfgemaakte producten. Gastheren zijn sommeliers.

* Ruime kamer en douche met alle comfort

* Misschien minder geschikt om er met kleine kinderen naar toe te gaan.

* Omgeving niet echt geschikt voor MTB

Van aanvang tot einde reis alleen maar genieten!

Rob en Nanda Kayim
16-10-2016

Alles tot in de puntjes geregeld. Gastvrij, mooie kamers, heerlijk eten, goede wijnen, perfecte gastheren, teveel om op te noemen.

Als we al een minpuntje moeten bedenken dan was iets meer ruimte om spullen in de badkamer neer te zetten, wenselijk geweest. Een heel klein minpuntje want de badkamer is verder tiptop in orde!

Fantastisch en onvergetelijk verblijf !

Rita Neyrinck
8-10-2016

Uitstekende locatie

Warme en vriendelijke ontvangst

Mooie,nette kamers met alle comfort

Heerlijke maaltijden

Echt thuisgevoel

Excellente gastheren

Men kan hier niets maar dan ook niets negatiefs over zeggen. Echt TOP!

Fantastisch!

Opsteyn M
30-9-2016

Zeer tevreden dat wij bij Jan en Filip zijn terechtgekomen, perfecte gastheren in een zeer verzorgde B&B. Het eten, ontbijt en diner, is van hoge kwaliteit, echt culinair genieten. Toeristische informatie geen enkel probleem.

Super!

Mermans Willy
26-9-2016

Zeer vriendelijk onthaal, zeer proper, mooi verzorgd zwembad.

Zeer lekkere culinaire gastentafel.

Nachtmerrie

Veerle
5-9-2016

In deze b&b verblijf je best NIET met kinderen. De gastheren kunnen niet met kinderen om en dit vergalt heel je vakantieAl het goede van deze b&b, lekker eten, propere kamers, verdwijnt daardoor als sneeuw voor de zon. Je hebt ook een auto nodig om je te verplaatsen.

Dit is gewoon een topbestemming.

Lambert en Gert Vandeweert
4-9-2016

Mooie kamers, super gastvrije uitbaters, lekker ontbijt en avondmaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa d'Oro in Piegaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.