Reviews over Piegaro

Warm welkom

Ruud en Elize
    5-9-2018

Bij Filip en Jan is het top. Genoten van hun warme gastvrijheid, de leuke ontvangst, gezelligheid, mooie schone kamer en de heerlijke culinaire gerechten. Alles is tot in de puntjes verzorgd met veel oog voor detail. Zo wil je vakantie vieren. Een aanrader met een grote A. Dank voor alles Filip en Jan😘

Topper

Fam. de Munnik
    11-6-2018

Doe na een verblijf niet gauw een review schrijven :

Maar na vier keer een verblijf gehad te hebben op Casa Millestelle waardoor je echt wel weet waarover het gaat het volgende, alles wat je hier mee maakt is fantastisch

Het huis met zwembad , de ligging , de rust en de gastvrijheid met het schilderachtige uitzicht is Top.

Daarom Martin en Josje chapeau.

Fantastisch!!

Sophie De Jonghe
    8-9-2017

Voor de vijfde keer kwamen naar hier terug. De vijfde keer, zegt dat niet genoeg? Het is een hemelse plaats, niet voor niets noem ik het zo graag 'mijn kleine paradijsje'. Met 2 gastheren die je de tijd van je leven bezorgen, je verwennen van de eerste stap die je 's morgens buiten stapt, tot de laatste voor je slapen gaat, en dit steeds met een breedste glimlach.

De mooiste woorden ontbreken om uit te kunnen drukken hoe goed het hier is. Filip en Jan, jullie zijn twee schatten, die deze vakantie weer top hebben gemaakt. Ik zie al uit naar de volgende, tot in oktober, tot binnenkort!

Heerlijk thuiskomen

Lucas
    30-7-2017

Zoals steeds een hartelijke ontvangst, gezellig en lekker dineren met lekkere aangepaste wijnen, mooie kamer, zalige jacuzzi, samen aperitieven, een tripje met de 500 om een ijsje te gaan eten, lekker en uitgebreid ontbijt, .... dus ... wij komen zeker terug volgend jaar!!

Ideaal gelegen als uitvalsbasis.

In een woord fantastisch. Sfeervol en mooi

Aad versteeg
    18-6-2017

Je verblijft in een paleis. De authentieke kamers zijn ruim.

Piegaro scoort een 8,9 uit 10, op basis van 19 reviews