Reviews over Petrignano

mooie plek

michiel_Kooistra,
    18-1-2011

Het is een mooie plek, mooi huisje zaten alleen het weer was toen wat minder.

Mooie rustige plek

Elise,
    12-8-2010

Dit hotel ligt op een zeer rustige plek. Maar is een prima uitvals basis voor de steden Perugia, Assisi en de wijnstreek Montepulciano. Ik zou er heel gaan als je wilt genieten van rustige aan doen en wilt ontspannen. Niet geschikt voor kinderen (geen speeltuin of andere kinderen). Prima voor met z'n 2'en. Ontbijt is echt super. De lunch is prima en ook het diner. Laatste zijn beide best wel duur. Dus bedenk of je dat wilt. Je kunt ook heel prima eten in de omgeving. Het personeel is vriendelijk alleen de obers (echte gelikte Italianen) zijn niet vriendelijk en stijf en doen net of ze je niet verstaan als je duits of engels praat. Dit was het grootste min punt!

Schitterende villa met zicht op het meer

Stien & Cindy,
    18-8-2008

Wij verbleven hier met onze familie (6 volwassenen en 2 kinderen) in juli 2008. De villa is omgeven door een prachtige schaduwrijke tuin met een zwembad (overal 1,5 m diep), tuinmeubels en een barbeque. Daarnaast is er een prachtig terras aan de villa met zicht op Lago Trasimeno.

Binnenin is de villa opgedeeld in 2 appartementen met onderlinge verbinding. Elk appartement is voorzien van 2 tweepersoonskamers (1 met tweepersoonsbed en 1 met 2 enkele bedden). Het bestek en kookgerief was een samenraapseltje, maar alles was er en alles werkte. Daarnaast wordt het zwembad en de tuin dagelijks proper gemaakt door de beheerder die openstaat voor alle vragen.

Voor ons was dit één van de beste vakanties ooit!

Dit hadden wij niet durven dromen ! Een oud huis uit de op

Johan,
    19-8-2005

Dit hadden wij niet durven dromen ! Een oud huis uit de 17e eeuw op een heuvel midden in een tuin vol olijfbomen ! Met zwembad omringd door zonnebloemen en druivenranken. Ongelooflijk mooi ! Het huis is verdeeld in 4 vakantiewoningen. Wij hadden het gelijkvloers met mooi terras. Binnen : 3 slaapkamers, badkamer met douche en toilet, en nog eens een aparte toilet in het huis. De keuken nogal primitief, maar best ok voor een vakantie. Kraaknet bad- en bedlinnen. Wat ons wel opviel is dat de italiaanse "mama's" niet echte poetsfreaken zijn. Zo vonden wij het huis nogal "stofferig" (of ligt dit misschien aan ons ???...) Er was dus ook geen dweil of ander poetsmateriaal te bespeuren. Voor de rest : als je houdt van een rustige vakantie op de grens van Toscane/Umbrië is dit een echte aanrader ! PS Wij verbleven er met 5 personen.

Petrignano scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews