Hotel Tevere

Hotel Tevere

We hebben een aantal aanbieders voor Tevere voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tevere in het Nederlands

Uitstekend prijs/kwaliteit

P. Hap
6-7-2009

Hotel Tevere is zeer goed gelegen om Umbria te bezoeken (niet echt om er overdag te verblijven). Reservering gemaakt via Toeristenbureau in Perugia (zeer behulpzaam en geen % aangerekend voor reservering). Normaal is hotel zeer goed te bereiken. De folder vermelde echter recent adres "Mario Bochi" ipv ex-A. Manzoni. Onze GPS vond dit adres niet en daardoor hebben we 's avonds hopeloos gezocht om het hotel terug te vinden, tot we toch een herkenningspunt vonden !

Gereisd Met partner in juni 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• AdresVia Alessandro Manzoni 421/e 06087(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tevere in Perugia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tevere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.