Hotel La Meridiana

ItaliëUmbriëPerugia

7.1GoedScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over La Meridiana

• 9Kurt De Groof09-10-2016

Zeer verzorgd hotel met vriendelijk personeel.

Dit is een modern hotel, beetje boutique stijl. Uiterst vriendelijke ontvangst aan de receptie, ook in het restaurant en de poetsploeg. Nette kamers, wel zonder terras. Voldoende ontbijt en zeer lekker diner. Wel dure frisdranken, 4 euro voor een blikje cola. Dit hotel vraagt door z'n ligging wel een auto om overal te geraken, bvb. het centrum van Perugia. Er is wel een shuttle service van hotel zelf.

• 8freddy12-07-2016

viel veel beter mee dan verwacht

hotel ligt een beetje afgelegen je hebt wel een auto nodig(huurauto)om de streek te verkennen .ondanks sommige negatieve reacties viel het hotel heel goed mee. mediterraneo pasta pizza &pomodoro in de buurt is zeker een aanrader .toffe vakantie gehad.

• 6Pierre16-06-2015

Gewoontjes, niks bijzonders.

Van buitenaf lijkt dit eerder op een motel. Alles is er ...maar zonder franjes. Ruime parking. Tot m'n teleurstelling was het zwembad buiten gebruik , zogezegd wegens herstellingen, maar daar was weinig van te merken. Niet echt een comfortabel bed. Nauwelijks badprodukten (wel een briefje dat vermeld dat ze aan de receptie verkrijgbaar zijn). Doorsnee hotelkamer, wel met koffiefaciliteit en WIFI. Geen 4 sterren, wel 3. Heel schappelijke kamerprijs.

• 2dejaeghere01-09-2014

Geen 4 sterren waardig

Dit hotel is geen 4 sterren waard , van een 2 persoonskamer maken ze 4 persoonskamer door stapelbed er bij te proppen , zeer onvriendelijke manager klant is bij hem geen koning enkel hij is dat , het eten is grootkeuken restjes worden herbruikt , steeds hetzelfde , geen varatie , nuet vers , zwaardvis met kwallen er nig aan op je bird , degoutant , gelukkug was er yousef een top restaurant maitre die er zo zijn best doet en er toch voor zorgt in de mate dat hij kan dat er soms nog iets deftigs op je bord ligt , echt een top kerel

• 8Jan en Tanja27-02-2009

Slechte service

Het hotel ligt aan de rand van de stad langs de autobaan. Dat kan handig zijn, maar als je in de stad wilt gaan eten met wijn erbij, dan is het met de bus bijna niet te doen. Slechte verbinding en terug al helemaal. Dus maar de taxi. De toeleidende wegen (2 mogelijkheden) naar het hotel zijn overigens van slechte tot zeer slechte kwaliteit. De kamer was netjes, schoon en voldoende groot. Idem voor de badkamer. Het ontbijt was goed. De receptioniste was van mindere kwaliteit; je moest de informatie er echt uit trekken. Toen we doorvroegen begon ze langzamer te praten, alsof ze dacht dat wij idioten waren die geen engels verstonden (NB mijn echtgenote heeft engels gestudeerd). Nog heeft ze het klaar gespeeld om ons met dermate vage informatie naar de bus te sturen (geen kaartje, bushalte lag elders, buslijn was anders (geen lijn 9 maar lijn G), vertrektijden klopten niet). Jammer genoeg hebben we haar niet meer gezien. De prijs was overigens OK.

• 7Taneesha17-07-2008

Hmm.. Mijn ervaring was niet zo positief

Kamers netjes. Helaas kregen we een kamer die erg naar rook stonk. Gelukkig was de receptioniste wel redelijk behulpzaam met het laten zien van andere kamers. Niet veel keus; een kamer met twee bedden die niet stonk, een kamer voor minder valide met minder mooi uizicht of die stinkkamer.. Het eten was aardig, maar de service was heel slecht. Er zat een groep die duidelijk voorrang kreeg. Dit gemeld bij de receptie, maar zij hebben er niks mee gedaan. Ook jammer dat het zwembad in mei nog niet open is...

• 7Taneesha17-07-2008

Al met al een beetje teleurstellend. Ik werk voor de keten, dus krijg personeels korting. Echter was dat bij dit hotel niet mogelijk, dus het was nog het nog een van de duurste hotels tijdens onze reis ook!

• 9marieke10-08-2007

goed hotel voor weinig geld. Alles nieuw, zelfs een zwembadje erbij. Gunstig gelegen langs hoofdweg.

• 8Ko & Jo06-08-2006

Met een aanbieding geboekt, dus erg goedkoop, normaal veel te duur denk ik. Uitstekend, alles erop en eraan en zeer gunstig gelegen langs de hoofdweg.

Hotel La Meridiana info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar