Aparthotel Park Montigeto

ItaliëUmbriëPassignano (Lago di Trasimeno)

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Park Montigeto voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 39 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 39 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Park Montigeto

• 9Cees06-10-2015

Dik ok

Prijs kwaliteit in orde,behulpzame dames, kamer en onderhoud prima, ligging centraal, geen last gehad van weg of treinverkeer. Liefst auto beschikbaar. Geen mug gezien, al met al aanrader

• 9De Bock Peter13-08-2014

Geen hotel eerder motel.

Ideaal om rondreis te maken in Umbrie. Ligt centraal gelegen op wandel afstand van het Trasimeense meer. Steden als Firenze op.1 uurtje met de trein, station op 500 m van hotel . Spelo , spoleto, terni ,assisi . Gubbio, orvieto, siena , bagnoregio , perugia alles binnen een straal van 120 km. Ook Toscane is maar 30 min. Met de wagen . Proper hotel en zeer vriendelijke uitbaters Francesca springt haar benen van onder haar lijf om mensen te helpen . Wij gaan zeker terug.

• 7Jurka Desmet28-07-2014

Waar voor het geld

Op het eerste zicht zag het appartement er prima uit. Kitchenette, slaapbank voor 1 persoon, kamer met tweepersoonsbed en badkamer met douche , bidet, lavabo en toilet. We werden heel vriendelijk ontvangen zowel door Francesca als door Linda en beide dames deden echt hun best om te helpen waar het kon. Wat tegenviel was de ligging: met de spoorweg en een drukke baan voor ons en de superstrade achter ons was het er nooit stil. Wel ideale ligging om er op uit te trekken: op 500 m van de superstrade richting Perugia, Firenze, ... Qua properheid schoten ze wel tekort. Het appartement werd volgens mij geen enkele keer geveegd, veel last van mieren, stoffig enz. Het zwembad is klein maar goed onderhouden en koud. Soms verkwikkend na een bezoek in de hitte maar soms ook te koud om te kunnen genieten. Het ontbijt :verschillende soorten jam, boter, croissants, chocoladekoeken en sandwiches maar wel allemaal ter plaatse afgebakken (diepvriesbroodjes dus) , cornflakes, melk, fruitsap en koffie.

• 9Aelterman26-07-2014

Voor herhaling vatbaar

Super goede ontvangst genoten, zelfs een Nederlandstalige brochure gekregen met de bezienswaardigheden en de reservaties werden voor ons gedaan.

• 8Patrick18-07-2014

Mooi hotel

De Kamers zijn zeer ruim en net. Wij hadden een kamer vooraan en die was zeer groot, een mooi terras en een ruime badkamer. Het ontbijt is op zijn Italiaans, dus pover. Het hotel ligt ver ( ongeveer 2.5 km) van het centrum en langs een drukke weg (met ramen open is er zeer veel lawaai). Je kan wel veilig via een zijweg naar het centrum wandelen.

• 9Peter van Lierop29-06-2014

Heerlijke locatie

Een heerlijke locatie om daar vanuit Umbrie en Toscana te ontdekken. Een rit rondom het meer (vergeet vooral restaurant Monna Lisa niet in Castigliano) is fantastisch, Cortona is prachtig gelegen (Restaurant Dardano niet missen), maar ook Passignano zelf op 1 km afstand is mooi en heeft het geweldige restaurant Il Pescatore van de eigenaar Carlo. Bij de plaats Terni kunnen nog de watervallen Cascate di Marmore bezocht worden en plaatsen als Sienna, Pisa en Firenze zijn goed aan te rijden vanuit het hotel. Ook kan er goed gefietst en gewandelt worden.

• 8hennyholscher23-06-2014

Simpel maar goed

Licht aan aan de weg Passigano / Tuoro best wel veel verkeer maar echt niet hinderlijk, dorp op 2 km afstand supermarkt Eurospin op 3 minuten loop afstand, perfecte uitval basis om Umbrië te verkennen, een auto is een must kamers worden goed schoongemaakt, zeer vriendelijk en behulpzaam zowel personeel als eigenaars, prijs kwaliteit is gewoon goed, 3 weken geweest en geen seconden spijt van deze boeking gehad.

• 9ingrid van dijck11-09-2013

prijs kwaliteit zeer goed

het ligt ietsje uit het centrum,dus rustig gelegen, met de wagen ben je overal snel omdat je kort bij de grote baan bent. het personeel is bijzonder vriendelijk en niets is hun te veel.prijs kwaliteit is dit familiehotel super.ze hebben voor ons zelfs een huurauto geregeld.ook voor de uurregeling van de treinen naar de grote steden zorgde ze ,Francesca bracht ons zelfs tot aan het station. en ook voor Nicole was niets te veel.Het zijn gewoonweg prachtmensen. We kregen alle dagen verse handdoeken en elke dag was onze kamer netjes.Er is ook een mooi zwembad met 19 ligzetels.

• 9stefan sakx01-09-2013

Aangenaam,super.

Niets op aan te merken.Alle dagen verse handdoeken.Super vriendelijke mensen,enorme kennis over umbrie.Het is hun niets te veel om te doen.Wat een streek is umbrie(castiglione del lago,assisi,perugia,orvieto,spoleto,watervallen Cascate delle Marmore, nog straffer dan toscanie.Een minpuntje was het weder maar de omgeving heeft alles goedgebracht.Breng zeker iets mee tegen de muggen.We komen zeker nog terug.

• 9tim hompe17-08-2013

Super acomodatie

We hebben het verblijf als super ervaren!!!. De ligging van het park is ideaal dicht bij een goedkope supermarkt namelijk 50 meter afstand en dicht bij het centrum namelijk 5 minuten met de auto. Ook ligt het op 500 meter van het meer dus kortom de ligging is perfect. De medewerkers en eigenaresse zijn allemaal super vriendelijk en behulpzaam en je kunt er met iedere vraag terecht. De kennis van de medewerkers over het gebied is groot ze geven je alle informatie die je nodig hebt en geven je nog extra tips waar je het beste naar toe kan. Op de laatste dag wilden we vroeg vertrekken en vroegen we of ze een lunchpakketje konden maken ook dit was geen enkel probleem en de volgende dag stond er een heerlijk lunchpakketje klaar. Kortom als je een relaxte vakantie wil ben je hier aan het juiste adres.

Aparthotel Park Montigeto info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar