Camping La Spiaggia

Camping La Spiaggia
8,4

15 tips over Camping La Spiaggia

Willem Goudswaard, 14-7-2015
Kanoën in het meer en fietsen rond het meer.
Marcel, 28-6-2015
La Spiaggia is een prima uitvalsplek voor je ontdekking van (zuid) Toscane en Umbrie.
marleen_14, 26-6-2015
Neem de fietsen mee en bezoek de schattige dorpjes langs het meer per fiets.

Arnold, 21-6-2015
Bezoek hier vandaan Siena of zelfs Rome.
Nannerelle, 9-10-2014
In de laatste week van juli is de Palio delle Barche (in het dorp Passignano) wat ontzettend leuk is en veel sfeer geeft!
Peter SILLEKENS, 19-8-2014

Dorp Bevagna en dorp Gubbio zijn zeer de moeite waard. Ook Citta Dela Pieve is een leuk dorp om te bezoeken. Drink koffie waar de Italianen koffie drinken, veel leuker dan de terrassen met de toeristen.

Assisi is al erg toeristisch.

ninebelowzero, 16-8-2014
De mooie oude steden Arezzo (grote antiekmarkt eerste weekend vd maand) , Cortona, Colle di val d'Elsa, Assisi, en zo zullen er nog veel meer in de omgeving te vinden zijn
kelly, 13-8-2014
Lekker vis eten in het centrum bij la pescatore (wel reserveren voor het buitenterras). Uitstapjes naar olvieto en assissi zeker doen!! perugia is ook leuk voor een ochtendje.
Edwin, 11-8-2014
Hoewel de camping prachtig ligt, het dorp erg leuk is, heeft de campingeigenaar een te grote invloed op ons gehad. Het capo-achtige gedrag stoorde ons mateloos. Dus, gewoon niet heen gaan, kies de naastgelegen camping, Kursaal.
Henk & Henny Oonk, 30-5-2014
Passignano is een leuke plaats waar het goed toeven is fietspaden rond het meer niet voor wielrenfiets geschkt wel mtb en gewone fiets(vlak)