Hotel Kursaal

15 reviews over Hotel Kursaal in het Nederlands

Schitterend verblijf

TERRYN-HOLLEBEKE
10-7-2018

Hotel met (kleine) camping aan het lago trasimeno. Mooie kamer op 1°verdiep met kleine balcon, gratis goed koelende frigo en airco, safe, supernette badkamer, goede bedden en schitterend gelegen om vele uitstappen te doen. Gratis fietsen; Gastvrouw spreekt Nederlands, beiden waren héél gastvrij, niets teveel gevraagd, ook het ganse personeel een dikke pluim! Menu en wijn zéér betaalbaar, bier duur.

Treinstation in passignano, praktisch om de trein te nemen naar assissi en perugia.

Een aanrader!

Meer dan uitstekend

Marianne
24-9-2017

De service is meer dan uitstekend, bijzonder vriendelijk personeel, ontvangst is als een warm bad. Kamers en badkamer bijzonder schoon en heerlijk ontbijt. Voor het diner kun je terecht in restaurant wat ook bijzonder gezellig en lekker is.

Yet another great experience at Kursaal

Jens Jakob
29-10-2016

The varm, relaxing and very professional atmosphere at Hotel Kursaal makes us come back again and again. The hotel would be 7 star on a 7 scale, if stars were given for warm atmosphere.

We hebben een aantal aanbieders voor Kursaal voor je op een rij gezet:

Mooie rustige camping. Heel goed hotel,mooie kamer

fam. van spronsen
14-6-2016

Heerlijk eten in hotel. Lieve mensen aan de balie, niets was hun teveel. Mooie kamers.Goed ontbijt. Honden welkom. Schoon camping sanitair.

Mooie staanplaatsen met uitzicht op het meer. Dicht bij het dorp.Je kunt gratis fietsen pakken om naar het dorp te gaan. Wij waren met 4 stellen. 2 in het hotel en 2 op de camping. Dus het goede van 2 werelden. Heerlijke vakantie gehad ondanks veel regen.

Heerlijke plek

dick
24-9-2014

Mooie schone camping, gastvrije ontvangst in een schitterende omgeving met veel cultuur.

Heerlijk rustig en zeer gastvrij hotel

Wim en Carla
20-9-2014

Hotel Kursaal is gesitueerd direct aan de oever van het meer van Trasimeno. Wij hadden een kamer op de 1e verdieoing, waar de balkons het grootst zijn en een uitzicht hebben direct op dit meer. Naast dat je een frisse duik kunt nemen in het meer heeft het hotel ook een klein zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en zeer gastvrij. Hier is de klant nog echt koning. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en de Antipasti Kursaal is een regelrechte aanrader. De kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van ruim voldoende schone handdoeken. Hotel Kursaal is een uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan Montepulciano, Pienza, Assis, Cortona en Perugia. Firenze en Roma zijn vanuit het nabij gelegen Terontola uitstekend rechtstreeks bereikbaar met de trein. Binnen 2 uur in hartje Roma.

mooi hotel

Conny
2-7-2014

Hotel Kursaal is gelegen aan het meer van Trasimeno en is zowel aan de buiten- als binnenkant rustiek. Toen wij aankwamen voor een verblijf op de campingafdeling hadden we geen zin meer om de tent op te zetten en gelukkig was er nog 1 kamer vrij. We kregen de ruime zolderkamer, mooi ingericht en met een heerlijk ruim bed. De badkamer is van alle gemakken voorzien en vanuit het dakraam konden we nog net het meer zien liggen. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en ook het onbijt was lekker en gevarieerd. De eigenaar en zijn familie zijn erg vriendelijk dus een prima hotel!

Beste camping/hotel van de regio

Ruben
4-9-2013

Al jarenlang de beste plaats om te verblijven in deze regio. De sfeer heeft veel weg van een luxe resort. De camping wordt goed onderhouden met veel planten en bloemen en heeft mooie campingplaatsen direct aan het meer. Het restaurant is zeer goed, zeker voor de prijs. Hotelkamers ook prima alleen in de zomer vaak volgeboekt. Kortom een heerlijke plaats om een paar weken te verblijven.

Gerne wieder auf der Anlage Kursaal!

Wolfgang Straube
24-8-2013

Der alte Baumbestand sucht seinesgleichen

Tolle Atmosphäre, Kinder werden geschätzt, WLAN oder PC/Internet-Benutzung kostenfrei

schmackhaftes Essen

Perfect!

Mayke
25-8-2012

Prima hotel. Wel wat verouderd maar erg idyllisch gelegen en schone kamers met balkon. Prachtige omgeving. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Het eten in het restaurant is erg goed en betaalbaar. Geen last van de campingmensen. Ideale plek als je met kinderen wil gaan maar niet op n camping wil zitten en wel de faciliteiten ervan wilt hebben. Wij hebben hier een week lang genoten.

We hebben een aantal aanbieders voor Kursaal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kursaal in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kursaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kursaal scoort een 9.14 uit 10 op basis van 15 reviews.