Aparthotel Il Gabbiano

ItaliëUmbriëPassignano (Lago di Trasimeno)

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Il Gabbiano voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 11 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 11 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Il Gabbiano

• 8erwin.kindt30-08-2015

Perfecte uitvalsbasis voor steden als Perugia, Rome, Assisie, Firenze, Sienna en nog vele andere prachtige steden of natuurgebieden. Leuk familiehotel aan een mooi meer waar het massatoerisme onbekend is. (houden zo) Hotel is 3 sterren en als je daarop ingesteld bent is het goed. Je kan je verstaanbaar maken in het Engels, Frans en Nederlands. Sobere, propere kamers, heel mooi onderhouden zwembad en resto-pizzeria aanwezig. Gelukkig geen half pension genomen want er zijn genoeg goedkope en lekkere restaurants aanwezig. + de gemoedelijke sfeer, hier geen luidruchtige Duitsers of Engelsen - Ontbijt kan wel beter mits kleine aanpassingen, elke dag hetzelfde en niet veel keuze (taart, gebak en croissants)

conclusie: zeker aan te bevelen (als je een auto ter beschikking hebt) komen nog terug maar de wereld is zo groot en onze tijd zo kort.

• 9Dieter03-08-2013

kleinschalig leuk hotel

goed uitgebaat hotel. M'n spreek wat nederlands en goed frans. Zeer behulpzaam. Eten is typische Italiaans keuken. Net hotel.

• 10fasano giuseppe21-08-2012

una settimana da Dio.............

una settimana da Dio........non e' il titolo di un film, ma bensi' la mia settimana di vacanza anzi la nostra settimana di vacanza con tutta la mia famiglia presso "il gabbiano" Grazie a tutti voi siete GENTILISSIMI e in gamba!!!!!!!!!!!!!

• 9Wim Van Rostenberghe16-08-2012

een onvergetelijke adres !

De week dat we hier verbleven, kan je in één woord samenvatten : fantastisch ! Dit is een familiehotel met enorm hartelijke en vriendelijke mensen. Dat is één van hun grootste troeven ! Je hoeft maar iets te vragen en ze springen al voor jou. Het hotel is een ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen. En voor de reizigers die geen auto hebben, niet erg. Er is gratis vervoer van het hotel naar Passignano vanwaar je de trein kunt nemen naar Perugia, Orveiti, Firence, Assisi, Arezzo,... Je kan in het hotel ook fietsen huren en leuke tochten maken rond het Trasimeense meer (met een overzet naar een eiland in het meer). Het eten is superlekker, geen toeristenmenu's maar echte traditionele gerechten die de mama klaarmaakt. Ook de kamers zijn in orde. Nog een pluspunt : De zeer sympathieke zoon, Gianni, spreekt Engels en z'n 2 hele lieve zussen Claudia en Kiara spreken Frans. Als je al deze positieve dingen leest...je raadt het al... zeker een adres om terug te komen !

• 10leticia michiels18-07-2012

Het paradijsje voor ons familie

Het is mijn 16de keer geweest in il gabbiano! de familia is super vriendelijk..en ik vertrek altijd met hartzeer naar huis..we zijn net terug en droom al om er terug te zijn.Het eten is er lekker en de bediening is super vriendelijk!ik wou mijn ouders verrassen omdat deze er 2 weken waren en gianni (de zoon)is ons aan de luchthaven komen halen om aan het hotel te geraken.voor alles kan je bij hen terecht!je voelt je meteen thuis..de muggen zijn inderdaad verschrikkelijk.maar als je een goede muggenspray bij je hebt hebt je er totaal geen last van.Kinderen staan op nummero UNO in dit hotel!de familie heeft zelf klein kindjes.Dit hotel is ook gelegen in een buurt van een autostrade dus je bent direct bij alles:perugia,roma,frienze,san marino,assisi,siena...en super gezellige marktjes!kortom voor mij is dit een beetje thuis in het buitenland!ze spreken er frans en engels dus dat is ook goed meegenomen.

• 8Rianne13-08-2011

Heerlijke vakantie gehad!

Wij (ik, mijn vriend en ons dochtertje) hebben een heerlijke vakantie gehad in Il Gabbiano! Allereerst het personeel, super gewoon! Ze lopen niet voor je, maar ze rennen voor je. Daarnaast is het personeel ontzettend kindvriendelijk!

De hotelkamer is niet luxe, maar prima. Wel is het jammer dat het keukentje achter een soort kast verborgen zit. Je kan hier gebruik van maken voor 10 euro per dag. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het eten is erg lekker! Wij hadden halfpension geboekt. De keuze bij het ontbijt is iedere dag hetzelfde, wat op een gegeven moment een beetje gaat vervelen. 's avonds heb je de keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten en het dessert is iedere dag weer een verrassing. Je kan je ook in de pizzeria gaan eten die bij het hotel zit, dit is ook echt een aanrader! Wij hebben wel 1 avond last gehad van de muggen, maar ook hierbij was het personeel heel behulpzaam en waren wij zo weer van de muggen verlost!

• 8Fam. Boerrigter13-08-2011

Zeer vriendelijk familiebedrijf.

In juli 2011 last minute reis geboekt. Zeer vriendelijke familie, waar je je echt thuis kunt voelen. Alles keurig schoon. Eenvoudig, maar heerlijk, puur, Italiaans eten, door de moeder des huizes zelf gekookt, met groente uit eigen tuin en eigengemaakte olijfolie. Ligging aan het meer, waar je niet kunt zwemmen, maar het hotel heeft een prima zwembad met ligstoelen. Prachtige oude stadjes in de naaste omgeving. Wel toeristisch, maar absoluut niet te. Gewoon gezellig druk. Mooie valleien en schitterende cypressenlanen. Een aanrader voor Italië-liefhebbers.

• 7ftseyen27-06-2011

Goed hotel, doch te dicht bij de autostrade

De mensen zijn heel vriendelijk, het eten is goed voor een 3-ster. Zwembad. Prijs zeer gunstig. Nadeel ver van het dorp 5km en langs een baan en de autostrade is te dicht bij. Men dient voor alles de wagen te nemen

• 7Melissa28-07-2010

Viel een beetje tegen ...

Vriendelijk personeel, maar het hotel zelf is nogal verouderd. De keuken trok op niet veel, slechts twee kookvuurtjes. We hebben er maar 1 keer gekookt en dat was niet zo goed gelukt. Wat we daar zagen was soms echt ongeloofelijk; 's avonds/ 's nachts waren er wel duizenden muggen. Héél vervelend tijdens het eten. Moesten 's morgens een tapijtje muggen opkuisen. Ook vond ik het ververlend dat we een badmuts moeten dragen in het zwembad. Het meest positieve vond ik dat er wel wat te bezoeken viel: Assisi, Orvieto, ... . Perugia viel een beetje tegen. Ik zou jullie afraden om naar een hotel te gaan aan het meer.

• 8rita en ruud24-06-2008

kom zeker terug

wij zijn een kleine 2 weken in Il Gabbiano geweest,, keurig hotel/appartement, prima keuken, vriendelijk personeel.wij komen er beslist terug.Niet alleen het restaurant was top, maar vergeet de bijbehorende pizzeria niet! Het hotel, met zeer goed onderhouden zwembad ligt op een zeer centraal punt, alle bizondere steden zijn makkelijk bereikbaar. Staf en personeel kan alle tips geven over markten en andere bezienswaardigheden. Onze dank gaat uit aan Nadine en Yanny en de rest van de familie en personeel. We will be back... aanrader

Aparthotel Il Gabbiano info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV