Appartement Fattoria Torale

ItaliëUmbriëPassignano (Lago di Trasimeno)
10FenomenaalScore uit 2 reviews

10FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Fattoria Torale

• 10Tanja22-08-2017

Mooie locatie met fantastisch uitzicht!

Mooi uitzicht op lago Trasimeno. Ruime mooie appartementen. Roberto is een aardige gastheer met goede tips. Rustige locatie met mooi zwembad. Wij waren 1 week met ander gezin en 1 week met eigen gezin. Diverse nationaliteiten. Je bent wel afhankelijk of er andere NL kinderen zijn. Mooi zwembad en heerlijk eten onder de kastanjebomen met super uitzicht. Genoeg activiteiten in de omgeving (aquapark Tavernelle, grotten Orvieto, paardenrace Siena, Assisi, Montepulciani, Perugia, outlet shopping etc Geen restaurant bij il Torale, maar genoeg in de omgeving op rijafstand. Il pescatore in Passignano, masolino in Panicali (wel 45 min) Pizzaria/restaurant La Bella Vita in Tuoro aan het meer. Wij zouden zeker nog keer gaan.

• 10Claudia Melis12-08-2007

Wat een fantastisch mooi complex. Bij toeval kwamen we hier terecht, maar we hebben genoten. Een oude boerderij, als nieuw. Het appartement was zeer ruim, het uitzicht fantastisch over het meer van Trasimeno. Zwembad was ook prima, soms een beetje koud. In het allerhoogste seizoen hadden wij het zwembad soms voor onszelf. Wat een luxe. Voor kinderen is het een beetje saai, tenzij ze het geluk hebben dat er andere kinderen van hun leeftijd zijn. Voor de kleintjes is er een schommeltje, speelhuisje en glijbaan. Het complex is zeer rustig, dus als je vermaak zoekt, zoek je wat anders. Wij hadden een appartement boven, maar konden beneden een tafel uitzoeken en daar eten of borrelen.

Appartement Fattoria Torale info

Veilig betalen met