Hotel Cavalieri

Hotel Cavalieri
5,9

6 tips over Hotel Cavalieri

hjdeurlo, 30-7-2013
Dorpje is wel erg leuk en heel gezellig savonds. Er zitten heel veel Nederlanderse toeristen in het dorp ivm naastgelegen ASCI camping.
Emi Haert, 27-10-2012
neem de trein vanuit Terontola naar Rome of Florence en ga niet met de auto
A. de Voogd, 21-8-2012
Niet alle kamers hebben (al) airco, probeer een kamer met airco te krijgen, dat is met temperaturen in juli en augustus boven de 30˚C geen overbodige luxe.

We hebben een aantal aanbieders voor Cavalieri voor je op een rij gezet:

Marlenos, 6-5-2012
Mooie steden om te bezoeken: Perugia, Castiglione del Lago, Siena
L Valkwnburg, 10-12-2011

Rome ga met de trein, veel beter , en stap uit in Roma Termini centrum.

Florence idem, stervensduur parkeren en je zoekt je rot. Als je pech hebt krijg je ook nog een boete omdat je in de vergunningszone bent gereden. Stap uit in Firenze Santa maria Novella , het centrum

Henst Den, 2-11-2011
Doe Rome met de trein. Boottochtje vanuit Passignano naar een van de eilanden op het meer

We hebben een aantal aanbieders voor Cavalieri voor je op een rij gezet: