Hotel Cavalieri

47 reviews over Hotel Cavalieri in het Nederlands

Gezellig familie Hotel

Marina Kokkelink
24-9-2015

Leuk familie Hotel. Bij aankomst waren wij wat teleurgesteld omdat de kamer die wij kregen wel erg klein was. Nadat we dit aan de eigenaresse hadden uitgelegd, werd ons meteen een andere kamer beloofd. De volgende ochtend kregen wij een prachtige grote kamer met balkon. De familie doet heel erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Je kunt zien dat er al veel gerenoveerd is. Wij hadden een boeking inclusief avondeten en ik kan niet anders zeggen dan dat de italiaanse keuken voortreffelijk was.

Wij gaan zeker nog een keertje terug naar dit fijne Hotel en de prachtige omgeving.

Drama

hjdeurlo
30-7-2013

Hotel ligt boven op een heuvel en ziet er van een afstandje mooi uit. Vanuit de kamer konden we over het naastgelegen meer uitkijken. De locatie en het uitzicht was wel goed. Maar de eigenaresse/receptioniste sprak slecht engels en was niet echt vriendelijk. De kamer was heel heet en enkel voorzien van plafond ventilator. Verder heel erg klein en verouderd. Douche was erg vies, vol schimmel en een smerig blauw matje in de douchcabine moest nog meer viezigheid verbergen.

Er zit ook een zwembad bij het hotel maar daar werd ik uit gestuurd omdat ik geen badmuts op had. Erg ouderwetse gedachte en zeker tegendraads omdat ze op de kamers totaal niets om hygiëne geven. Een groep duikers die in hetzelfde bad oefenden hoefden geen muts op. Hun haar was blijkbaar wel schoon.

we hebben een heel aangename vakantie gehad in dit hotel. Je moet er geen drie weken zitten, maar een weekje is leuk. Prima bediening en je krijgt best waar voor je geld. Gezellige receptie met een soort verblijfsruimte en bar waar je ook als het regent gezellig kunt zitten. Simpele maar best gezellige kamers, prima. We gaan zeker terug

uitstekend verblijf gehad

Phil
19-9-2012

Dit hotel zit blijkbaar in de ligt, goede service en vriendelijk op en top. Het eten was heel redelijk, wat je verwachten kan voor een zacht prijsje. Aardige kamers, niets bijzonder. Mooi uitzicht op het meer en gezellig terras. Ligging voor excursies is top. Ga zo door Eros, want het wordt nog eens de beste tent van Passignano !

Goed hotel, we hebben onze buiken volgegeten. Eenvoudige maar smakelijke 3gangenmaaltijd. Blijkbaar hebben ze veel verbeterd hier want wij vonden het gewoon goed, voor een 3 sterren. Prijs kwaliteit was echt goed. Kamer netjes, schoon. Groot zwembad. Panoramaterras

Vriendelijke bediening.

Gewoon waar voor je geld

A. de Voogd
21-8-2012

Het is duidelijk dat er voortdurend geïnvesteerd en verbeterd wordt. De bedden bij het zwembad zijn allemaal nieuw en netjes. Wij hadden een prima kamer met groot balkon, uitzicht op het meer en airco. Schoonmaak kan wel beter. Gratis WiFi, in sommige kamers heb je bereik in andere niet, dan moet je naar beneden. De locatie is super, Rome, Firenze, Assisi, Perugia allemaal goed in een een dag te doen. Het plaatsje Passignano heeft veel goede restaurants. Het eten in het hotel is niet geweldig, dus ook een paar keer in het dorp gegeten. Zwembad groot genoeg, het zou schoner kunnen maar nog wel acceptabel. Personeel allemaal zeer vriendelijk. Twee weken met 2 volwassenen en een kind in augustus incl. ontbijt (eenvoudig) en diner (niet geweldig) voor minder als € 1.000,- Volgens mij een koopje. Als je meer luxe wilt, ga niet naar Cavalieri en later op Zoover klagen. Maar betaal meer, dan krijg je (soms) ook meer.

Erg slecht

Niet tevreden
17-7-2012

Mensen ga er niet heen het is erg slecht ontbijt wat over is wordt volgende dag weer opgewarmt.het zwembad word niet gefilterd,er zit helemaal geen gloor in alle mensen plassen in het zwembad.overdag is er helemaal geen bediening dus als je iets wil bestellen kan dat niet.in de avond lopen er allemaal vreemden mensen rond alle bouwvakkers slapen in het hotel.wij moeten stil zijn omdat de bouwvakkers om 4 uur moeten opstaan.je hebt hier geen rust omdat er van s morgens vroeg tot s avonds laat herrie word gemaakt door de bouwvakkers.elke avond (standaard) 2 verschillende soorten pasta,en wat er van over blijft mengen ze en de andere dag heb je het bordje voor je neus.het vlees word of te hard gebakken net als steen of te zacht gebakken hellemaal rouw.wat er daarvan over blijft maken ze spies van en die krijg je de volgende dag voor je neus,en de kippenbout als die over is knippen ze de gr

Verwacht er niet teveel van

Marlenos
6-5-2012

We wisten van te voren dat we niet al te hoge verwachtingen moesten hebben. Daardoor bleek het ook wel mee te vallen.

Eten

Het avondeten is ons de eerste avond erg tegen gevallen. Het was gewoon niet goed. De dagen daarna werd het beter, maar het is niet geweldig, maar er zijn genoeg restaurants in de omgeving waar je goed kan eten. Ontbijt prima.

Kamer

De kamer was niet heel schoon. Badkamer klein. Douche was klein en vies.

De bedden zijn ons goed bevallen. De rest van de kamer is gewoon basis. Balkon met uitzicht. Helaas hadden onze mede reisgenoten een kamer met uitzicht op bouwwerkzaamheden. Je moet dus een beetje geluk hebben met de kamers.

Omgeving

De omgeving is super en het uitzicht is ook geweldig als je de weg en tankstation even wegdenkt.

Conclusie

Ik denk dat dit hotel zeker potentie heeft om een goed hotel te worden. Ik heb begrepen dat de huidige eigenaars bezig zijn met het opknappen van het hotel. Dat is ook zeker nodig en huur dan ook gelijk een nieuwe kok in.

Nooit meer

thea
26-12-2011

Vies hotel, spinnenwebben en vuil overal, in eetzaal en kamers. Bar nooit open, dure drankjes, onvriendelijke eigenaresse, eten slecht, alles vies vies vies.

Verschrikkelijk

Ano Nyme
21-10-2011

Niet bepaald een vakantiegevoel, ontbijten met de ham die bij het avondeten aan de kant was geschoven.

We hebben een aantal aanbieders voor Cavalieri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavalieri in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavalieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.