Appartement Agriturismo e Golf Lamborghini

2 reviews over Appartement Agriturismo e Golf Lamborghini in het Nederlands

We gaan weer!

Hans
19-10-2017

Het appartement was ruim en netjes ingericht. Heel veel ruimte er omheen met extra stoelen en een tafel. Lekker zwembad voor de deur. Het restaurant is recent gerestaureerd en heeft een heel goede keuken tegen redelijke prijzen. Een golfbaan ligt op 2 min. lopen. Het clubhuis kan beter, maar je kunt ook het restaurant gebruiken voor bv. een lunch.

Heerlijk.. Zeer relaxed

G. de Louwere
19-10-2009

De appartementen gedateerd, maar schoon. Panicarola is niet veel maar je kunt er goed eten en er is een EuroSpar met de auto bereikbaar. Panicale is een schattig dorpje met een klein theater, waar ook toeristen van harte welkom zijn. Een heerlijk restaurant Masolino; reserveren moet. Voor zowel beginnende als gevorderde golfers goed toeven; de hele dag golfen voor minder dan € 30, waar vind je dat nog!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Agriturismo e Golf Lamborghini

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo e Golf Lamborghini in Panicale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo e Golf Lamborghini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.