Landhuis Villa La Carraia

2 reviews over Landhuis Villa La Carraia in het Nederlands

Heerlijke plek valkbij Orvieto

Xander
26-1-2012

Geweldige plek met veel ruimte en authenticiteit. zeer gastvrije verhuurder. bedden waren wat minder maar dat mocht de pret niet drukken.

Heerlijke villa in een mooie streek

iny driessen
26-1-2012

Prachtige villa, heerlijk zwembad, overal wel een terras. Gelegen in een heel mooie streek met zowel op vlak van natuur als toerisme in de nabije omgeving veel om te bezoeken. Een prima locatie! Avignon, Rousillon zelf, kleine dorpjes, kerken, de brug met leuke rivier... Mooi en warm weer, ondanks de mistral. Vriendelijke eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Villa La Carraia in Orvieto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Villa La Carraia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.