Hotel Kristall

ItaliëUmbriëOrvieto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kristall voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Kristall

• 9Boldsma16-08-2011

Prima

Gelegen aan doorgaande weg, met veel eigen parkeerruimte. Kortom perfect voor autovakantie. Ik was met de trein (ca. 2 uur van Rome; ca. 3 uur van Florence). Er is een treinstation op een flinke wandeling van 20 minuten door het dorpje onderaan het stadje, waar meerdere hotels op een rijtje liggen; het zijn niet al te oude gebouwen. Redelijk modern hotel, maar geen megaflathotel, ik zat op hoogste 4e etage en was uitermate in mijn nopjes met mijn kamer. Prima werkende airco, deur naar eigen dakterrasje, pastelrode marmertegels op de vloer voelden heerlijk koel aan in de hoogzomer. Het hotel levert geen maaltijden maar wel een redelijk ontbijt in de kelder. Vanaf het stationnetje met treinloketten, kiosk (alleen italiaanse lectuur) en trattoria, koffiecounter, ijssalon en warenhuisje inéén (erg grappig, koffie halen aan de ene kant en afrekenen aan de andere kant). Station heeft tandradbaan naar de oude stad boven voor een euro of iets dergelijks. Boven uitzicht op wijnvelden.

Hotel Kristall info

Facilities