Kleine hotelsWeer vandaag27°20°

7 reviews over Hotel Serre di Parrano in het Nederlands

Heerlijk rustige agriturismo!

Susan
14-9-2015

We zijn een weekje op vakantie geweest bij Serre di Parrano en hebben daar een heerlijke tijd gehad met onze dochter. Het is een rustige locatie en wat afgelegen. Daardoor is de afstand naar de dichtstbijzijnde supermarkt ca. 10 tot 15 minuten. Er zitten voldoende restaurantjes in de buurt, maar ook daarvoor moet je even in de auto. Een nadeel is misschien dat er niet veel leuke plaatsjes in de directe omgeving zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke agriturismo!

Eva
3-8-2015

Wij hebben 2 weken gelogeerd in appartement Torre 3! Het was echt heel fijn! Ons appartement zit op de begane grond met eenvolledig afgeschermde tuin wat heel handig was voor onze jongste van 1,5 jaar. Voor de oudste van 9 jaar waren er altijd genoeg vriendjes om mee te spelen. Het zwembad en de speelplek zijn fijn. De kinderen komen elkaar altijd daar tegen om te spelen. Het is ongeveer 8 min rijden met de auto naar het eerste dorpje voor lekkere koffie, ijs en boodschappen. Er zit ook een pizzeria en een leuke wijnbar. In de omgeving is veel te doen qua mooie stadjes zoals Spello, Assisi, Gualdo Tadino. Een aquapark is 1 uur rijden in Apiro. Erg leuk! Birgit en haar man zijn ontzettend behulpzaam. Ze brengen elke ochtend verse broodjes. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

geweldig voor families

christophe
26-8-2013

onze favoriete agritusmo in Umbrie we zijn hier nu 2x geweest en we komen hier nog terug dit vanwege de vriendelijke eigenaar het prachtig uitzicht en de kindvriendelijk

we hebben weer een super vakantie gehad :-)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

aanrader

marina
31-1-2012

we zijn hier nu al 2x geweest het is een superlocatie en kindvriendelijkheid staan zeer hoog aangeschreven bij eigenaar

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

nooit weer

Gert-Jan
3-9-2011

Je kunt duidelijk merken dat de eigenaar(s) de toko willen verkopen (vraagprijs 1,7 miljoen!!!). Wij hadden twee weken alle huisjes gehuurd en zodoende het rijk alleen. Maar de barst in de duikplank werd ons bijna in de schoenen geschoven. Tja, er waren wat stevige Nederlanders bij (ook ik), maar daar mag een duikplank niet zo snel van barsten. Gewoon een gevalletje achterstallig onderhoud. Pas op de laatste vrijdag werd de kapotte duikplank vervangen. Ook de inrichting van de huisjes was onderhevig aan achterstallig onderhoud. Wat een oude, gedateerde inrichting. Vaatwassers vielen nog net niet uit elkaar, ovendeuren werden gevaarlijk heet. En de kindvriendelijkheid waarmee ze adverteren was ver te zoeken. Geen traphekjes, gevaarlijke buitentrapjes en slecht hekwerk her en der op het park. De ligging was goeden de omgeving wel mooi, maar dit nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

schitterende ligging, achterstallig onderhoud

fam steeg
22-12-2010

Torre 3 deelt boiler met bovenburen, bijna dagelijks geen warm water. App smoezelig. bedbank doorgelegen. vieze badkamer, wc lekt. Mooi zwembad, mooi ligging. Boodschappen doen op 30min.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

relaxte plek

broost
6-8-2010

prachtige apprtementen bovenop een berg. Mooi zwembad en lekkere tuin. kamers zijn wel erg donker en in de nazomer moet de kachel aan door de dikke muren die warmte tegen houden. wel lekker TV en een bad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresLoc. Serre di Parrano, 06025(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serre di Parrano in Nocera Umbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serre di Parrano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.