Camping Monti del Sole (Glamping)

Camping Monti del Sole (Glamping)
8,8

17 tips over Camping Monti del Sole (Glamping)

Willemijn, 1-9-2018
De safari- lodgetenten met vrij uitzicht vonden wij mooier liggen dan de safaritenten, die op de achterkanten van de lodgetenten uitkijken.
Johan de Gooijer, 8-8-2015

veel te zien in de omgeving. Angela verteld je alles

zeer geschikt met jonge of zonder kinderen

Theo Heinink, 20-7-2015
De camping is in eerste instantie moeilijk te vinden. Veel klimmen met bochtenwerk. Met een (redelijk grote) caravan moeilijker bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Monti del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

wadelaar, 11-10-2014

Excursie op de fiets door Rome met gids nl.

Super leuk winkeltje bij binnenkomst Narni (gezien vanaf het fontein bij de bussen) loop je naar boven en dan gelijk rechts in een steegje (drinkbare olijfolie en veel meer).

Excursie door Narni. gids nl.

Watervallen van Marmore (uur van tevoren heengaan, als ze aangaan is het erg druk en is parkeren een ramp)

Markt in Amelia (verwacht alleen geen markt als in noord italië)

La Rocca Di Narni (Kasteel)

Porta di Roma (groot winkelcentrum voor Rome)

Familie Dupont, 19-8-2014
Kan je genieten van typische italiaanse gerechten (ter plaatse met veel liefde gemaakt door "mama miracoli"), dan moet je zeker van de gastvrijheid in het lokale restaurant proeven.
Maria, 26-6-2014
Bezienswaardigheden: Cascate delle marmore, Narni, Parco dei Mostri in Bomarzo

Michiel Roelofs, 25-1-2014
Umbrië is net zo mooi als Toscane, alleen veel minder toeristisch en daardoor authentieker. Er zijn in de omgeving ontelbaar fraaie stadjes en dorpjes te zien.
Ada Houben, 7-8-2013
Neem badmutsjes mee. Deze zijn verplicht. Je kan ze ook op de camping aanschaffen voor 3 euro p.stuk. Went snel: iedereen doet het!!
bianca , 6-8-2013
Doe deze camping lekker aan. Mooie plekken, ruim. Zonnig maar genoeg schaduw. Mooi zwembad, maar vergeet je badmuts niet mee te nemen.
Angela, 31-7-2013
Regelmatig organiseert het restaurant een proeverij-avond met hapjes uit de streek, met bijpassende wijn. Aanrader! Eet vooral ook een pizza (evt. kun je die meenemen naar je tent), deze zijn heerlijk.