ItaliëUmbriëMorraAppartementen MorraAppartement Il Borgo Di Toppo

Appartement Il Borgo Di Toppo

ItaliëUmbriëMorra

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Il Borgo Di Toppo voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Il Borgo Di Toppo

• 8sl197014-09-2013

een klein paradijs

Wij hebben genoten van ons verbijf op Borgo di Toppo. We zaten in La Stalla, een studio met een grote tuin en een prachtig uitzicht. Daar was ook veel privacy. Borgo di Toppo is een boerderij waar dagelijks heerlijke biologische groenten beschikbaar zijn voor gebruik. De eigenaresse spreekt aardig Engels en kan goed adviseren. Borgo di Toppo heeft binnen een straal van een uurtje rijden allerlei leuke stadjes in de omgeving. Gubbio en Perugia zijn een must!

• 9regine temmerman13-08-2013

Schitterend domein om tot rust te komen

Appartement Il Borgo Di Toppo in Morra is een zeer mooie en verzorgde accomodatie. Het domein is prachtig gerenoveerd, de tuin biedt tal van mogelijkheden om (in de zomer) koele plekjes te vinden en het zwembad is helemaal super. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Ontbijt en degustatie van lokale produkten is zeer verzorgd. Hoewel er in de nabije omgeving talrijke mooie dorpjes liggen, is het domein zelf wat afgelegen, als je kiest voor rust is dat zeker een meerwaarde. Een aanrader !

Appartement Il Borgo Di Toppo info

Veilig betalen met