Hotel Agriturismo Caigherardi Montone

Hotel Agriturismo Caigherardi Montone
9,5

2 reviews over Hotel Agriturismo Caigherardi Montone in het Nederlands

Bellissimo stupendo e meraviglioso.

Aldo Vigna
16-11-2011

Ci siamo stati 10 anni fa in viaggio di nozze (siamo arrivati circa il 9 ottobre 2001) siamo rimasti affascinati dall'accoglienza, dal rapporto qualità prezzo, dal luogo (all'alba si vedeva Montone spuntare da sopra le nubi uno spettacolo meraviglioso) e dalla struttura.

Héérlijke plek in Umbrië

Looijen
14-8-2011

We waren met z'n vijf personen, 2 volwassenen en 3 kinderen (12 jr). Ruim appartement met keuken en grote ijskast. Picknicktafel in de tuin om aan te eten. Zwembad was heerlijk (wel overal diep, dus het is minder geschikt voor kleine kinderen). Een heerlijke tuin erom heen en een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke gastvrouw (sprak wel alleen Italiaans). Omgeving geweldig. We hebben o.a. Arezzo, Assissi, Todi, Gubbio, Orvieto en meer van Trassimeno bezocht. Ook het dorpje Montone, dichtbij het appartement heeft zijn charme. Er zijn restaurantjes en ook twee kleine winkeltjes waar je brood, fruit etc. kunt halen. Grotere supermarkten zijn op 10 minuten afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Caigherardi Montone in Montone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Caigherardi Montone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agriturismo Caigherardi Montone scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.