Hotel Agriturismo Caigherardi Montone

2 reviews over Hotel Agriturismo Caigherardi Montone in het Nederlands

totale rust

Tony Grillet,
4-10-2018

Wij waren de enige gasten en genoten van een fantastische verblijf van 8 tot 15 september. Ook in de omgeving is er veel te bezoeken. Ik heb de indruk dat Umbrië minder toeristisch is dan Toscane.

Maar het vinden van het vakantieadres met GPS is niet aangewezen, gebruik zeker niet Bacciana 2 Montone !! Nochtans is het heel eenvoudig om ter plaatse te geraken.Als je de afrit Montone neemt op de E45, dan kom je op de SP203 dan rijd je 3.5 km richting Montone. Op een bepaald moment in een bocht naar rechts, heb je op de linkerkant van de weg een verzameling van wel 10 wegwijzers (o.a. Agriturismo Caigherardi) Neem die weg links naar beneden, na 600m vind je rechts het vakantieverblijf.

Héérlijke plek in Umbrië

Looijen
14-8-2011

We waren met z'n vijf personen, 2 volwassenen en 3 kinderen (12 jr). Ruim appartement met keuken en grote ijskast. Picknicktafel in de tuin om aan te eten. Zwembad was heerlijk (wel overal diep, dus het is minder geschikt voor kleine kinderen). Een heerlijke tuin erom heen en een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke gastvrouw (sprak wel alleen Italiaans). Omgeving geweldig. We hebben o.a. Arezzo, Assissi, Todi, Gubbio, Orvieto en meer van Trassimeno bezocht. Ook het dorpje Montone, dichtbij het appartement heeft zijn charme. Er zijn restaurantjes en ook twee kleine winkeltjes waar je brood, fruit etc. kunt halen. Grotere supermarkten zijn op 10 minuten afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Caigherardi Montone in Montone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Caigherardi Montone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.