Montecastrilli

We hebben een aantal aanbieders voor Montecastrilli voor je op een rij gezet:

vakantie Montecastrilli

We hebben een aantal aanbieders voor Montecastrilli voor je op een rij gezet:

Reviews over Montecastrilli

Prachtige plek voor een heerlijke vakantie

Fam van Asselt,
    26-8-2012

Afgelopen zomerperiode hebben we 2 weken een appartement gehuurd bij Casa Le Monache. We hadden het grootste appartement. We hebben daar een heerlijke tijd gehad. De ligging is prachtig. In de omgeving is heel veel te zien. Het appartement is prachtig ingericht. Ideale omgeving om tot rust te komen. We hadden gaaf contact met de verhuurders. Heerlijke betrokken mensen die je een heerlijke vakantie willen geven. We komen nog een keer zeker terug. We hopen dan wel dat er tegen die tijd een zwembad bij het huis is gebouwd. De locatie is echt een aanrader voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Fantastische plek

Gonnie,
    30-7-2012

Geweldig! Uitzicht is prachtig en in de omgeving zijn veel oude stadjes. Het ligt in Umbrië. De eigenaresse is heel aardig en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2012
Montecastrilli scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews