Vakantiehuis Agriturismo Il Monte

ItaliëUmbriëMonte Santa Mar­a Tiberina

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Agriturismo Il Monte voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Agriturismo Il Monte

• 10Rita Heysteeg20-05-2017

Schitterend, gastvrij en gemoedelijk

De prachtige weg naar boven naar het dorp en het vakantie verblijf is in het begin een hele happening maar elke bocht is een plaatje qua uitzicht. De locatie zelf heeft fantastische uitzichten doordat het hoger ligt. Je kan hier echt genieten van de rust en de natuur door te wandelen of in het ochtend gloren een tocht maken te paard met de eigenaar, helemaal super. Ook hebben wij enorm genoten van teo de hond vd eigenaar, die ook bij ons in die 2 weken niet meer weg te slaan was. Dit deed ons besluiten om ook een hond van dit ras te nemen, inmiddels in ons gezin erbij!! Met deze hond en de foto's en mooie herinneringen kijken wij terug op een heerlijk bijzondere vakantie. Na altijd gekampeerd te hebben zaten we nu voor de eerste keer in een agriotoerisme maar we willen nooit meer anders, heerlijke koele huisjes en niet zo massaal en genieten tussen de Italianen zelf.

• 9maykel swaans18-08-2015

Aanrader

Mooie ligging, geweldig uitzicht, super vriendelijke familie. Waren hier vorige week en waren aangenaam verrast. Basic maar schone huisjes, prima bedden en een geweldige omgeving. Groot zwembad met veel ruimte erom heen en je kunt iedere avond eten uit de keuken van la mama.Super prijs kwaliteit verhouding en ook echt een aanrader.

• 9Brigitte Souren22-06-2013

Oord van schoonheid en rust

Wij hadden het tweepersoonse vakantiehuis. Eenvoudig ingericht maar het ontbrak ons aan niets. Lekker geen tv en computer. (Mogelijkheid om te internetten in de receptie is echter wel aanwezig) Horren in de ramen prettig met alle insecten. Wij vonden het een heerlijke plek om te zijn. Zwembad met uitzicht op de Monte te midden van olijfbomen: werkelijk fantastisch. Paarden, katten, honden, geiten. Vogels, krekels, veldbloemen, sterrenhemel... Een tochtje van ca. 10 km om naar de bakker te gaan... Heel vriendelijke eigenaren. In het voorseizoen de mogelijkheid om per dag te reserveren. Ideaal met aanreizen of beschikbare vluchten)

• 9sebby1730-08-2011

Schitterend uitzicht over de bergtoppen en dalen

Boven in de Apennijnen, met een schitterend uitzicht over de bergtoppen en dalen, ligt het schilderachtige plaatsje Monte Santa Maria Tiberina. Op 2,5 km afstand van dit dorp ligt het landgoed Il Monte en zoals de naam al zegt, is het gelegen boven op een berg.

De eigenaar van Il Monte bewerkt nog steeds het land, er wordt olijfolie, wijn, honing en jam gemaakt. De eigenaar heeft enkele voormalige landarbeiderswoningen geheel gerestaureerd en omgetoverd tot knusse vakantiehuizen. Hier kunt u genieten van de rust van de omgeving, schitterende wandelingen maken en heerlijk bijkomen bij het zwembad.

Vakantiehuis Agriturismo Il Monte info

Veilig betalen met