Monte Giove

vakantie Monte Giove

Reviews over Monte Giove

wij hadden dit huis via Touroperator geboekt en de foto's

astrid,
    11-11-2007

wij hadden dit huis via Touroperator geboekt en de foto's op hun site deden geen recht aan dit geweldige huis. het huis ligt op een ruime kavel temidden van de heuvels van umbrie. heerlijk stil dus! de inrichting is zeer persoonlijk met veel kunst aan de muur en een compleet ingerichte keuken en een zeer fraaie badkamer met ligbad, aparte douche, toilet/bidet en wastafel. en vooral de grote haard met houtvoorraad sprak ons erg aan. kortom een heerlijke rustige plek om even bij te tanken. de omgeving is prachtig om te wandelen en stadjes als orvieto, todi en perugia zijn vanuit dit huis goed aan te rijden. dichtsbijzijnde dorp met winkels ongeveer 20 minuten rijden.

Gereisd met partner in oktober 2007