Vakantiehuis Borgo sul Lago Resort

16 reviews over Vakantiehuis Borgo sul Lago Resort in het Nederlands

Mooie tijd gehad

Vakantieganger,
31-8-2018

We verbleven in appartement Giglio. Ruim appartement met leuk terras met uitzicht op het meer in de verte. Balkon niet gebruikt. Stonden 2 ijzeren stoeltjes, meer niet, nodigde niet uit om te gaan zitten. Beneden was ook prima. Zwembad netjes. BBQ erg gezellig. Gratis (en goede) mountainbikes. Het meer was niet zeer geschikt om te zwemmen, blubberige bodem en stekelwaterplanten. Wel erg leuk om (vlakbij mogelijk) een bootje te huren voor een dag en zelf het meer te bevaren. Castigliano del lago heel schattig klein dorpje aan de overkant van het meer. Leuke restaurantjes en een Lidl ... andere supermarkten ook in de buurt. Wasmachine gratis te gebruiken, ruimte wat rommelig. Foto's van appartementen met een behoorlijke groothoeklens genomen waardoor e.e.a. iets kleiner is dan gedacht, maar alsnog zeer prima. Prijs kwaliteitverhouding goed. Assissi prachtige stad. Ook Perugia erg leuk.

Prima appartement met een mooi zwembad.

Johan van Aert,
26-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Borgo sul Lago. Het is heel slim en attent van de eigenaar dat er iedere zondag een gratis bbq is, hierdoor leerde je de meeste mensen kennen. Het appartement is goed verzorgd. Jammer is de onhandige indeling van de badkamer waardoor je maar met een persoon tegelijkertijd in de badkamer kon verblijven. Wij verbleven in appartement Accacia en hierbij vonden wij het balkon klein en met een minder mooi uitzicht.

Het zwembad is ruim en er zijn voor ieder appartement ligbedden met parasol.

Het dorpje San Feliciano ligt op ongeveer 4 kilometer en hier zitten een paar goede restaurants. Wij vonden Giramond een prima keuken hebben en een mooi uitzicht op het meer.

Mooie accomodatie

Jvbreda,
13-8-2017

Ruime nette kamers en een fijn zwembad. Een heerlijke week gehad.

Top locatie! Zeer nieuw

Martijn
1-9-2015

Dit is een recentelijk gebouwd appartement complex (11 appartementen). Zeer vriendelijke gastheer. Wekelijkse BBQ om alle gasten aan elkaar voor te stellen. Airco aanwezig in woonkamers en alle slaapkamers (wij hadden 2 slaapkamers). Daarnaast zijn er gratis fietsen te leen. Op 3km afstand (leuk met de fiets) San Feliciano waar alle basis zaken aanwezig zijn. Zeer rustig dorpje. Heerlijke tijd gehad!

Mooie accomodatie, mooie omgeving. Erg mooi zwembad! Ook Claudio (eigenaar) uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het alleen jammer dat er rond het meer weinig te doen was en je best ver moet rijden om iets te gaan doen (uiteten, stadje, grotere winkels)

perfect

peter
11-7-2014

prachtige locatie, mooie omgeving

Echt vakantie

Fam Witjes
23-12-2013

De accommodatie ligt op een mooi locatie met deels zicht op het meer. Het zwembad is echt fantastisch en wordt zeer goed onderhouden. De gastvrije familie doet er alles aan om de gasten een prima vakantie te bezorgen. Niets is hun te veel, extra bed, mountainbike lenen allemaal geen probleem. Vanuit Borgo sul Lago kun je prachtige steden bezoeken, Assisi, Perugia je kunt zelfs naar Rome, een kleine 2 uur rijden, goed te doen dus.

Een echte aanrader!

van Delden
3-8-2013

Het complex is kleinschalig en erg mooi aangelegd. Wij vonden ons appartement (Olivo) ruim genoeg voor een gezin van 5 personen. De badkamer was niet groot, maar voldoende. Het zwembad en de andere faciliteiten zijn prima. De bbq op zondagavond is erg gezellig en zorgt voor een leuk contact met de overige gasten. In de directe omgeving ben je snel uitgekeken, maar het is een prima uitvalsbasis voor mooie uitstapjes naar bv Siena, Arezzo, Assisi

Mooi klainschalig vakantiepark

Paullll
31-7-2013

We verbleven in een app/huisje voor 5 personen met een slaapbank in de woonkamer. Het is een erg mooi en ruim complex; voldoende speel/mogelijkheden voor kinderen om zich te vermaken. Het huisje zelf is mooi maar niet heel ruim, toilet, badkamer en kamers zijn niet ruim te noemen maar voldoen voor een vakantieweek.

Zeer positief is dat Claudio bij aanvang van de week een bbq organiseert waarbij je gelijk kennis maakt met de andere bezoekers.

Over Monte del lago... het is klein en heeft weinig tot niets te bieden; stranden zijn slecht onderhouden; beste kun je nog bij de pier gaan zwemmen op loopafstand van het complex (rechts/voor het complex).

Echt vakantie !

Steven Veltmaat
14-8-2012

Mooie Borgo voor het echte vakantiegevoel. We zaten in app. Girasole. Zeer ruim 6 pers app. met 2 badkamers. Perfecte ligging met ( vanuit zwembad ) zicht over het meer. Veel rust door geringe aantal appartementen ( 11 ). Hoofdzakelijk Nederlandse gasten. Wekelijkse BBQ ideaal om kennis te maken met andere gasten. Geen massatoerisme aan meer van Trasimeno, waardoor rondje om het meer met auto of fiets goed mogelijk is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borgo sul Lago Resort in Monte del Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borgo sul Lago Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.