Appartement Casa Rancacci

Laatste review

Mooie plek

Ingrid,
24-9-2013

Verblijf in il Fienile van Casa Rancacci. Een mooie locatie midden in de bergen. De weg erheen vonden wij echter, in tegenstelling tot van wat er op de website wordt vermeld niet goed begaanbaar! Sterker nog, een regelrechte ramp! De lange afstand naar boven, de opspattende stenen tegen de auto en de ongemarkeerde scherpe bochten. Levensgevaarlijk! Met een 4- wiel drive lukt het wel, maar wij waren niet blij en hadden het prettig gevonden als dit van tevoren was gemeld. Verder is er geen bereik op deze locatie, dus als er problemen zijn, kan je geen telefonisch contact opnemen met de buitenwereld. Het huisje is donker, maar compleet en netjes. Het zwembad is mooi en goed verzorgd.

Alleen konden we er niet liggen, want zowel in het water als op het terras werden we voortdurend aangevallen door dazen, zodat we met jeukende bulten, maar blij dat we heelhuids beneden zijn gekomen, huiswaarts zijn gekeerd. Voor ons geen tweede keer naar deze op zich prachtige plek! Paul en Ingrid Kroninga

3 reviews over Appartement Casa Rancacci in het Nederlands

Mooie plek

Ingrid
24-9-2013

prachtig huisje op perfecte locatie

koen van steendam
19-8-2013

Mooi, proper eenvoudig huisje dat een charme uitstraalt. Prachtig zicht en zeer rustig gelegen. De weg ernaartoe is een "beleving" op zich en is zowat het enige minpunt. Vriendelijke eigenaars. Voor ons was het een topvakantie. Stoelen buiten waren aan vervanging toe.

Fantastisch als je rust zoekt

Germa
29-9-2012

Wij hebben een geweldige week gehad in 'ons' huis op de berg. Wij zaten in het 2-persoons huis (Il Fienile) naast het grote huis (waar op dat moment niemand zat) en hadden enkel gezelschap van de zwijntjes, padden en slangetjes. We hebben genoten van het prachtige zwembad, de tuin, olijfboomgaard, maar vooral van de natuur en de rust.

Ik heb gelezen dat mensen zich drukmaken om de toegangsroute (3km grintpad) maar dat went, de 1e keer is spannend, daarna niet meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Rancacci in Mercatale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Rancacci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.