Appartement La Frontiera

0Tonen op kaart

4 Reviews over La Frontiera

• 9fam.De Man25-08-2011

rustig gelegen!

het is inderdaad niet makkelijk te vinden!maar daarna prachtig uitzicht,rustig.wij hadden fietsen meegenomen en dat is niet echt aan te raden want je zit bovenop een berg,en je kan goedkoop fietsen huren een paar dorpen verderop.de eigenaars hebben restaurant vlakbij "la frontièra",verder zijn er in de buurt en nabijgelegen dorpen voldoende restaurantjes en pizzeria's. zwembad is niet geschikt voor hele kleine kinderen,want je kan nergens staan.verder is het allemaal heel netjes en in orde! enige minpuntjes waren dat je altijd wagen nodig hebt om ergens naartoe te gaan,en er waren ontzettend veel kleine mugjes 's avonds!

• 9Dennis12-12-2010

Hier kom je voor je rust!

Schitterende rustige ligging. Aankomen in het donker is geen aanrader, aangezien het behoorlijk lastig rijden is de weg de berg op naar het appartement. We zaten alleen in het appartementengebouw wat erg rustig en relaxed was, maar af en toe wel erg stil! Aanrader is restaurant op 10 min rijden: en een bezoek aan Assisi. Zowel Umbrie als Toscane zijn goed te bezoeken per auto!

• 10Luc Cristofoli29-08-2010

Luc, Katty, Miel en Lieve hebben er genoten!

Een wel moeilijk te vinden adres, maar eenmaal aangekomen is dit het einde van de wereld. Wat een ligging.. wat een stilte.. uitmuntende locatie om te rusten ! Prachtig zicht over Umbrië, stilte, prachtig gebouw en een zeer goed onderhouden zwembad en tuin! De eigenares betrekt 1 woning van de 7 en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hebben ook verderop een restaurant waar lekkere specialiteiten kunnen worden geproefd! We hebben enorm genoten van La Frontiera en .....wij gaan er zeker nog terug want ginder is ... "La vita è bella"

• 8B. Theunisz02-01-2010

Mooie ligging op heuvel

De ligging van de appartementen is mooi. De appartementen zijn goed. Het zwembad is uitstekend.

De inrichting m.b.t. servies etc. was uitgesproken slecht. De routebeschrijving die wij meekregen van de reisorganisatie was schandallig slecht en klopte niet; de wegbewijzering ter plekke was eveneens zeer slecht (2 uur moeten zoeken).

Appartement La Frontiera info

Veilig betalen met