Magione

Reviews over Magione

Mooi dorp

Inge
    7-8-2014

Mooi dorpje op een berg vlakbij het trasimenomeer. Vanuit daar is er de mogelijkheid om met de boot naar een van de eilandjes te gaan. Het dorpje zelf is niet heel groot, maar heeft wel een aantal zeer goede restaurants waar je ook met je kinderen goed kunt eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Rustig dorpje

jgbteg
    22-8-2010

Om de hoek zijn Magione en Passigagno en voor de deur ligt het trasimeense meer. Het dorpje zelf heeft 1 hotel een paar bars en een camping. De supermarkt is verdwenen maar in bovengenoemde plaatsen zijn er aardig wat supermarkten. Wel kan je er de telegraaf kopen. Het dorpje zelf is lekker rustig vertier moet je ergens anders zoeken.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Torricella grenst aan Magione - gemeente in de Italiaanse

willy
    20-6-2008

Torricella grenst aan Magione - gemeente in de Italiaanse provincie Perugia - (regio Umbrië). De omgeving van het Trasimeno meer is zondermeer heer mooi. Glooiende beboste heuvels en veel olijfbomen.
    Goede uitvalbasis voor de vele mooie Toscanaanse toeristische plaatsen en om Umbrië te verkennen.

Gereisd Anders in juni 2008

Magione is een gemeente in de Italiaanse provincie Perugia

Hans
    7-11-2007

Magione is een gemeente in de Italiaanse provincie Perugia (regio Umbrië). Magione grenst aan de volgende gemeenten: Castiglione del Lago, Corciano, Panicale, Passignano sul Trasimeno, Perugia, Tuoro sul Trasimeno, Umbertide.

De omgeving van het Trasimeno meer is prachtig. Er zijn beboste heuvels en heel veel olijfbomen. Het is zonder twijfel één van de meest karakteristieke plekken van Umbrië. Er zijn veel terrasvormige olijfboomgaarden die in de hele regio voorkomen, zelfs de steilste hellingen zijn bedekt met olijfbomen.

Gereisd Anders in november 2007

Het plaatsje Torricella valt onder de gemeente Magione

ton en marjo Duin
    10-9-2006

Het plaatsje Torricella valt onder de gemeente Magione. Maar dat is een iets grotere plaats die verder vanaf het Trasimeense meer ligt. Het plaatsje Torricella is niet toeristisch heeft een Hotel, een camping, een terras, een kiosk, en enkele italiaanse dorpelingen. Dus je komt er voor de rust. Het Lago di Trasimeno, is een ongerept meer dat door de natuur gevormt is. Maar toen wij er waren was het vergaan van de blauw alg. Dus het was verboden om er te zwemmen. Maar het is een van de grootste meren van Italie. De omgeving is mooi voor wandelingen en Cultuur.

Gereisd Anders in Sun Sep 10 2006 18:40:06 GMT+0000 (UTC)
Magione scoort een 7,1 uit 10, op basis van 11 reviews