Appartement Villa Sopra

9,3

37 reviews over Appartement Villa Sopra in het Nederlands

Formidabel

Lody en Adrie Sprangers, 27-10-2017

Wij hebben hier 2 fantastische weken beleefd eerste helft oktober. Keurig, smaakvol appartement, prachtige badkamer, geweldige bedden en onovertroffen uitzicht op het meer van Trasimeno. Woonkeuken vonden wij enigszins aan de kleine kant:, in de zomermaanden is dat uiteraard geen probleem, omdat je dan toch meestal buiten vertoeft En is er iets loos, een telefoontje en binnen enkele tellen staat Robert dan wel zijn technisch directeur Max voor je neus teneinde de problemen op te lossen. Niets is de familie Kreuze te veel om je het naar de zin te maken. Wij kijken dan ook met veel genoegen terug op deze supervakantie!

goede locatie, schoon, ruim, zeer goed uitgerust huis, lekker zwembad, geweldig uitzicht op Trassimenomeer. Geweldige gastheer en gastvrouw, zeer aardig, hulpvaardig, erg prettig.

Adembenemend mooi uitzicht!

Margaret, 3-9-2017

Mooi prachtig appartement met zwembad met adembenemend uitzicht op het meer van Trasimeno! De ontvangst is prima, we werden hartelijk ontvangen en kregen direct een rondleiding. Het zag er nog mooier uit als op de site! Dit is vakantie! Het appartement ziet er keurig uit, alles aanwezig en we hebben heerlijk geslapen ! De douche is prima, een lekkere grote, fijne straal! In de in het appartement aanwezige map staan een heleboel handige, en leuke tips en uitjes. Wat een geluk dat wij nog 13 hele dagen van deze luxe mogen genieten! Een aanrader voor iedereen die van natuur, heerlijk eten, historische plekken en rust houd!

Top vakantie

Jan & Corry Slootjes, 20-8-2017

Villa Sopra (appartement Olivia) is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Het prachtige uitzicht over het meer is werkelijk adembenemend. Bovendien is het door de centrale ligging uitermate geschikt om de regio goed te verkennen. Ondanks het warme weer hebben we prima en koel kunnen slapen.

Over de gastheer en gastvrouw alle lof voor hun inzet om je vakantie zo plezierig te maken. Het zijn echte toppers. We kunnen de plek iedereen aanraden voor heerlijk, ontspannen en onbezorgde vakantie.

Werkelijk fantastisch!

Jaap en Janneke 't Hart-de Leeuw, 18-8-2017

Wij hebben genoten van dit voor ons perfecte, mooi ingerichte en super schone appartement. Het prachtige uitzicht, het heerlijke zwembad met voldoende zon, schaduw en meubilair en de zeer hartelijke ontvangst door de eigenaren hebben bijgedragen aan een heerlijk ontspannen verblijf.

echte aanrader

Ludo en Lydia, 20-6-2017

Nog mooier dan op de website. Een zalige plek om te verblijven met een prachtig panorama dat nooit verveelt. Wij verbleven in appartement Olivo en echt alles wat we nodig hadden was aanwezig. De slaapkamer was lekker fris ook al was het buiten heel warm. Ligging is heel geschikt om vele toeristische plekjes te ontdekken.

absolute aanrader

paul en sylvia, 6-6-2017

Wij hadden de beschikking over appartement Ginestra, een zeer ruim appartement en van alle moderne gemakken voorzien. Wij hebben qua voorzieningen werkelijk niets gemist. De ligging is werkelijk fantastisch met een zeer mooi uitzicht op het Trasimenomeer.

Wat wij ook zeer fijn vonden dat er een goed italiaans restaurant op loopafstand aanwezig is.

Tenslotte willen wij nog vermelden dat de ontvangst op de dag van aankomst door Karin en Robert zeer gastvrij was.

Heerlijke rustige plek met een prachtig uitzicht op het meer van Trasimedo. Er is een vaatwasser, wasmachine en een heerlijke badkamer. Buiten een lekkere tuin met zwembad en ligbedjes, stoelen, zon en schaduw.

Toplocatie! Appartementen zijn optimaal uitgerust, hebben echt alles wat je nodig hebt. Bedden zijn goed, slaapkamer is prima te verduisteren en blijft lekker koel door de luiken. De eigenaren zijn zeer vriendelijke, behulpzaam en gastvrij. De omgeving is schitterend, je hebt echt een geweldig uitzicht over het meer.

Het zwembad is lekker, fris maar als het boven de 30 graden is kun je wel verkoeling gebruiken.

Als motorrijder zit je hier helemaal goed er zijn motoren te huur inclusief kleding en je kan mooie route krijgen.

Kortom, alleen maar positief, een plek waar ik graag ga terug komen!

Prima verblijf, op een paar punten na

Grooveman1, 14-9-2016

Wij verbleven in appartement Olivo. De vakantie had veel positieve punten, maar ook een paar minder positieve punten. Het appartement is heel netjes ingericht. Nieuw, schoon en modern. Volledig uitgeruste keuken en prima bedden. Ook de badkamer zeer proper en netjes. De ligging is ideaal. Geen geluidsoverlast; je kunt er heerlijk tot rust komen. Vanuit het zwembad kijk je zo naar het Transimenomeer. Je auto kun je achter het appartement kwijt. Wifi is goed (Netflixen kan prima). Ook de eigenaren zijn vriendelijk en hartelijk. Aanrader is restaurant Il Vecchio Mulino.

De minder positieve punten; als de tweede persoon ging douchen, werd de douche koud na enkele minuten. Dit kwam niet één keer voor, maar iedere dag. Niet heel fijn. Het zwembad is niet heel groot, maar dat is niet erg. Wat we wel vervelend vonden is dat het zwembad niet verwarmd is (lees koud). Er waren ontzettend veel insecten bij het zwembad. Hier werden we op een gegeven moment wel een beetje gek van (deze belanden ook allemaal ín het zwembad). Het rolgordijn van de slaapkamer laat veel licht door, waardoor lekker uitslapen er niet in zat. Omdat wij ontspannen aan het zwembad graag doen in de vakantie, zullen wij hier niet meer terugkomen. Voor de mensen die overdag lekker de omliggende dorpjes aan het verkennen zijn en niet heel veel belang hechten aan een zwembad is dit appartement zeker een aanrader!

Robert Kreuze, eigenaar Villa Sopra, eigenaar, 23-2-2017

Beste Gast,

Er bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.

Het is voor ons in 10 jaar de eerste "slechte" review en daar schrikken we van....!

Alleen érg jammer dat u niet aan ons kenbaar heeft gemaakt dat de douche het niet goed deed / warm water snel op was. Ik heb u 2 keer ontmoet tijdens uw verblijf, alles was ok?

De Boiler van het appartement stond niet goed ingesteld, bleek achteraf, Het was met 10 seconden opgelost.

De reactie over het zwembad verbaast mij heel erg. Iedereen is erg positief over het zwembad. Te klein ? 10 x 5 mtr. voor een prive-villa is niet erg klein. Dat het niet verwarmt is klopt, maar dat zeggen we ook niet en staat ook niet op de site. Het is half september, water is dan normaliter rond de 20 - 22 graden, dat is geen 28 graden, dat klopt. Even ter Informatie, indien we het zwembad voor zo'n accommodatie moeten verwarmen moeten we de prijzen verdubbelen, zoveel kost dit aan energie. Daarom vindt je ook bijna géén accommodaties zoals deze met een verwarmd zwembad, dan moet u naar een grote / massale accommodatie gaan, dan kunnen ze de verwarmingskosten over 100 mensen delen en dan is het wel betaalbaar.

Gelukkig te lezen dat u over het algemeen best tevreden was en daar doen we het voor. We vinden uw mening belangrijk en het is aan ons om daar iets mee te doen, willen we de kwaliteit hoog houden.

Bedankt en tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Sopra in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Sopra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Sopra scoort een 9.3 uit 10 op basis van 37 reviews.