Appartement Villa Sopra

Appartement
Appartement Villa Sopra
9,4

42 reviews over Appartement Villa Sopra in het Nederlands

Heerlijk motorrijden vanuit een schitterende villa

Arie van der Wijden,
3-9-2018

We waren met z'n zessen op 6 motoren en verbleven in een 4 en 2 persoons-appartement Olivio en Cipresso.

De appartementen waren heerlijk ruim en zeer netjes.

De ontvangst was hartelijk met een biertje van Robert maar Robert ging niet weg voordat wij de laatste termijn vooraf betaalden. Dat ging redelijk opdringerig en dat zijn wij niet gewend.

Verder was er een uitstekend ontbijt geregeld in het restaurant aan het begin van de weg.

Het is een schitterende omgeving om motor te rijden al laat de kwaliteit van de wegen wel behoorlijk te wensen over.

Al met al een schitterende villa met prachtig uitzicht en lekker zwembad om af te koelen na een motorrit.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk

Pierre Gommans,
2-9-2018

Nog nooit zo'n compleet uitgerust appartement aangetroffen in al die 16 jaren in Italië. Alles brandschoon.

Appartement is ook zeer goed bereikbaar. Op andere plaatsen waren de laatste kilometers soms een echte puzzeltocht. Prettig is ook dat de eigenaren heel goed bereikbaar zijn en op een (flinke) steenworp afstand wonen.

Als het koffiezetapparaat nog vervangen is, krijgt het appartement (Ginestra) van ons een 10+

Gereisd met partner in mei 2018

Eerste klas, een echte aanrader!

Ad & Anneke,
27-8-2018

Wij zijn uitermate hartelijk ontvangen. Zeer mooi appartement, dat zeer compleet is uitgerust. Het uitzicht is adembenemend. Mooi terras en veel rust. Alles is zeer schoon, en als wat vragen hebt staan ze direct voor je klaar om een en ander uit te leggen. De routes Die Robert heeft gemaakt om met de motor te rijden zijn schitterend. Dit is een echte aanrader, waar wij persoonlijk nog eens terug naar toe zullen gaan!!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig vakantieverblijf

Peter,
26-8-2018

Zeer mooi en ruim appartement met veel privacy en een geweldig uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

familie T.,
25-8-2018

Mooi, ruim appartement. Heerlijke bedden, luxe badkamer, heerlijk terras en zwembad met prachtig uitzicht op het Trasimenomeer. En met de leuke en lekkere tips in de map van Robert en Karin, zijn we naar leuke plaatsen geweest en hebben we in verschillende restaurants heerlijk gegeten. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Formidabel

Lody en Adrie Sprangers,
27-10-2017

Wij hebben hier 2 fantastische weken beleefd eerste helft oktober. Keurig, smaakvol appartement, prachtige badkamer, geweldige bedden en onovertroffen uitzicht op het meer van Trasimeno. Woonkeuken vonden wij enigszins aan de kleine kant:, in de zomermaanden is dat uiteraard geen probleem, omdat je dan toch meestal buiten vertoeft En is er iets loos, een telefoontje en binnen enkele tellen staat Robert dan wel zijn technisch directeur Max voor je neus teneinde de problemen op te lossen. Niets is de familie Kreuze te veel om je het naar de zin te maken. Wij kijken dan ook met veel genoegen terug op deze supervakantie!

Gereisd met partner in oktober 2017

goede locatie, schoon, ruim, zeer goed uitgerust huis, lekker zwembad, geweldig uitzicht op Trassimenomeer. Geweldige gastheer en gastvrouw, zeer aardig, hulpvaardig, erg prettig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Adembenemend mooi uitzicht!

Margaret,
3-9-2017

Mooi prachtig appartement met zwembad met adembenemend uitzicht op het meer van Trasimeno! De ontvangst is prima, we werden hartelijk ontvangen en kregen direct een rondleiding. Het zag er nog mooier uit als op de site! Dit is vakantie! Het appartement ziet er keurig uit, alles aanwezig en we hebben heerlijk geslapen ! De douche is prima, een lekkere grote, fijne straal! In de in het appartement aanwezige map staan een heleboel handige, en leuke tips en uitjes. Wat een geluk dat wij nog 13 hele dagen van deze luxe mogen genieten! Een aanrader voor iedereen die van natuur, heerlijk eten, historische plekken en rust houd!

Gereisd met partner in september 2017

Top vakantie

Jan & Corry Slootjes,
20-8-2017

Villa Sopra (appartement Olivia) is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Het prachtige uitzicht over het meer is werkelijk adembenemend. Bovendien is het door de centrale ligging uitermate geschikt om de regio goed te verkennen. Ondanks het warme weer hebben we prima en koel kunnen slapen.

Over de gastheer en gastvrouw alle lof voor hun inzet om je vakantie zo plezierig te maken. Het zijn echte toppers. We kunnen de plek iedereen aanraden voor heerlijk, ontspannen en onbezorgde vakantie.

Gereisd met partner in juli 2017

Werkelijk fantastisch!

Jaap en Janneke 't Hart-de Leeuw,
18-8-2017

Wij hebben genoten van dit voor ons perfecte, mooi ingerichte en super schone appartement. Het prachtige uitzicht, het heerlijke zwembad met voldoende zon, schaduw en meubilair en de zeer hartelijke ontvangst door de eigenaren hebben bijgedragen aan een heerlijk ontspannen verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Sopra in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Sopra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.