Géén boekingskosten

Appartement Villa Sopra

ItaliëUmbriëLisciano Niccone

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Sopra voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 45 reviews

Meer appartement info

45 Reviews over Villa Sopra

• 10Pierre en Greetje Maas09-10-2019

Fenominaal 10+

Ons verblijf in villa sopra was in een woord geweldig. Gastvrije ontvangst door Karin. Het appartement was prachtig. Optimaal ingericht. Alles was er aanwezig. Heel goede bedden. Een prachtig terras met een fenominaal uitzicht over het meer van Trasimeno. We hadden de beschikking over een zeer ruim vier persoons appartement.

• 10luc Vangansewinkel15-07-2019

Super

Top locatie, foto's op website geven de realiteit weer.

Robert en Karin, eigenaar, 01-08-2019

Beste Luc,

Bedankt voor deze positieve terugkoppeling en uitstekende waardering.

• 4Folkert26-06-2019

Niet ingeloste verwachtingen

Op de site van touroperator wordt veel meer gepresenteerd dan wij in werkelijkheid ervaren hebben. We hebben dit in een persoonlijke review teruggemeld aan de eigenaren. Ondanks herhaald vraag om reactie blijft het stil van hen uit. Dit gedrag strookt met wat we zelf ervaren hebben: gebrek aan werkelijke interesse in de gasten. Doe hier zelf mee wat je wilt.

• 9Arie van der Wijden03-09-2018

Heerlijk motorrijden vanuit een schitterende villa

We waren met z'n zessen op 6 motoren en verbleven in een 4 en 2 persoons-appartement Olivio en Cipresso. De appartementen waren heerlijk ruim en zeer netjes. De ontvangst was hartelijk met een biertje van Robert maar Robert ging niet weg voordat wij de laatste termijn vooraf betaalden. Dat ging redelijk opdringerig en dat zijn wij niet gewend. Verder was er een uitstekend ontbijt geregeld in het restaurant aan het begin van de weg. Het is een schitterende omgeving om motor te rijden al laat de kwaliteit van de wegen wel behoorlijk te wensen over. Al met al een schitterende villa met prachtig uitzicht en lekker zwembad om af te koelen na een motorrit.

• 10Pierre Gommans02-09-2018

Heerlijk

Nog nooit zo'n compleet uitgerust appartement aangetroffen in al die 16 jaren in Italië. Alles brandschoon. Appartement is ook zeer goed bereikbaar. Op andere plaatsen waren de laatste kilometers soms een echte puzzeltocht. Prettig is ook dat de eigenaren heel goed bereikbaar zijn en op een (flinke) steenworp afstand wonen. Als het koffiezetapparaat nog vervangen is, krijgt het appartement (Ginestra) van ons een 10+

• 10Ad & Anneke27-08-2018

Eerste klas, een echte aanrader!

Wij zijn uitermate hartelijk ontvangen. Zeer mooi appartement, dat zeer compleet is uitgerust. Het uitzicht is adembenemend. Mooi terras en veel rust. Alles is zeer schoon, en als wat vragen hebt staan ze direct voor je klaar om een en ander uit te leggen. De routes Die Robert heeft gemaakt om met de motor te rijden zijn schitterend. Dit is een echte aanrader, waar wij persoonlijk nog eens terug naar toe zullen gaan!!

• 9Peter26-08-2018

Geweldig vakantieverblijf

Zeer mooi en ruim appartement met veel privacy en een geweldig uitzicht.

• 9familie T.25-08-2018

Fantastisch!

Mooi, ruim appartement. Heerlijke bedden, luxe badkamer, heerlijk terras en zwembad met prachtig uitzicht op het Trasimenomeer. En met de leuke en lekkere tips in de map van Robert en Karin, zijn we naar leuke plaatsen geweest en hebben we in verschillende restaurants heerlijk gegeten. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Lody en Adrie Sprangers27-10-2017

Formidabel

Wij hebben hier 2 fantastische weken beleefd eerste helft oktober. Keurig, smaakvol appartement, prachtige badkamer, geweldige bedden en onovertroffen uitzicht op het meer van Trasimeno. Woonkeuken vonden wij enigszins aan de kleine kant:, in de zomermaanden is dat uiteraard geen probleem, omdat je dan toch meestal buiten vertoeft En is er iets loos, een telefoontje en binnen enkele tellen staat Robert dan wel zijn technisch directeur Max voor je neus teneinde de problemen op te lossen. Niets is de familie Kreuze te veel om je het naar de zin te maken. Wij kijken dan ook met veel genoegen terug op deze supervakantie!

• 9margot04-09-2017

heel fijn huis, overdekt terras, prachtig uitzicht

goede locatie, schoon, ruim, zeer goed uitgerust huis, lekker zwembad, geweldig uitzicht op Trassimenomeer. Geweldige gastheer en gastvrouw, zeer aardig, hulpvaardig, erg prettig.

Appartement Villa Sopra info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)