Appartement Villa Perugini

12 reviews over Appartement Villa Perugini in het Nederlands

Een topaccommodatie

Ilse,
15-9-2017

Comfortabel appartement, groot terras met prachtig zicht over lago trasimeno. Comfortabele ligstoelen en ligbedden aanwezig. Zeer mooie tuin met leuk zwembad op lager gelegen niveau. De villa bestaat uit een beneden-en een bovenappartement en als er geen andere gasten zijn (zoals in ons geval) heb je beschikking over de hele tuin met al zijn leuke hoekjes en is het,zwembad voor jou alleen. De eigenaar komt op een discrete manier elke dag even checken of alles ok is.

Auto is wel noodzakelijk want de villa ligt boven op een berg zo'n 8 km van het meer. September is een heel rustige maand en soms mocht het voor ons allemaal wel iets bruisender. Groot verschil met de kuststreek van Kroatië en Montenegro waar we de afgelopen jaren september doorbrachten en waar het nog heel levendig en geanimeerd was,

Top, een vakantiehuis zoals je wilt dat het is!

Pieter en Nely,
4-9-2017

Mooi appartement, helemaal compleet, prachtige ligging. Heerlijk terras, uitstekend zwembad. Volop linnengoed, genoeg ligbedden voor iedereen. Gastvrije eigenaar, spreekt alleen Italiaans; zijn dochter spreekt uitstekend Engels. Prima locatie om Perugia, Assisi, Sienna, Florence en omgeving te bezoeken. Restaurant op de hoek, Lo Scoiattollo, is een aanrader: uitstekend eten, vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Karin en Robert prima bereikbaar en behulpzaam. En de motoren en motortochten van Robert zijn een aanrader!

Heerlijke plek met veel comfort.

Petra,
4-9-2017

Dit huis klopt! We waren met 2 gezinnen, wat perfect past. Het huis bestaat uit twee etages, waardoor je samen bent wanneer je wilt en je ook kunt terugtrekken. Het huis is erg donker en niet modern ingericht, maar wel degelijk en van alle gemakken voorzien. Het terras is heerlijk, de tuin prachtig onderhouden, het uitzicht mooier dan op de foto's! Het zwembad is erg mooi. Helaas hadden de kids binnen een dag groen haar, waarschijnlijk door te veel anti-algen middel in het zwembad. Extra pluspunt waren de twee restaurants op loopafstand .

Echt een aanrader!

Fam Hill
11-8-2015

Wij hebben met 2 families villa Perugini gehuurd voor twee weken in juli/aug. De villa bestaat uit 2 vierpersoon appartementen, dit is ideaal voor samen reizende families/vrienden. Na een hartelijke ontvangst door de eigenaar (Alvaro) hebben wij hier een fantastische vakantie gehad. De appartementen zijn zeer schoon evenals het zwembad en de prachtig aangelegde tuin. Alvaro kwam iedere dag (soms 2 x per dag) alles bijhouden. Niet storend en zeker op gepaste afstand. We kregen zelfs 2 x per week schone handdoeken, ondanks de aanwezige wasmachine. De eigenaar spreekt uitsluitend Italiaans maar met handen en voeten kwamen we een heel eind. Wij hebben geboekt via bellaumbria.nl. Robert en Karin waren bij vragen altijd bereikbaar om ons verder te helpen. Een absolute aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug naar villa Perugini in het prachtige Umbrie.

zeer goed

B. Vandorpe
28-8-2013

Prima ligging om Umbrië en Toscane te verkennen. Nette villa, mooi uitzicht, ruime tuin, aangenaam zwembad met voldoende ligstoelen erbij. Als ik iets moet aangeven wat beter kan, is dat het keukenmateriaal wat aangevuld mag worden.

Prachtige plek om bij te komen

rob blauw
17-6-2013

Accommodatie is werkelijk prachtig. Gelegen op een berg met een uitzicht waar je van kan genieten. Alles in en om de villa is van prima kwaliteit. Wij hebben ons er prima vermaakt met uitstapjes in de omgeving, lekker uit eten en vissen in Tarascon meer. Zo om weer terug naartoe te gaan.

Mooi huis met een geweldig uitzicht!

Fam. Van 't Net
3-9-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in een compleet huis met een geweldig uitzicht over het Trasimeno meer. Een heerlijk zwembad die goed verzorgt werd door de eigenaar Alvaro. Dit was ons derde jaar in dit huis en wij komen zeker nog een keer terug om te genieten van de geweldige omgeving.

Mooie omgeving en schitterend uitzicht.

Fam. v.d. Brakel
22-8-2012

Villa Perugini is van alle gemakken voorzien en goed onderhouden. Wij hebben er een heerlijke week gehad. Veel te doen en te zien in de omgeving. Het nabije plaatsje Tuore heeft een gezellig dorpsplein waar bijna elke avond wat te doen was. De momenten dat we bij ons vakantiehuis waren hebben we genoten van het zwembad. Voor ons was deze vakantie zeker voor herhaling vatbaar.

Een super huis op een super locatie

Guido en Iris
17-8-2012

Wij hadden het bovenappartement gehuurd. Met een adembenemend uitzicht over het meer. De tuin en het zwembad zijn heerlijk. De eigenaar is erg vriendelijk en komt geregeld langs om te kijken of alles naar wens is en om wijn te brengen:) De plek ligt centraal voor stedentrips en het restaurant op de hoek is lekker. Reserveren is wel gewenst als je buiten wilt zitten.

Villa Peruging is een prachtige huis in de heuvels rondom het Trasimenomeer. Wij hadden het bovenste appartement gehuurd met een fantastisch uitzicht over het meer. Het appartement is ruim,heeft alles wat je nodig hebt en is bijzonder schoon en netjes. De Italiaanse eigenaar spreekt alleen Italiaans, maar met handen en voeten begrepen we altijd wat hij bedoelde. De trattoria op de hoek is prima, maar een aanrader is In Bocca Al Lupo.

De ligging van het huis is heerlijk rustig, maar je bent daardoor wel afhankelijk van een auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Perugini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Perugini in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Perugini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.