Géén boekingskosten

• 8.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

114 Reviews over Villa Palladio

• 9Ellen23-08-2021

Echt vakantie!

Schitterende locatie, zalig groot zwembad, goed restaurant boven aan de weg. Appartement 4 persoons (Maggiore) goed uitgerust. Kamer met 2 eenpersoonsbedden (vide) was bovenin wel erg warm maar gelukkig was er een ventilator beschikbaar. Mooie badkamer wel veel herrie in de slaapkamer ernaast als het toilet doorgetrokken werd. Parkeerplaats voor de motoren in de garage. Topweek gehad :)

• 10Jacqueline03-09-2020

Een heerlijke relaxte ervaring

Wanneer je op zoek bent naar rust, een weergaloos uitzicht en een goed ingericht en uitgerust appartement zit je goed op Villa Palladio. Vooraf al snelle en duidelijke communicatie, onze last minute boeking ging erg vlot en dat gaf veel rust en duidelijkheid. Bij aankomst erg fijn ontvangen door de gastvrije familie Kreuze. Zij zijn gedurende het verblijf goed toegankelijk en kunnen je desgewenst voorzien in tips en informatie. Het appartement overtrof de verwachtingen. Het uitzicht over het Lago di Trasimeno is weergaloos, iedere dag weer genieten. We konden nog tijdens onze vakantie bijboeken en nog 5 dagen langer genieten. In de omgeving is genoeg te doen en ieder dorp en uitzicht onderweg is genieten.

Het zwembad en de beschikbare bedden en parasols zijn onwijs fijn om van de zon te genieten en La Cantina is een gezamelijke relaxruimte.

Alle genoemde voorzieningen waren aanwezig. We kunnen werkelijk niets negatief benoemen.

• 10Margreet25-08-2019

Toplocatie!

Wat komen we hier graag! De huisjes zijn meer dan comfortabel: goede bedden, een volledig ingerichte keuken (ruime koelkast, vaatwasser en veel bergruimte, een fijne badkamer en een tv met Nederlandse zenders. Verder heeft ieder huisje een eigen terras met goede stoelen en een echte Umbrische tafel (die zou ik thuis ook wel willen!). En dan is er natuurlijk dat WAANZINNIGE uitzicht! Daar krijg je echt nooit genoeg van, zo mooi! Verder is er een ruim gemeenschappelijk zwembad met goede ligstoelen, mag je wanneer je maar wilt handdoeken verschonen en kun je ook nog gebruik maken van een wasmachine! Robert en Karin zijn uitstekende gastheren die hun gasten goed verzorgen. Ze zijn altijd bereid om je mooie routes tof tips voor een bijzonder dagje uit te geven. Ook de omgeving is prachtig; heuvelachtig, volop groen en er zijn prachtige stadjes en dorpen die een bezoek verdienen. Hou je van rust en kleinschaligheid, dan is dit DE plek!

• 9Henk Molenaar17-08-2019

Absoluut een aanrader.

Heerlijk verblijf, alles wat je nodig hebt, prima keuken, Nl tv zenders, groot zwembad waar je echt baantjes kan zwemmen, schitterend uitzicht, gewoon een toplocatie. Omgeving is ook prachtig. We zijn hier nu 2 x geweest en beide keren volop van genoten. Aardige gastvrouw en heer en niet te vergeten de hond :-)

• 10Marianne Bloem14-08-2019

Paradijsje!

Rust, Schoon, Heerlijk bed, Luxe badkamer en Keuken! Geweldig uitzicht bij het wakker worden, tijdens zwemmen en relaxen, in de avonduren. Wij zaten 3 weken in de accomodatie Minore en het voelde als ons thuis. Geen minpunten te ontdekken. Robert, Karin, en zoon Max zijn heel Gezellig, geven je alle Ruimte en Goede Tips. Villa Palladio is een Heerlijke Plek om terug te komen na een dag vol Geweldige indrukken van Prachtige bestemmingen in Umbrië/Toscane. Wij komen Vast en Zeker terug!😊

• 9Celinda en Frits29-07-2019

Ben je op zoek naar een hele mooie plek in Italië/Umbrie om van de rust maar ook van het echte Italië te genieten dan ben je hier op de goeie plek. In de appartementen ontbreekt het echt aan niks een heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht.We hebben genoten! Robert en Karin Keuze bedankt we komen graag terug!!

Karin en Robert, eigenaar, 01-08-2019

Beste Celinda en Frits,

Bedankt voor deze review, wij vonden het fijn dat jullie onze gasten waren in Villa Palladio.

• 10Carla28-07-2019

Geweldig!

Heerlijke vakantie gehad, prachtige plek, mooi appartement, super uitzicht en vooral rust. Heel fijn ontvangen en goede tips voor uitstapjes gekregen.

Karin en Robert, eigenaar, 01-08-2019

Beste Carla, Wij vonden het fijn dat jullie onze gasten waren. Veel dank voor deze positieve terugkoppeling en uitstekende waardering.

• 10Dirk en Gonny22-06-2019

Prachtig!

Prachtig huis met even zo prachtig appartement (Polvese) en zwembad. De rust op deze hoogte boven het meer van Trasimeno (perfect uitzicht) is enorm. Heel erg aan te raden voor iedereen die weg van de drukte heerlijk wil bijkomen.

Karin en Robert, eigenaar, 28-06-2019

Beste Dirk en Gonny, bedankt voor de review en wij vonden het fijn dat jullie onze gasten waren in Villa Palladio.

• 10Herm en Betteke Leenders10-06-2019

Actief rust zwembad berg prachtig,landschap,sjiek!

Een (van de vier )prachtig superschoon-volledig ingericht appartement bij een zeer gezellig, hartelijk Limburgs gezin. Fijne badkamer, complete keuken, fijn bed.Geweldig zwembad, schitterend uitzicht over het Trasimenomeer. Er is genoeg te doen; wandelingen maken, tochten met de (leen)motor mbv GPS-routes die Robert heeft samengesteld of leuke oude stadjes bewonderen. Supermarkt en lekkere restaurantjes op 5-10 autominuten. Zelfs met een week slecht weer is het een geweldige vakantie geweest ;)

Karin en Robert, eigenaar, 28-06-2019

Beste Herm en Betteke, bedankt voor de review en wij vonden het fijn dat jullie onze gasten waren in Villa Palladio.

• 10René Schildkamp07-06-2019

Voor herhaling vatbaar dan samen met partner.

Fantastische plek gerund door de vriendelijke en meelevende eigenaars Karin en Robert. De uitgezette routes zijn mooi en verrassend. Je komt op plekken en over stukken die jezelf waarschijnlijk niet gevonden cq genomen zou hebben.

Karin en Robert, eigenaar, 28-06-2019

Beste Rene, bedankt voor de reactie en bedankt voor je komst.

Appartement Villa Palladio info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Gosparini 29, 06060