Appartement Villa Palladio

Appartement
Appartement Villa Palladio
9,6

94 reviews over Appartement Villa Palladio in het Nederlands

Plek om steeds weer heen te gaan.

Ivette en Guido Plummen
10-7-2018

Het is een geweldige plek, uitstekend verzorgd: appartement, tuin, zwembad, tutti!

Vanuit je appartement/terras en vanaf het zwembad uitzicht op een steeds veranderend Lago di Trasimeno. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan steden en dorpjes in zowel Umbrië als Toscane. heb je genoeg van het lui zijn, dan heeft Robert Kreuze mooie wandel- en fietsroutes voor je. En ben je soms motorrijder? Dan je daar ook alle kanten op!

Mooier en beter als dat je het kunt voorstellen.

Sieds en Ineke Visser
9-7-2018

Het appartement is zeer fraai en heeft een prachtige ligging. Karin en Robert zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De motor toertochten die Robert heeft uitgezet zijn helemaal top. Wij kunnen iedereen aanbevelen om daar de vakantie te vieren.

Fantastische locatie met geweldig mooi uitzicht!

Mirjam Molenaar
3-7-2018

Wij hebben op en top genoten in Villa Palladio! Het is een prachtige locatie met een fenomenaal uitzicht op het Lago di Trasimeno. Het zwembad is groot en het hele terrein en de huisjes zijn top verzorgd. Je kunt heerlijk relaxen op de ligbedden aan het zwembad. Er is ruimte genoeg voor iedereen. Robert en Karin zijn hele gastvrije en leuke mensen. Er is genoeg te doen in de omgeving, leuke stadjes en goede restaurants. De hond Tommy is ook geweldig. Wij missen hem! :) Wij bevelen villa Palladio van harte aan en wij komen zeker terug! Een aanrader!

Goed, beter, dit is het allerbest.

Jack & Anja
25-9-2017

We zijn hier nu voor de derde keer geweest, prachtige omgeving, zeer mooie appartementen. De manier waarop Karin, Robert en Max hun gasten in de watten leggen, hebben wij ondanks onze vele reizen nog nooit meegemaakt.

Vast en zeker voor herhaling vatbaar!

Ron en Miriam
22-9-2017

Robert, Karin en Max bedankt voor het super verblijf in Villa Palladio.

We hebben een super vakantie bij jullie gehad en komen vast en zeker terug. Er is werkelijk niets aan te merken op de manier waarop jullie voor ons een perfecte vakantie gerealiseerd hebben.

Ons appartement was perfect en compleet ingericht en alles past precies in de sfeer die Umbrië uitstraalt. Alles is smaakvol ingericht en ligt op een unieke locatie. Het uitzicht over het Trasimenomeer is adembenemend en de hele omgeving is schitterend. We hebben talloze uitstapjes gemaakt naar de meest mooie steden en dorpen in de omgeving, zoals Cortona, Assisi, Passignone en Castiglione om er maar een paar te noemen. Jullie tips hierbij waren perfekt.

Jullie inzet om ons een fijne tijd te bezorgen is perfect en we willen jullie hier nogmaals voor bedanken.

Tot de volgende keer!!!

Super vakantie gehad.

Marcel, Anita, Frans en Francien
13-9-2017

Wat een prachtige villa, en wat een schitterend appartement, wat hebben wij genoten. Alles was top,het weer, de routes om te rijden, het zwembad, de vriendelijke gastvrije enthousiaste gastheer en gastvrouw. Er was maar een klein minpuntje, we waren er maar 1 weekje. Wij komen er zeker nog een keer.

Geweldige & rustige verblijfplaats !

André & Janneke
12-9-2017

Prachtig uitzicht en heerlijk zwembad. Goede uitvalsbasis om mooie plekken in Toscane en Umbrië te bekijken, zoals Cortona, Assisi, Gubio, Montepulciano etc. Eigenaren zijn zeer gastvrij.

Adembenemend mooi!

Roger Debby en Laure
10-9-2017

Allereerst word je hartelijk welkom geheten door de gastvrouw. Het appartement was brandschoon, ruim, en voor onze dochter stond er een zeer comfortabele slaapbank omdat we eigenlijk een 2 persoons appartement hadden. Schone heerlijk ruikende handdoeken. Keuken doeken, alles was voorzien (zelfs vaatwastabletten) Het uitzicht op het trasimenomeer is fantastisch, de geur van lavendel komt je tegemoet als je s'morgens de deur opent. Je mag gebruik maken van de wasmachine en strijkplank. Het is er heerlijk rustig, en als je de drukte wil opzoeken dat kun je naar het dorp bij het meer gaan en daar heb je een boulevard waar meer toerisme is. Robert Karin en Max, nogmaals bedankt!

Heerlijk verblijf met een fantastisch uitzicht

Henk-Jan, Janet, Robbin en Tim
5-9-2017

Robert en Karin ( geweldige gastvrouw en heer) en natuurlijk Max, wij vonden het erg leuk bij jullie. Prachtige accommodatie, helemaal top. Helemaal niets op aan te merken. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt bij jullie. Heerlijk zwembad met heerlijke bedjes bij het zwembad, erg luxe allemaal.

Wij komen graag nog een keer terug bij jullie! Drinken we nog een keer een heerlijke rosé wijn :-)

Top vakantie gehad bij jullie. Bedankt!

Fantastisch Gewldig Helemaal kloppend!

Margot
4-9-2017

Fantastisch fijn goed uitgerust huis, alles erop en eraan, heerlijk schoon, zalige inloopdouche, goede stoelen, klasse!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Palladio in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Palladio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Palladio scoort een 9.59 uit 10 op basis van 94 reviews.