Appartement Villa Palladio

Appartement
Appartement Villa Palladio
9,6

102 reviews over Appartement Villa Palladio in het Nederlands

Italiaans met een prachtig mooi Nederlands randje

Sylvia en Piet van Driel
3-10-2018

Prachtige locatie met schitterend uitzicht op het meer. Heerlijke rustige omgeving met volop mogelijkheden voor interessante uitstapjes. Robert heeft voorgeprogrammeerde routes op losse Garmin GPS systemen waarmee je op de mooiste plekjes en wegen komt. Ondanks de erg warme weken bleef het appartement koel genoeg om lekker te kunnen slapen. Alleen al het ritje naar de bakker was ‘s morgens een plezier om te doen. Ik zeg een absolute aanrader voor een ieder met of zonder motor, die desgewenst in alle maten voorhanden zijn voor dag of week verhuur.

Bedankt voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot nog eens.

één woord: Fantastisch!

Geert & Hilde
25-9-2018

Zeer fijne vakantiebestemming!

Onze vakantiebestemming voor de zomer van 2019 weten we al.

juist: wij gaan terug !

Volgend jaar weer ; dat zegt toch genoeg!!

Karin
18-9-2018

Prima locatie wanneer je in Umbria en Toscane je vakantie wilt vieren.

Fantastisch!

Xandra en Cyril Savelkoul
26-8-2018

Mooie accommodatie, goed gelegen uitvalsbasis voor stedenbezoek in Toscane en Umbrië. Koele ruimtes. Mooi zwembad met uitzicht over Trasimenomeer...

Fantastisch!

Perry en Janine
25-8-2018

Super locatie met prachtig uitzicht! De appartementen zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Wat je op de foto's ziet dat is wat je krijgt. Het is een heerlijke locatie om te relaxen en de omgeving biedt veel moois voor het maken van uitstapjes. Robert, Karin en zoon Max zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben hier wederom een geweldige vakantie gehad!

fantastisch!

Mathijn
24-8-2018

Fantastisch! waanzinnig gelegen, super onderhouden, compleet en comfortabel . de locatie is uniek met het uitzicht maar ook dusdanig gelegen dat je eenvoudig leuke plaatsen kunt bezoeken naar bekende en minder bekende plekken.

een goed restaurant om de hoek.

Heerlijke vakantie gehad!

Ard, Monique, Maud en Sam
24-8-2018

Adembenemend uitzicht, prachtig appartement. Vele mooie dorpjes met top restaurants in de omgeving. Zeer gastvrij ontvangen.

Uitmuntend!

Familie Eekhof
17-8-2018

Ook dit jaar (derde jaar op rij) hebben we weer volop genoten in Villa Palladio! Het is een fantastische locatie met een waanzinnig uitzicht op het Lago di Trasimeno. Het zwembad is ruim en schoon en je kunt er heerlijk relaxen op fijne ligbedden rondom et zwembad. Niet alleen het terrein, maar ook de huisjes zijn uitstekend verzorgd en van alle gemakken voorzien. Robert, Karin en zoon Max zijn enorm gastvrij en staan altijd voor hun gasten klaar. Ook als je van motorrijden of toeren met de auto houdt, ben je hier aan het goede adres; met alle plezier zorgt Robert voor een mooie route! Niet eerder heb ben wij zo'n mooie accommodatie gehad! De foto's tonen zoals het in werkelijkheid ook is. Verder zijn in de omgeving mooie dorpen en steden. Een aanrader dus! Wij kunnen daarom Villa Palladio alleen maar van harte aanbevelen en komen weer terug! Tot volgend jaar Robert, Karin en Max!

Plek om steeds weer heen te gaan.

Ivette en Guido Plummen
10-7-2018

Het is een geweldige plek, uitstekend verzorgd: appartement, tuin, zwembad, tutti!

Vanuit je appartement/terras en vanaf het zwembad uitzicht op een steeds veranderend Lago di Trasimeno. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan steden en dorpjes in zowel Umbrië als Toscane. heb je genoeg van het lui zijn, dan heeft Robert Kreuze mooie wandel- en fietsroutes voor je. En ben je soms motorrijder? Dan je daar ook alle kanten op!

Mooier en beter als dat je het kunt voorstellen.

Sieds en Ineke Visser
9-7-2018

Het appartement is zeer fraai en heeft een prachtige ligging. Karin en Robert zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De motor toertochten die Robert heeft uitgezet zijn helemaal top. Wij kunnen iedereen aanbevelen om daar de vakantie te vieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Palladio in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Palladio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.