Appartement La Terrazza

Laatste review

Een fraaie stilteplek

G. Kalsbeek,
3-9-2012

Mijn vrouw en ondergetekende waren er in het voorseizoen van 2012 met wisselende weersomstandigheden; lekker zonnig tot ronduit buiig! Vanwege het voorseizoen verbleven er in de belendende (huur?)huizen geen gasten waardoor de omgeving er heel erg verstild bij lag (onze voorkeur). Ik heb twee keer in m'n uppie in het ijskoude (!) zwembad kunnen poedelen; wel zo verkwikkend..De afspraak om bij aankomst in Niccone telefonisch contact te zoeken met de eigenaresse, klopte helemaal. De accomodatie lijkt een soortement van familiebezit. want na verloop van tijd ontmoetten we meerdere personen die allen erg aardig waren voor ons; vanwege de enorme koude des nachts, offreerden ze ons nog een extra dekbed!!! Het enige minpuntje (maar dat kom je meer tegen in Italie) is, dat men gebrekkig engels spreekt. Het mag geen breekpunt zijn, maar wij moesten aan het eind van de week wel extra stookkosten betalen; stoken was wel bittere noodzaak vanwege de kou en - tijdens sommige dagen - de vochtigheid.

3 reviews over Appartement La Terrazza in het Nederlands

Een fraaie stilteplek

G. Kalsbeek
      3-9-2012

Tof

Albert-Jan
          12-8-2012

Prima accomodatie, redelijk toegankelijk met de motor

Geweldig verblijf

Susan van Strien
          13-6-2012

Een heerlijke plek midden in de natuur om te relaxen en genieten van het mooie Umbrie. De accommodatie is zeer verzorgd en van alle gemakken voorzien. Een plek om weer terug te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Terrazza in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Terrazza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.