Tijdelijk €25 aanbetaling

Il Palazzo

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Il Palazzo voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 10 reviews

Meer appartement info

10 Reviews over Il Palazzo

• 8Fam Drijvers24-08-2018

Prima prijs/kwaliteit

Vriendelijk onthaald met drankje in eigen restaurant. Betrokken familie die hun best doen om ons vakantiegangers het naar de zin te maken. Zelfs werd er geprobeerd om engels met elkaar te praten. Werden ook verwend met groenten uit eigen tuin. Verbeter punten zijn de bedden, deze waren voor ons te hard. We hebben genoten van het zwembad in de mooie tuin

• 8kamminga02-09-2016

Geweldig

Super lieve mensen, schattig appartement en een mooie omgeving!

• 7Jan liebregts25-08-2016

Niet echt onze smaak.

Leuk huisje vriendelijke behulpzame mensen maar helaas gelegen aan een vooral smorgens te drukke weg met een flinke drempel. Dus al vroeg werkverkeer e.d. In de directe omgeving alleen activiteiten als gebruik maakt van de auto.

• 9Sammy15-08-2013

Echte aanrader.

Prachtige, rustige omgeving. Heel vriendelijke en discrete eigenaars. Heel lekker en betaalbaar restaurantje (de vismenu op vrijdagavond is een absolute aanrader !). Heel proper zwembad en appartement met alle nodige voorzieningen (voor motorrijders als wij met weinig bagage was de wasmachine een echte luxe). Het supplement voor Appartamento IV met ruim terras en prachtig uitzicht is zeker z'n geld waard.

• 8Ludo13-08-2013

een vakantie om tot rust te komen

mooie omgeving , ruim huisje en vriendelijke mensen

• 8Annick DE MEY12-08-2013

Rustig en aangenaam verblijf!!

App Il Palazzo V is gelegen in een rustige omgeving. Het personeel is heel klantvriendelijk en attent. Ideaal met restaurant in de onmiddellijke omgeving. Min-puntje : Zwembad is overal 1,5 m diep. Aandacht met kleinere kinderen.

• 8Sjoes06-07-2013

Net ruim appartement, aardige eigenaren

Wij waren er in mei 2013 met twee kinderen van 1,5. We hadden het ruime 6p appartement beneden met ruim terras. Heerlijk voor de kinderen om rond te kruipen. Zwembad was nog niet open, terwijl het er af en toe wel weer voor was. Helaas. Ligging is goed om omgeving te verkennen. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Eten uit het restaurant goed en betaalbaar.

• 9S. de Leeuw14-09-2012

Heerlijke plek

In juni 2012 in Il Palazzo geweest. Geweldige plek. Wij zaten in appartement nr. IV, dat een prachtig groot terras heeft met een mooi uitzicht over de heuvels. Il Palazzo ligt precies tussen twee dorpjes in; rustig, maar niet in de 'middle of nowhere'. Appartement is goed ingericht. Voldoende pannen, serviesgoed, enz. Enige wat ontbrak was een plafondventilator in de slaapkamer. Het kan er heet zijn, dus dat zou geen overbodige luxe zijn. Héérlijk zwembad dat supermooi achter het gebouwtje in een fijne tuin ligt. In juni was het nog zo rustig dat we eigenlijk gewoon een privézwembad hadden. Tip: vlieg op Pisa, boek één overnachting in Pisa, huur een autootje en rijd op je gemak naar Umbrië. Heerlijk relaxt! Il Palazzo is een aanrader!

• 9Elhorst22-08-2012

Een heel knus appartement

Het appartement Il Palazzo is een knus appartement en er is een heel mooi zwembad. Inderdaad kan het bed beter en ook de uitrusting van de keuken kan ook wat beter. Staat tegenover dat de eigenaar een klein restaurant heeft, kijk niet op de kaart maar vraag naar de daghap of geef aan watje de volgende dag wilt eten en dan is het heel smakelijk tegen een schappelijke prijs. Ok het kan hier enn daar wat beter, maar de vriendelijkheid en bereidwilligheid van de eigenaars maak alles meer dan goed.

• 7Vorstenbosch27-06-2012

Prima verblijfsaccomodatie

Prima verblijfsaccomodatie. Appratement met voldoende ruimte, toegang to zwembad. Niet een echte agri-turismo want niet op boerderij/landerij maar op rand van dorp. Wel uiterst vriendelijke mensen. Keukengerei nogal beperkt en kwalitatief niet geweldig. Ook het bed was niet optimaal. Goede uitvalsbasis om Umbrie te verkennen.

Appartement Il Palazzo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via del Palazzo, 14, 06060