Appartement Il Palazzo

9 reviews over Appartement Il Palazzo in het Nederlands

Geweldig

kamminga
2-9-2016

Super lieve mensen, schattig appartement en een mooie omgeving!

Niet echt onze smaak.

Jan liebregts
25-8-2016

Leuk huisje vriendelijke behulpzame mensen maar helaas gelegen aan een vooral smorgens te drukke weg met een flinke drempel. Dus al vroeg werkverkeer e.d. In de directe omgeving alleen activiteiten als gebruik maakt van de auto.

Echte aanrader.

Sammy
15-8-2013

Prachtige, rustige omgeving. Heel vriendelijke en discrete eigenaars. Heel lekker en betaalbaar restaurantje (de vismenu op vrijdagavond is een absolute aanrader !). Heel proper zwembad en appartement met alle nodige voorzieningen (voor motorrijders als wij met weinig bagage was de wasmachine een echte luxe). Het supplement voor Appartamento IV met ruim terras en prachtig uitzicht is zeker z'n geld waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Il Palazzo voor je op een rij gezet:

een vakantie om tot rust te komen

Ludo
    13-8-2013

mooie omgeving , ruim huisje en vriendelijke mensen

Rustig en aangenaam verblijf!!

Annick DE MEY
    12-8-2013

App Il Palazzo V is gelegen in een rustige omgeving. Het personeel is heel klantvriendelijk en attent. Ideaal met restaurant in de onmiddellijke omgeving.

Min-puntje : Zwembad is overal 1,5 m diep. Aandacht met kleinere kinderen.

Wij waren er in mei 2013 met twee kinderen van 1,5. We hadden het ruime 6p appartement beneden met ruim terras. Heerlijk voor de kinderen om rond te kruipen. Zwembad was nog niet open, terwijl het er af en toe wel weer voor was. Helaas. Ligging is goed om omgeving te verkennen. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Eten uit het restaurant goed en betaalbaar.

Heerlijke plek

S. de Leeuw
    14-9-2012

In juni 2012 in Il Palazzo geweest. Geweldige plek. Wij zaten in appartement nr. IV, dat een prachtig groot terras heeft met een mooi uitzicht over de heuvels. Il Palazzo ligt precies tussen twee dorpjes in; rustig, maar niet in de 'middle of nowhere'. Appartement is goed ingericht. Voldoende pannen, serviesgoed, enz. Enige wat ontbrak was een plafondventilator in de slaapkamer. Het kan er heet zijn, dus dat zou geen overbodige luxe zijn. Héérlijk zwembad dat supermooi achter het gebouwtje in een fijne tuin ligt. In juni was het nog zo rustig dat we eigenlijk gewoon een privézwembad hadden. Tip: vlieg op Pisa, boek één overnachting in Pisa, huur een autootje en rijd op je gemak naar Umbrië. Heerlijk relaxt! Il Palazzo is een aanrader!

Een heel knus appartement

Elhorst
    22-8-2012

Het appartement Il Palazzo is een knus appartement en er is een heel mooi zwembad.

Inderdaad kan het bed beter en ook de uitrusting van de keuken kan ook wat beter. Staat tegenover dat de eigenaar een klein restaurant heeft, kijk niet op de kaart maar vraag naar de daghap of geef aan watje de volgende dag wilt eten en dan is het heel smakelijk tegen een schappelijke prijs. Ok het kan hier enn daar wat beter, maar de vriendelijkheid en bereidwilligheid van de eigenaars maak alles meer dan goed.

Prima verblijfsaccomodatie

Vorstenbosch
    27-6-2012

Prima verblijfsaccomodatie. Appratement met voldoende ruimte, toegang to zwembad. Niet een echte agri-turismo want niet op boerderij/landerij maar op rand van dorp. Wel uiterst vriendelijke mensen.

Keukengerei nogal beperkt en kwalitatief niet geweldig. Ook het bed was niet optimaal.

Goede uitvalsbasis om Umbrie te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Il Palazzo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Palazzo in Lisciano Niccone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Palazzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Il Palazzo scoort een 7.9 uit 10 op basis van 9 reviews.