Appartement Residentie Col di Molino

8.4Fantastisch

Italië, Umbrië, Gubbio

8.4Fantastisch

• 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residentie Col di Molino voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Residentie Col di Molino

• 6Piet20-08-2017

Toch allemaal net niet

Ieder weekend bruiloftsfeesten tot diep in de nacht daar zit ik echt niet op te wachten op mijn vakantie dit was toch echt wel een groot minpunt. App te klein voor 4 personen de kinderen moesten op een krakkemikkig bedbankje slapen en daarmee was gelijk de ruimte om te bewegen op. Lokatie is top zo ook het zwembad. Hygiene kan een stuk beter het wat toch wel smoezelig in ieder hoekje zo lag er bij het zwembad een knoeisel van een ijsje dat lag er na 2 weken nog.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 7Vd Vliet05-08-2017

Slechte prijs/kwaliteit

Prachtig zwembad, mooie ligging, matig appartement, in weekenden bruiloft, deze keer tot 5 uur s morgens heel veel geluidsoverlast. Niet kunnen slapen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8koco17-07-2017

super

Uitstekende app. Geweldige ligging. Sober maar in de keuken ontbreekt niets. De bedden zijn goed. Accommodatie is erg moeilijk te vinden .Informatie bij de politie in Gubbio gevraagd en die hebben ons naar de accomodatie begeleid. Zeer vriendelijk. Kortom een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Fam. ten Have09-08-2016

Mooie uitvalsbasis in Umbrië met div. faciliteiten

Hier proef je de sfeer van Italië waar je naar op zoek bent! Landelijk, op een heuvel gelegen, bijzonder fraai vakantiecomplex (niet grootschalig, maar ook niet te klein) en goed onderhouden. Het vinden van het landgoed ging goed dankzij de eerdere recensie op Zoover waarvoor dank. (ligging ca. 8 km van Gubbio, Ponte d'Assi doorrijden en daarna direct naar rechts/San Cipriano en borden Col di Molino volgen). Zo mooi dat er zelfs Italianen hier komen met familie & vrienden om te trouwen en daarna het feest te vieren. Personeel en eigenaren zijn persoonlijk betrokken en gastvrij. Prima locatie om vanuit dit rustpunt Umbrië te verkennen. Daarnaast beschikt het over een keurig zwembad & voetbal- & tennisveld (waar gratis gebruik gemaakt van kan worden). Restaurant is van (zeer) goede kwaliteit. Privacy (voor ons, appartement nr. 11) aan achterzijde van het appartementencomplex is beperkt maar niet storend. Ons appartement was heerlijk ruim (2 slaapkamers) met een goed werkende airco en uitstekende bedden. Onze dochter van 9 jaar heeft zich ook erg goed vermaakt, mede dankzij de Nederlandse vrienden en & vriendinnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Perry23-10-2015

prachtige locatie

Zeer mooie locatie om je vakantie te vieren, zeer veel mogelijkheden in de buurt om dit te verkennen, zowel met fiets of auto. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Daarnaast een zeer prettig verblijf in dit complex, medewerkers zijn zeer vriendelijk, alles erg schoon. Het ontbijt is voortreffelijk, en men kan zeer goed eten in het restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Fam 03-08-2015

Mooie, rustige locatie met geweldige uitzichten

Heerlijke week hier gehad met kinderen van 11 en 9 jaar . Ook zij hebben zich hier prima vermaakt.voetballen tegen Italiaanse voetballertjes. Een prima zwembad met ruimte voor iedereen, afgewisseld met bezoek aan de stadjes in de omgeving. Bij aankomst lekker gegeten in het restaurant. Prijs/kwaliteit prima. Heerlijke locale gerechten, dus geen pizza en spaghetti. Zoals eerder beschreven is de accommodatie niet te vinden met navigatie maar tip: gubbio en dan weg: SS 298 pontje d'assi aanhouden, pontje d'assi uit, dan rechts san cipriano volgen, dan staat er ook een bordje coldimolino aangegeven. De supermarkt is 8 km afstand richting gubbio, maar inmiddels is er een broodjesservice, zodat je s morgens lekker vers brood hebt. Het appartement was ruim ( 2 slaapkamers, 1 met douche en toilet en wastafel, en andere met toilet en wastafel), 3 kamer appartement, gelegen op de eerste verdieping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Ron Bakker29-07-2015

Prachtig!

Wij hebben 8 dagen vertoefd op Col di Molino en genoten van de omgeving. Je kunt er prima wandelen en mooie plaatsen als Perugia, Assisi, het Trasimeno meer, Gubbio, Park Gran Sasso liggen binnen een uurtje rijden rond het landgoed.

De appartementen waren schoon, compleet en alles inclusief de airco werkte prima.

Alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er heerlijk ontbijten en het restaurant is van goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs.

Wij hebben genoten van ons verblijf! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Fam de Haan01-02-2013

Een fantastische plek om te verblijven!

We hebben een geweldige tijd gehad in Col di Molino. De appartementen zijn prettig en fraai ingericht. Het zwembad is niet groot, maar heerlijk om te relaxen en de kinderen allemaal hebben heerlijk met elkaar gespeeld. Het eten in het restaurant is erg lekker als je van de Italiaanse keuken houdt met lokale gerechten en uitgebreide buffetten waar we van genoten hebben! Gubbio was een Middeleeuwse verrassing en er zijn veel steden op rij afstand. Tip: de prijs van de benzine wisselt gedurende de dag/week. Vraag aan de staf wanneer het goedkope tarief is. Dat scheelt best veel. Het personeel is ontzettend aardig en klantvriendelijk! Daar waren we erg over te spreken. Onze zoon had een ongelukje gehad en moest helaas naar het ziekenhuis. De gastvrouw ging zonder nadenken mee met ons naar het ziekenhuis en is enorm behulpzaam geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8patricia13-12-2011

Fantastische plek!

De accomodatie was erg mooi.Het persoonneel was ook erg vriendelijk maar het was niet te vinden op onze navigatie.Het dorpje Gubbio is erg leuk en op dinsdag ook een leuke markt.De laatste kilometer is de weg gevaarlijk smal.Er is een erg mooi uitzicht en het is zeker ook geschrikt voor ouderen kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8Daan0819-09-2011

Mooi gelegen appartementen

Col di Molino is zeer mooi gelegen. Het uitzicht is prachtig en de omgeving rustig. Wij hadden een appartement op de begane grond. Nummer 3 heeft als nadeel dat er hout etende insecten in de balken van de slaapkamer zitten en deze hoor je redelijk luid knagen. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Van de bruiloften hebben wij weinig last gehad (alleen zondag overdag van 14 tot 18 uur). Deze bestemming is zeker een aanrader als je naar het mooie Umbrië op vakantie wilt gaan. Het is handig om naast het navigatiesysteem een routeplanner te bekijken.

Gereisd met partner in augustus 2011

Appartement Residentie Col di Molino info